با بودجه گلایه های مدارس نیاز به تمرکز بر نتایج

در نور از یک انتظار $54 میلیارد کسری بودجه پس از COVID-19 اقتصادی تعطیل, و رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد کاهش بودجه از جمله کاهش 7 میلیارد دلار به محلی مدارس.

این کاهش ممکن است عمیق تر از آن ساخته شده در طول دهه گذشته را رکود اقتصادی که منجر کالیفرنیا مسئولان مدرسه به صدا هشدار دهنده.

“ما اعتقاد داریم که ما مدارس نمی تواند بازگشایی با خیال راحت اگر آنها را مجبور به پیاده سازی این نوع از کاهش” کالیفرنیا سرپرست آموزش عمومی تونی Thurmond گفت: در هفته گذشته. با وجود هجوم فدرال دلار از دو محرک بسته Thurmond می خواهد کمک های فدرال.

Newsom و چهار دیگر غربی فرمانداران خواسته اند فدرال برای ارائه یک چشم ظاهر $1 تریلیون. چنین عظیم نجات بعید به نظر می رسد با توجه به نیازهای کشورهای دیگر انفجار کسری بودجه و سیاسی از یک دولت جمهوری خواه است که به خصوص دلسوز به مخمصه بزرگ-هزینه های آبی متحده است.

برخی از حقایق آشکار هستند از دست رفته در این بحث. با وجود رکورد-تنظیم بودجه سطوح و کاهش دانشجویی جمعیت “مدرسه محلی مناطق در حال هدف قرار دادن دکمه وحشت” نوشته لس آنجلس تایمز’ جان مایرز در مارس 2019 — قبل از هر کسی که تا به حال شنیده ام از coronavirus. مدارس شده بود رو به بالا رفتن سرسام آور ویژه-آموزش و پرورش بازنشستگی و هزینه های مراقبت های بهداشتی منجر به “شواهد قانع کننده که وضع موجود غیر قابل تحمل است.”

قبل از بحران Newsom اعلام کرده بود بودجه بود که سخاوتمندانه به مدارس دولتی است. اما پیشنهادی خود را 2.29 درصد هزینه زندگی, تنظیم ناراحت مسئولان مدرسه که تا به حال به دنبال یک 3 درصد افزایش. “ولسوالی شکایت دارند که تفاوت … است ترکیب در حال حاضر از نظر مالی مملو سال که در آن وجود دارد نه به اندازه کافی پول برای پوشش پایه هزینه های عملیاتی” به عنوان EdSource گزارش در ماه مارس است.

مسئولان مدرسه در حال حاضر شکایت در مورد اخراج که به احتمال زیاد لازم داده انداختن درآمد. آنها به حال شده است هشدار در مورد که امکان قبل از آخرین کاهش است. طبق معمول بحث در مورد کالیفرنیا مدارس عمومی مرکز در بودجه فرمول به جای نتایج آموزشی.

هدف از مدارس دولتی باید به طور موثر در آموزش دانش آموزان — حفظ رشد اداری fiefdoms و جهان-کلاس مزایای بازنشستگی. اتحادیه های کارگری باید یک صدا در این روند اما خود را کارمند-حفاظت از اولویت نباید بالای لیست. در عین حال یک بار دیگر این بوروکراتیک اولویت های مسلط مدرسه بحث است.

در سال های اخیر مجلس و فرماندار را به اعمال محدودیت در مدارس است که تا به حال یک رکورد قابل توجه در افزایش موفقیت دانش آموزان در یک راه مقرون به صرفه. کالیفرنیا حسابرس در بر داشت سال گذشته که دولت “به صراحت نمی نیاز به مناطق خود را صرف مکمل و تمرکز بودجه در نظر گرفته شده گروه های دانشجویی و یا برای پیگیری که چگونه آنها صرف وجوه آن.” این مسئله هرگز حل و فصل شد.

کالیفرنیا عملکرد دانش آموز است و نه به طرز محسوسی بهبود یافته بیش از یک دهه گذشته حتی به عنوان عمومی-بودجه مدرسه توسط افزایش یافت 60 درصد است.

با این وجود Thurmond و دیگران ما را باور مانع اصلی با خیال راحت عملیاتی مدارس دولتی است که کمبود پول اضافی. در برخی از نقطه ما امیدواریم که دولت آموزشی مغز تراست ممکن است متوجه است که آنها نیاز به تمرکز بر روی افراد دیگر از حسابداری.

در اینجا واقعیت: یک کمک مالی نمی رفع اساسی مشکلات بودجه مواجه شده و دولت مدارس دولتی که طولانی تا قبل از COVID-19 کمبود بودجه. آن زمان برای مقامات دولتی را به تمرکز بر اصلاحات جدی است که افزایش نتایج آموزش و پرورش و نه فقط ورودی دلار است. این راه حل خواهد آمد از خلاقیت در اینجا در خانه نه از دولت فدرال کمک مالی.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de