چه کشنده 1918 بیماری همه گیر آنفلوآنزا می تواند ما درباره ما coronavirus واکنش

آن را سخت به این باور اختصاص داده ایم تا کمی از حافظه ما به چیزی که به کشته شدن 50 میلیون نفر است. یک بار در در حالی که این بیماری همه گیر آنفلوآنزا در سال 1918 میآید مانند یک نقطه طرح در دوره درام تلویزیونی “Downton Abbey.” اما در عصر قبل از ارتباطات فوری و در این میان است که قریب به اتفاق انسان ساخته شده از گوشت چرخ از مرگ به نام جنگ جهانی اول ما خسته گونه به خاک سپرده شد این بیماری همه گیر همراه با آن مرده است. در عین حال با کروناویروس در حال حاضر در حال حرکت در سراسر جهان آن را به ارزش به احیای 1918 همه گیر به مطالعه خودمان را پس می دانیم که چگونه ما در واکنش به آن چه به ما آموخته و نمی از آن را یاد بگیریم.

لورا Spinney علم است روزنامه نگار که کتاب “Pale Rider: آنفولانزای اسپانیایی از سال 1918 و چگونه آن را تغییر جهان” به ما می دهد آنچه که ما را فراموش کرده اند و یا هرگز می دانستم که در مورد این بیماری که به کشته شدن تقریبا سه برابر 18 میلیون قربانیان جنگ جهانی اول بسیاری از میلیون ها نفر گرفتار آنفلوآنزای اسپانیایی اما جان سالم به در برد: پادشاه اسپانیا تناقض; Mohandas K. Gandhi; فرانکلین دلانو روزولت; و والت دیزنی است. هنگامی که شما فکر می کنم ما تاریخچه جایگزین آنها نه جان سالم به در شما یک حس چگونه زندگی تغییر این مرگ سونامی بود برای جهان است. در اینجا مصاحبه ای با او.

س: آیا ما دیدن deja vu همه را دوباره و دوباره برای آنچه که به نام آنفولانزای اسپانیایی?

یک: آنفولانزای اسپانیایی یکی از بدترین اگر نه بدترین بیماری های همه گیر که بشریت تا به حال شناخته شده است. و من فکر می کنم ما باید امیدوار باشیم که این یکی بد نیست. ما تا به حال بسیاری دیگر از بیماری های همه گیر هر دو از آنفولانزا و دیگر بیماری ها که تقریبا به عنوان بد به عنوان آنفلوآنزای اسپانیایی از 100 سال پیش.

بله وجود دارد تشابه اما من فکر می کنم ما نیاز به نگه داشتن آن را در چشم انداز.

س: چه هستند برخی از ویژگی های است که ما می بینیم در هر یک از این در مورد رفتار انسان, انسانی, روانشناسی, اختلالات به جامعه و اقتصاد?

یک: یک بیماری همه گیر عفونی بیماری چیزی است که ما به ارمغان می آورد سمت راست پایین به زمین است. این نوع باعث می شود مسخره از تمام راه هایی که انسان مانند تقسیم کردن خود, با کلاس, با, ثروت, با رنگ, با, دین, زیرا همه در معرض خطر است.

برای مثال مرز — مرز نمی منطبق با مرزهای جغرافیایی با اقیانوس ها و یا کوه. آنها خطوط بر روی نقشه. آنها ایده هایی که برخی از سیاستمدار بود. و ویروس ها هیچ ایده چه معنی و آنها فقط راه رفتن در سراسر آنها.

پرسش: در مورد فردی ما psychology?

یک: در بسیاری از ترس و مقداری از آن معقول است. این یک بیماری است که ما هنوز درک نمی کنند. آن را به نظر می رسد کشنده تر از آنفولانزای فصلی و شاید بیشتر مسری است.

اما من فکر می کنم که یک مسئله مهم در اینجا این است که اطلاعات. و مردم عمل خواهد کرد معقول و مناسب و متناسب اگر آنها به درستی آگاه است. و ما به نظر نمی رسد قادر به مدیریت این اطلاعات بعد از همه گیر بسیار خوبی است.

در سال 1918 به عنوان مثال وجود یک مشکل بزرگ در زمان جنگ سانسور که مسدود اطلاعات در خارج وجود دارد.

و امروز ما بسیار متفاوت مشکل است که به نوعی می آید به همان چیز در پایان است که خبر جعلی. من فکر می کنم این یک مشکل بزرگ در تلاش برای اطلاع رسانی به مردم در مورد این زمان شیوع و چگونه آن را مدیریت و رفتار در آن است.

به عنوان یک تعداد زیادی از افراد جوان باید اشاره کرد به من اطلاعات گرایش به قفل پشت paywalls این روزها در حالی که خبر جعلی رایگان است. و این است که نگرش مردم ایم که با رشد اینترنت: آنها انتظار نداریم که به اطلاعات خود را پرداخت. و به طوری که آنها دریافت deluged با مقدار زیادی از اطلاعات است. و من فکر می کنم که بسیاری از این نوع رفتار نامتناسب ناشی از این واقعیت است.

اطلاعات ما آموخته است کاملا حیاتی برای مدیریت یک بیماری همه گیر. شما می خواهید مردم را به پیروی خود را با بهداشت عمومی اقدامات داوطلبانه چون ما می دانیم که اجباری سلامت اقدامات تمایل به معکوس. آنها فقط می خواهم به انجام است که اگر آنها به شما اعتماد کنند و شما به آنها اطلاعات درست. ما یک مشکل عظیم از خبر جعلی است و به عنوان یک مانع عمده در این زمان در اطراف.

س: آیا رفتار مردم را تغییر دهد و یا ما در قلب همان ترس خودخواه موجودات ما شده است برای هزاران سال ؟

یک: من فکر می کنم ما همان متناقض موجودات ما شده است برای هزاران سال. در اروپا 40,000 مردم احتمالا مرگ ناشی از آنفلوآنزای فصلی این زمستان. هیچ کس وحشت است که در مورد. و در یک معنا قابل فهم است چرا که ما می دانیم که بسیاری بیشتر در مورد آنفولانزا. وجود دارد یک فصل آنفولانزا هر سال است. ما مرتب کردن بر اساس دانم چه به انتظار.

در حالی که ما نمی دانیم چه انتظار از این کوروناویروس.

اما در یکی دیگر از راه های آن نشان می دهد که ما باید همه چیز را از چشم انداز. و من فکر می کنم که در برخی از راه های ما بسیار غیر منطقی و ما واکنش نشان می دهند به اخبار چرخه. اگر ما فقط می تواند در قرعه کشی کمی و ببینید که HIV را کشته است سپاه از مردم برای چند دهه. TB در حال افزایش است به دلیل وجود ضد میکروبی و مقاومت به این معنی که مواد مخدر نیست کاری که خوب دیگر. بیماری های دوران کودکی در حال آمدن به عقب تا حد زیادی به دلیل واکسن تردید.

منظورم این است که این می تواند بسیار بزرگ این کوروناویروس. اما در همان زمان این تنها مشکل نیست و ما نباید از دست دادن بینایی از دیگران است.

س: چه خواهد آن شده است برای زنده بودن و در 20s خود را در سال 1918 و یا سال 1919 هنگامی که شما انجام کسب و کار روزانه شما, که آیا آن را برای رفتن به بازار و یا شاید رفتن به سینما و یا گرفتن یک قطار برای دیدن نسبی? چگونه مختلف جهان چه نگاه با آنفولانزا جریان?

یک: یکی از چیزهایی است که ما نمی توانیم نادیده می گیرند این است که جهان در جنگ بود. و بنابراین مردم در 20s خود را — می گویند افراد بین 20 تا 40 — بودند conscriptable سن و در بسیاری از کشورها فعال بودند در ارتش.

گروه سنی 20 تا 40 متاسفانه نیز بسیار آسیب پذیر به آنفلوآنزای اسپانیایی به دلایلی که ما فقط تا حدودی درک امروز. زندگی روزانه بود و نه آسیب زا در آن زمان. زنان باردار به خصوص آسیب پذیر بود و سقط جنین در اعداد بزرگ و همچنین درگذشت که معمولا بیشتر از افرادی که نمی حامله و افرادی که در سایر گروه های سنی است.

همه چیز را من می گویم برای آمدن با این نکته که از آن بستگی دارد که در آن شما در جهان چرا که این یک پدیده جهانی است. اما می گویند که ما در حال صحبت کردن در مورد قطعات صنعتی جهان: کسانی که این قطعات بودند که شروع به استفاده می شود به مفهوم بهداشت عمومی مبارزات به این ایده است که دولت می تواند دخالت در زندگی خصوصی و به شما بگویم که چگونه به رفتار خوبی جمعی از جامعه است. پوشیدن ماسک. نمی سرفه. با استفاده از یک دستمال.

همچنین آن را بسیار بیشتر مطیع جامعه در برخی از راه. پزشکان به مراتب بیشتر پدرسالارانه و مردم به مراتب بیشتر مایل به انجام آنچه دکتر گفت و آنها را بدون بازجویی از آنها هستند.

که افزایش یافته است همچنین در زمان جنگ. این تقریبا یک وظیفه مقدس برای قرار دادن ماسک خود و نه لرزش دست و استفاده از دستمال و….

مردم بیشتر احتمال دارد برای پاسخ با عرفانی توضیحات در دین در سال 1918 برای پیدا کردن مذهبی در توضیح آنچه اتفاق می افتد به آنها. روانی, من فکر می کنم آن را بسیار آسان حتی برای افراد ظاهرا در کشورهای پیشرفته را امتحان کنید و پیدا کردن عرفانی توضیحات برای این شاید مجازات الهی برای این وحشتناک جنگ.

شما در حال رفتن به رفتن به کلیسا یا مسجد رفتن به کنیسه و دعا است که احتمالا عاقلانه نیست اگر به این معنی است که شما در حال رفتن به یک جمعیت از افراد دیگر است. و در واقع, شما می بینید که همانطور که مشاهده می کنیم در کره جنوبی امروز که تجمعات در فرقه های مذهبی و غیره در مکان های عبادت در حال شتاب گسترش این بیماری است. و آنها را در سال 1918 به عنوان به خوبی.

س: در طول جنگ البته مردم را مجبور به قربانی کردن و با هم بکشید. که در هر راه آماده سازی آنها برای مقابله با این بیماری همه گیر آنفلوآنزا? زیرا در کتاب خود شما نوشتن که بهترین شانس خود را از بقا بود که خودخواه و محافظت از مواد غذایی خود را و آب و چشم پوشی از همه درخواست برای کمک به, که به نظر می رسید برای کار برابر “بیایید همه با هم به جلو” جنگ تلاش از چهار سال گذشته.

یک: آنچه که من در تلاش بود برای گفتن در این کتاب این بود که منطقی, عقلانی, بهترین راه برای آوردن یک بیماری همه گیر و یا بیماری همه گیر به پایان به سرعت و با حداقل تعداد تلفات این است که همه خود را منزوی چون ویروس نمی تواند گسترش یابد و در آن می میرد ،

اما در واقع و در برخی از راه های heartwarmingly هر چند نه بسیار عقلانی ما غریزه است که به یکدیگر کمک کنند. شما می بینید که اغلب مردم رفت و به هر یک از دیگر کمک های اولیه — و نه فقط خانواده و دوستان بلکه غریبه.

روانشناسان بحث در مورد چیزی به نام جمعی انعطاف پذیری است. آنها بحث در مورد ایده این است که وقتی یک خارجی تهدید — بیماری های از این نوع به عنوان مثال — مردم شروع به بازتعریف خود است. خود است و دیگر فرد خود. آن جمعی خود دلیل آن است هر کس که در معرض خطر این چیزی خارجی و بنابراین مردم هم به عنوان یک خود جمعی و آنها نظر خود را همه در همان قایق است.

و البته این تضاد به ایده توقف عفونت از گسترش. اما آن را به یک پایه غریزه انسان برای بهتر یا بدتر.

س: در طول قرن ها در هنگام بیماری به نظر می رسد سرزنش اختصاص داده شده است. گاهی اوقات یهودیان متهم کرد. سفلیس بود به نام فرانسه مرغان, اگر شما نیست ، در این مورد آنفولانزای اسپانیایی بود ، این یک زشتتر از جنبه های بیماری و طبیعت انسان است.

یک: آن ابدی است که انسان معضل است. که با ما است و چه کسی نیست ما ؟ که دیگر و در جایی که این تهدید از آینده ؟ و بنابراین طرف دیگر از رفتار انسانی است که ما تمایل به دیدن در شیوع این اشاره از سرزنش.

و ما شاهد آن امروز با کوروناویروس. شده اند وجود دارد عظیم گزارش خونتان گزارش از بیگانه ستیزی به مردم شرق آسیا تبار. در طول شیوع بیماری طاعون در قرون وسطی یهودیان بودند اغلب مقصر مسمومیت با آب در چاه و اخراج و انواع دیگر افتضاح چیزهایی که برای آنها اتفاق افتاده است.

این چند ساله و زشت کنار طبیعت انسان است.

س: پس از این بیماری همه گیر آنفلوآنزا وجود دارد جهان-تکان دادن پیامدهای سیاسی.

یک: زمانی که 50 میلیون نفر می میرند و یا 2.5 ٪ از جمعیت انسانی است که آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد است که قابل اغماض است. که در حال رفتن به تاثیر داشته باشد.

اگر شما نگاهی به عنوان مثال از آفریقای جنوبی در حال حاضر وجود دارد این جنبشها را برای رسیدن از چه خواهد شد آپارتاید. وجود داشته است بحث پیوند شهرهای در امتداد خطوط رنگ اما هیچ چیز تا به حال ترجمه شده است به قانون است. و شما می بینید که ترجمه به قانون اتفاق می افتد از 1920s.

یکی از استدلال های من در کتاب من, که من فکر می کنم وجود دارد بسیار خوب است, مدرکی است که این بیماری همه گیر به یک خار به این قانون به دلیل سفید مردم مقصر صراحت مردم سیاه و سفید برای در آوردن این بیماری بدون هیچ مدرکی. در واقع سیاه و سفید جمعیت رنج می برد بسیار بدتر از جمعیت سفید از نظر درصد در آفریقای جنوبی.

در هند زمانی که همه گیر زده شد کاملا پرهیاهو برای همه روشن چگونه dismally استعماری انگلیس مقامات تا به حال ارائه شده برای مراقبت های بهداشتی از جمعیت بومی. مردم در حال مرگ بودند در droves و در غیاب هر گونه پزشکان انگلیسی — انگلیسی پزشکان آنجا بودند اغلب در جلو و همچنین سوراخ بود و حتی بیشتر خودنمایی میکند.

افرادی که پا به آن (پزشکی) نقض تمایل به شبه نظامیان مردمی مبارز فعالان برای استقلال که در حال حاضر کار کردن چگونه به صلیب طبقه موانع و کار با هم برای یک هدف های مختلف یعنی استقلال.

پس از همه گیر تصویب احساسات در برابر انگلیسی ها بود و حتی بالاتر از آن را به حال شده است قبل از. و ثانیا این افراد به مراتب بیشتر از ایران از آنها بوده است. و در حال حاضر آنها با هم آمدند و پشت گاندی. او متوجه شد که او تا به حال حمایت مردمی است که او تا به حال شده است وجود ندارد تا پس از آن.

پرسش: در مورد تغییرات اجتماعی در درون خانواده و یا جامعه ؟

یک: بزرگ تغییرات جمعیتی. اغلب این ارکان جامعه صوتی که می شد گرفته شده است. چند مطالعات وجود دارد که نشان می دهد که افراد رفت و در droves به workhouses چرا که آنها دیگر هیچ راهی برای حمایت از خود است.

نیز وجود دارد میلیون ها نفر از کودکان بی سرپرست ایجاد شده است. حتی در پیشرفته ترین کشورهای آن زمان وجود نداشت و املاک رفاه اجتماعی شبکه بدون سازمان سیستم تصویب. و بنابراین این افراد از نوع فقط ناپدید می شوند.

یکی دیگر از مشاهده و جالب است که ما در حال صحبت کردن در مورد زمانی که بزرگترین قاتل انسان بود و بیماری های عفونی. چه آن را به عنوان یک نتیجه به ترک کوچکتر اما در بسیاری از راه های سالم جمعیت که در حال حاضر شروع به تکثیر در یک نرخ بالاتر. بنابراین چه چیزی شما ببینید در دهه 1920 یک بوم عزیزم.

اگر شما نگاهی به بشریت در سطح جامعه آن دوره نقاهت بعد از این فاجعه بزرگ بسیار به سرعت در راه است.

س: وقتی که می آید به دارو و توانایی خود را برای مقابله و پیشرفت آن ما می خواهم به حال چهار سال بسیار قهرمانانه در میدان جنگ, پزشکی, اما این تکنیک بودند دقیقا مخالف یا ناکافی هنگامی که آن را به برخورد با یک بیماری همه گیر. چه خارج از این از نظر پزشکی و بهداشت عمومی?

یک: ویروس یک مفهوم نسبتا جدید که آنفلوآنزای اسپانیایی منفجر شد و پس از آن فروکش کرده بود من فکر می کنم پزشکان در یک نگاه سخت در آنچه که آنها می دانستند و یا از همه مهمتر چیزی که آنها نمی دانند.

شما ببینید از سال 1920 زمینه ویروس شناسی طول می کشد خاموش نیز در زمینه اپیدمیولوژی و آمار زیستی و اپیدمیولوژی سنگ بنای خوبی در بهداشت عمومی.

شما نگاه کنید به بحث در اطراف اجتماعی, بهداشت و درمان, این ایده از یک سیستم مراقبت های بهداشتی جهانی که در این نقطه از زایمان شروع می شود. آنها در حال حاضر شده است در حال اجرا برای چند دهه, اما در حال حاضر آنها واقعا شروع اومده.

و پس از آن دیگر چیزی که واقعا مهم است که سازمان بهداشت جهانی. جامعه ملل تا به حال سلامت شعبه — اصل پیشرو از سازمان بهداشت جهانی که ایجاد شد و در سال 1946.

البته آن را به سازمان بهداشت جهانی است که مدیریت جهانی در پاسخ به این شیوع فعلی. اما آنچه که من فکر می کنم جالب است این است که این روزها سازمان بهداشت جهانی کمتر نوسان از آن در گذشته به حال. آن را مزمن کمبود بودجه روبرو توسط خود عضو سازمان ملل. و بسیاری از آنها را نادیده گرفته و توصیه های خود را در طول این شیوع.

فراموش کرده ایم بسیاری از درسهایی که ما یاد گرفتیم پس از آنفلوآنزای اسپانیایی و سایر بیماری های همه گیر و ممکن است ما در مورد به یاد بگیرند که آنها را دوباره.

Q: هنگامی که شما تماشای اخبار, خواندن این خبر, دنبال, این, آنچه شما در حال تماشای ،

یک: یکی از چیزهایی که روشن شده درباره مدیریت هر بیماری همه گیر است که آنها تمایل به رشد بسیار سریع در اولین هفته یا ماه. شما می توانید فکر می کنم از آن را مانند یک آتش سوزی جنگل ها که در ابتدا هنگامی که آن جرقه احاطه شده است چوب خشک و بنابراین آن را فقط طول می کشد خاموش و سپس آن را به تدریج می سوزاند تا آن سوخت و از آن اجرا می شود از سوخت و آن را کند می کند و به تدریج آن را می سوزاند خود را.

یک بیماری همه گیر است که کمی مشابه به این معنا که آن را در ابتدا احاطه شده توسط همه حساس. به عنوان آن می سوزد و از طریق آن میزبان یا کشته شدن آنها و یا آنها را تا حدی ایمنی آن اجرا می شود از میزبان و بنابراین به تدریج می سوزاند.

اگر شما می توانید کم کردن سرعت اولیه که الگوی رشد اولیه که دوره رشد شما می توانید یک تفاوت عظیم در شرایط چگونه بسیاری از مردم خواهد شد در نهایت رنج می برند از این بیماری همه گیر به طور کلی.

Q: چگونه انجام شده است ؟

یک: با نگاهی به گذشته, من فکر می کنم چینی ها یک کار شگفت انگیز بود. ما در حال حاضر که میزان موارد جدید در چین است که آهسته به طور چشمگیری. ما نباید از خود راضی اما دلگرم کننده است. که بدان معنی است که خوب آن را در زمان معینی رژیم استبدادی به تصویب آن است.

Q: آیا شما هر قسمت از این آنفولانزا در سابقه خانوادگی خود را در 1918-19?

یک: پدربزرگ من خوانده. هنگامی که او درگذشت بازسازی آنها خود را در خانه رعیتی در شمال سوئد. آنها در بر داشت یک بسته از عشق نامه ها و آجر در داخل دیوار. و معلوم شد آنها عشق نامه که به او نوشته بودم به او همسر اول خود را محبوب همسر اول که درگذشت چند هفته پس از ازدواج خود را در تابستان سال 1918 از آنفولانزای اسپانیایی و او به پایان رسید تا ازدواج بهترین دوست او بود که مادر بزرگ که تمام شاخه ای از خانواده که جان سالم به در برد.

این نشان می دهد چگونه ما به دنبال بازگشت همه چیز به نظر می رسد که اتفاق افتاده است به عنوان آن را باید. اما وجود دارد یک بازی صندلی موسیقی است که پس از آنفولانزای اسپانیایی و افراد خانواده بودند که بخواهند صفحاتی دوباره مرتب. شما نمی لزوما احساس می کنید که شما ازدواج کرده بودند به شخص شما می خواهید به یا شما قراره. زندگی به طور ناگهانی در زمان یک مسیر بسیار متفاوت است و مردم مجبور به وفق دهند.

Patt موریسون یک دیرین لس آنجلس تایمز نویسنده و مقاله نویس.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de