Williams-Sonoma برای سوار شدن به یک روند سرگرم کننده جشن


خریداران از کنار فروشگاه ویلیامز سونوما در مرکز خرید در Short Hills، Short Hills، نیوجرسی عبور می کنند.

گبی جونز بلومبرگ | گتی ایماژ

با بازگشت مجامع تعطیلات بزرگتر، موجی از میزبانان مهمانی گرد و غبار لیوان های شامپاین را پاک می کنند، مهارت های جدیدی مانند پختن نان و نشان دادن دستور العمل هایی را که در طول همه گیری آموخته اند را توسعه می دهند.

برای ویلیامز سونوما و سایر خرده فروشان، این فرصتی است برای فروش ظروف، لوازم آشپزخانه و موارد دیگر – و تشویق مردم به قرار دادن این اقلام در لیست آرزوهای خود.

مخصوصاً ویلیامز سونوما در سال گذشته گریه کرده است زیرا سفارشات خانگی بسیاری از آمریکایی ها را به آشپزهای آماتور تبدیل کرده است و آنها را ترغیب می کند که آشپزی و شیرینی پزی را به عنوان سرگرمی انتخاب کنند و مبلمان و دکوراسیون جدید بخرند. شرکت مادر به همراه بنر پرچمدار خود، برندهای دیگری مانند Pottery Barn و West Elm را نیز در اختیار دارد.

سهام این شرکت از ژانویه تاکنون بیش از دو برابر افزایش یافته است. این سهام در روز دوشنبه به بالاترین حد خود در 52 هفته گذشته یعنی 223.32 دلار رسید، اما اخیراً در روز چهارشنبه با حدود 210 دلار معامله شد که ارزش بازار آن را در حدود 15.6 میلیارد دلار نشان داد. با این حال، این خرده فروش خانگی گفت که آمریکایی ها هنوز اشتهای زیادی برای آشپزی، سرگرمی و تزئین خانه های خود دارند. انتظار می رود این روندها به او فرصتی بدهد که بعد از تعطیلات نیز ادامه خواهد داشت.

در سال‌های آینده، ویلیامز سونوما انتظار دارد درآمد سالانه‌اش با نرخ تک رقمی متوسط ​​تا بالا رشد کند. انتظار دارد تا سال 2024 به درآمد 10 میلیارد دلاری برسد، زیرا از طراحی داخلی و سرمایه گذاری در فناوری های دیجیتال سود می برد. روندهای کلان مانند چرخه مسکن قوی حمایت بیشتری را فراهم می کند.

امسال رشد حتی پایدارتر خواهد بود. روز پنجشنبه، خرده فروش پیش بینی خود را برای سال مالی 2021 افزایش داد و پیش بینی کرد که درآمد نسبت به سال قبل از آن 22 درصد به 23 درصد افزایش یابد.

برداشت دوستان با مهارت های آشپزی

رایان راس، رئیس برند ویلیامز سونوما، گفت: فروش در هفته های اخیر نشان دهنده این است که آمریکایی ها در حال برنامه ریزی برای جشن شکرگزاری بزرگتر و جشن های تعطیلات بزرگتر هستند.

او گفت که خریداران سفره های بزرگتر، کارد و چنگال بیشتر و مجموعه های بزرگتر لیوان های شراب را نسبت به یک سال پیش خریداری می کنند. سفارشات غذا نیز افزایش یافت، بوقلمون‌های بزرگ سریع‌تر از بوقلمون‌های کوچک فروختند و مردم وعده‌های غذایی یا غذاهای جانبی بهتری دریافت کردند. او گفت که علاوه بر این، با افزایش اعتماد به نفس مردم در آشپزخانه، ابزارهای خود را ارتقا می دهند، از چاقوهای گران تر تا ظروف پخت پیچیده تر.

او در مصاحبه ای گفت: «در حالی که دنیا در حال باز شدن است، مردم هنوز عاشق آشپزی هستند. زمانی که آشپزی را بلد باشند، عاشق آشپزی می‌شوند و می‌خواهند دوستان خود را با مهارت‌های آشپزی خود تحت تأثیر قرار دهند.»

لورا آلبرت، مدیرعامل ویلیامز-سونوما گفت که مردم مشتاق دیدن دوباره خانواده و دوستان خود هستند.

او در مصاحبه ای با Mad Money در روز جمعه به جیم مانی از CNBC گفت: سال گذشته سالی بود که تعطیلات تقریباً فراموش شد. “بوقلمون دو نفره داشتی؟” این فصل کمی افسرده بود. امسال، مردم می‌میرند تا دوباره متحد شوند، جشن بگیرند و خانه‌ها، هدایای خود و تمام آن کارهای بزرگی را که ما در سال گذشته انجام ندادیم، تزیین کنند.»

راس گفت که آشپزی راهی برای آرامش و آرامش مردم شده است.

او گفت: «این در حال تبدیل شدن به یک آزادی است. «در آشپزی یک حس آرامش و یک سرگرمی وجود دارد که تا زمانی که کارها باز شود و مردم سفر کنند، ارزیابی غذا و شفافیت چیزی که در غذای شما وجود دارد تغییر نخواهد کرد.

اثاثیه منزل

کریستینا فرناندز، تحلیلگر ارشد تحقیقاتی در Telsey Advisory Group، گفت که این شرکت این فرصت را دارد که به طور خاص با فروش مبلمان کار کند. بسیاری از آمریکایی‌ها هنوز خانه‌های بزرگ‌تر یا خانه‌های دومی را که در طول همه‌گیری خریداری کرده‌اند تزئین می‌کنند.

او گفت: “وقتی مردم نقل مکان می کنند، معمولا خانه ها را تکه تکه می کنند.” «آنها از اتاقی به اتاق دیگر خواهند رفت. آنها آشپزخانه را درست می کنند و بعد می گویند: “من آشپزخانه خوبی دارم، اجازه دهید اتاق بعدی را درست کنم.”

قیمت هدف ویلیامز سونوما را پس از گزارش هفته گذشته از 220 دلار به 250 دلار افزایش داد که حدود 19 درصد بالاتر از آنچه در حال حاضر معامله می شود، است. این شرکت تخمین می زند که شرکت بهتر است.

فرناندز گفت که این شرکت مزیتی دارد زیرا تقاضا برای کالاهای خانگی بسیار زیاد است. او موفق شد از ترفیعات منصرف شود.

او گفت که در آینده، برند پیشرو با مقایسه‌های سخت‌تری مواجه خواهد شد و اگر مصرف‌کنندگان به دلیل تورم یا سایر اولویت‌های هزینه، به سمت مبلمان و ظروف ارزان‌تر بروند، ممکن است سال آینده متضرر شوند. خط مبلمان او، ویلیامز سونوما هوم، نسبت به Pottery Barn و West Elm قیمت بالاتری دارد.

در سه ماهه گذشته، برندهای متمرکز بر مبلمان آن سریع‌ترین رشد را داشتند. فروش West Elm در همین فروشگاه برای سه ماهه سوم 22.5 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت، در حالی که Pottery Barn Kids and Teen 16.9 درصد و Pottery Barn – 15.9 درصد افزایش یافت. فروش در فروشگاه های ویلیامز سونوما حداقل به مدت 12 ماه باز شد و تجارت الکترونیک در مدت مشابه سال به سال 7.6 درصد رشد کرد. اما این در اوج جهش 30.4 درصدی در سال گذشته بود.

به طور کلی، شرکت مادر شاهد افزایش فروش در همان فروشگاه نزدیک به 17 درصد برای دوره سه ماهه بود و از برآوردهای وال استریت فراتر رفت.

فرناندز انتظار دارد که برند پرچمدار ویلیامز سونوما با گسترش محصولات برچسب خصوصی و کالاهای انحصاری خود، مانند مالش گوشت و ادویه جات از شرکت گریل ترایگر یا ظروف درجه یک که توسط سرآشپزهای مشهوری مانند بابی فلی تأیید شده است، فروش را افزایش دهد.

در اوایل این ماه، ویلیامز سونوما یک برنامه عضویت به نام ویلیامز سونوما رزرو را راه اندازی کرد تا مشتریان را درگیر خود نگه دارد. اعضا ارسال رایگان برای بسیاری از اقلام، دسترسی به برنامه دستور پخت و کلاس‌ها و رویدادهای آشپزی مجازی با سرآشپزهای مشهوری مانند Ina Garten دریافت می‌کنند. هزینه خدمات اشتراک 99 دلار در سال است. مشتریان همچنین می توانند فقط در برنامه دستور غذا با هزینه 39.99 دلار و شامل فیلم های آموزشی مشترک شوند.

ظروف آشپزی در فروشگاه Willams-Sonoma در Corte Madera، کالیفرنیا به نمایش گذاشته شده است.

دیوید پل موریس بلومبرگ | گتی ایماژ

آماده سازی برای مهمانان

جو دروچوسکی، مشاور صنعت خانگی گروه NPD، گفت: خرده فروشانی که کالاهای خانگی را می فروشند، راه های زیادی برای پول نقد در تعطیلات خواهند داشت. موج اولیه از سوی مصرف کنندگانی خواهد آمد که در هنگام آماده شدن برای ورود مهمانان به دنبال دستگاه های قهوه ساز جدید، برش کوکی ها و موارد دیگر هستند.

فروش بیشتر ممکن است به دلیل اینکه مردم این اقلام را به عنوان هدیه می خواهند یا برای دیگران می خرند، رخ دهد. و در مهمانی ها، مردم می توانند یک ابزار جذاب یا ابزار آشپزخانه را پس از شنیدن اشتیاق دوستان یا خانواده برای آن پیدا کنند – و بعداً تصمیم به خرید آن بگیرند.

او گفت که فروش اقلام مربوط به میزبانی، مانند ظروف شیشه ای، بشقاب و ذخیره مواد غذایی باقیمانده، معمولاً در اوایل دسامبر افزایش می یابد. با این حال، خرده‌فروشان باید راه‌هایی برای حفظ فروش بیابند زیرا مصرف‌کنندگان در سال آینده زمان بیشتری را برای سفر، غذا خوردن و سایر فعالیت‌های خارج از خانه صرف می‌کنند.

بر اساس پیش‌بینی‌های NPD، انتظار می‌رود هزینه‌های واحد صنعت داخلی در سال 2022 نسبت به سال 2021 5 درصد کاهش یابد. با این حال، حدود 14 درصد بیشتر از سطوح 2019 خواهد بود. دسته NPD شامل ظروف خانگی، لوازم الکترونیکی آشپزخانه، ابزارهای خانگی مانند جاروبرقی و تصفیه کننده هوا و محصولات مراقبت شخصی مانند مسواک برقی است. شامل مبلمان یا دکوراسیون منزل نمی شود.

Derohovski از NPD گفت اقلام راحتی می توانند زمینه بالقوه ای برای رشد باشند. او گفت که مردم می توانند در صورت شلوغ شدن دوباره ماشین های اسپرسوساز خودکار، جاروبرقی های روباتیک یا چند پز مانند سرخ کن های عمیق، آهسته پزها و اجاق های توستر خریداری کنند.

او گفت: «سطح راحتی در زندگی ما تعیین شده است.

از آنجایی که افراد بیشتری در این فصل تعطیلات سرگرم می شوند، می توانند شیرینی و مرباهای خانگی بیشتری نیز هدیه دهند. کریس مالکوسکی، مدیر اجرایی راه‌حل‌های خانگی نیوِل برندز، گفت که انتظار دارد شاهد فروش خط ذخیره‌سازی مواد غذایی برلیانس Rubbermaid و شیشه‌های میسون بال باشد.

برندهای نیوول

به کیفیت بالاتر بروید

سایر خرده فروشان نیز به تمایل آمریکایی ها برای دریافت خانواده و دوستان در فصل تعطیلات و بعد از آن اشاره کردند. Lowe’s و Home Depot انتخاب خود را برای دکوراسیون منزل گسترش دادند و آن را در وب سایت ها و در آگهی های تبلیغاتی به نمایش گذاشتند.

حتی خرده فروش لوازم الکترونیکی مصرفی Best Buy گفت که می خواهد بیشتر به اثاثیه منزل بپردازد. اوایل این ماه، Yardbird را خریداری کرد، یک برند مستقیم به مصرف کننده که مبلمان فضای باز مانند مبلمان پاسیو، میز آتش نشانی و صندلی های حصیری را می فروشد.

این خرده فروشان در یک بازار بسیار پراکنده رقابت می کنند. ویلیامز-سونوما زمانی موفق شد که یکی از رقبای او، خرده‌فروش آشپزخانه لوکس Sur La Table، در طول همه‌گیری اعلام ورشکستگی کرد و بسیاری از فروشگاه‌هایش را تعطیل کرد.

روند املاک و مستغلات نیز به نفع خرده فروشان کار کرده است – به خصوص که آنها برای هزاران سال بیشتر و بیشتر صاحب خانه شده اند. آلبرت گفت که روال های کاری ترکیبی نیز فروش شرکت را افزایش می دهد.

او به Crazy گفت: “اگر حتی یک روز در هفته یا نصف روز در خانه هستید، ساعات کمتری کار می کنید و زود به خانه می آیید و برخی از آن را صبح زود انجام می دهید، بیشتر به ظاهر خانه خود اهمیت می دهید.” پول. .

Newell Brands، شرکتی که Calphalon، Ball و Rubbermaid را در اختیار دارد، گفت که مصرف کنندگان به سمت لوازم آشپزخانه با کیفیت بالا گرایش پیدا کرده اند. محصولات آن در فروشگاه هایی از جمله Bed Bath and Beyond، Walmart، Costco و Williams Sonoma فروخته می شود.

کریس مالکوسکی، مدیرعامل راه حل های خانگی این شرکت، گفت: «آنچه که من در همه جا دیده ام، گرانش به سمت قیمت متوسط ​​تر و قیمت ممتاز یا محصولات با کیفیت بالاتر با ویژگی ها است.

او گفت که این مورد حتی در مورد ذخیره‌سازی مواد غذایی نیز وجود دارد، زیرا مصرف‌کنندگان بیشتری ظروف شیشه‌ای با ظاهر زیباتر را از Rubbermaid یا درزگیرهای خلاء با فناوری پیشرفته‌تر از FoodSaver خریداری می‌کنند.

و او گفت که انتظار دارد شیشه های بال میسون و سایر ظروف ذخیره سازی در این فصل تعطیلات به فروش برسند. بسیاری از همان مشتریانی که ظروف آشپزی می خرند، فراموش کرده اند که مربای ریواس، کلوچه یا سایر هدایای غذای خانگی برای خانواده و دوستان خود در طول همه گیری درست کنند.

او گفت: “غذاها واقعاً دوست دارند چیزی را که درست کرده اند به آنها هدیه دهند.”

او انتظار دارد که راه اندازی ظروف آشپزخانه پیچیده تر و خلاقانه تر باعث افزایش فروش در سال 2022 شود. علاوه بر این، به گفته او، تورم در واقع می تواند آمریکایی های بیشتری را ترغیب کند که برای صرفه جویی در هزینه به آشپزی ادامه دهند.

داشتن فضایی برای تفریح

راس گفت که غذا و مبلمان دو حوزه ای هستند که برند پرچمدار ویلیامز Sonoma انتظار دارد در آنها گسترش یابد. فروشگاه ها و وب سایت آن انواع غذاهای ثابت، از مخلوط کیک گرفته تا سس پاستا را با نام تجاری ویلیامز سونوما ارائه می دهند. همچنین غذای آماده را به درب منزل تحویل می دهد. و محصولات لذیذی را حمل می کند، گاهی اوقات با نام تجاری معروفی مانند شرکت تکیلا Casamigos.

راس گفت که مصرف کنندگان می توانند انتظار داشته باشند که تنوع بیشتری از غذاها مانند طعم های بین المللی بیشتر و مخلوط کوکتل ها را در سال آینده ببینند.

راس گفت، این برند پیشرو همچنین زیبایی شناسی برند مبلمان خانگی ویلیامز سونوما خود را تقویت کرده است تا «پیچیده‌تر و مدیریت‌شده‌تر» شود و به یک «مقصد مبلمان لوکس آنلاین» تبدیل شود.

او گفت که این طبیعی است زیرا مردم برای نشان دادن خانه های خود در تعطیلات و بعد از آن آماده می شوند.

او گفت: “اگر در حال تفریح ​​هستید، به یک اتاق نشیمن نیاز دارید. اگر در حال تفریح ​​هستید، به یک اتاق مهمان نیاز دارید.” “اگر در حال تفریح ​​هستید، به یک میز ناهارخوری نیاز دارید. اگر آشپزی می کنید، باید آشپزخانه تان مجهز باشد – بنابراین صندلی های بار، به نور نیاز دارید، به ظروف پخت و پز نیاز دارید، به یک میز غذاخوری نیاز دارید که روی میز غذاخوری قرار بگیرد. بنابراین واقعا هدف ما این است که آشپزی و سرگرمی داشته باشیم.”


https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir

ایندکسر