شیوع ویروس تهدید آلمان سنت مملو از کارخانه های لبنی

Coronavirus

مایکل پروست / AP

در این سهشنبه, مارس 17 سال 2020 عکس, تاریخ و مدیر کریستین لانگ از “Wernecker آبجوسازی” می ایستد در brewhouse از آبجوسازی در ورنکک آلمان.

ورنکک آلمان — در ورنکک آبجوسازی جان سالم به در بسیاری: جنگ جهانی بحران اقتصادی و دهه کاهش مصرف آبجو. اما پس از 400 سال در وجود آن است در نهایت با یک چالش آن نمی تواند غلبه بر: coronavirus شیوع.

آبجوسازی که آثار آن تاریخ به 1617 شده است و متعلق به همان خانواده پس از سال 1861 بسته است برای خوب گرفتن با آن 15 شغل تمام وقت و بیشتر موقعیت های پاره وقت. همچنین رفته است یک تکه از تاریخ محلی و سنت در ورنکک یک شهر از 10 ، 000 نفر در آبجوسازی-خیز جنوب ایالت باواریا.

آلمانی حذفی, ترس از مرگ آن است که لبه پیشرو بیشتر بسته به شیوع ویروس را تهدید می کند وجود این کشور بسیاری از تولید کنندگان محلی از ملی آشامیدنی – موسسات جامعه اغلب متعلق به خانواده برای نسل های که ساختمان و وابسته و میخانه ها در منطقه ای در یک کشور که در آن زادگاه دم است که اغلب احساساتی مورد علاقه با وجود رقابت از برندهای ملی است.

سخت ترین ضربه ها کوچکتر کارخانه های لبنی که مانند یک در ورنکک است که بستگی به تامین تبس به محلی میخانه و رویدادهایی مانند جشنواره های محلی. رستوران ها بسته هستند و دولت می گوید تجمع جرم نمی خواهد سر تا سپتامبر. 1 در اولین — و حتی پس از آن ممکن است سال ها قبل از آنها دوباره بجای اول برگشتن به سطح دیده می شود قبل از شیوع ویروس.

خرده فروشی در حال ارائه برخی از پشتیبانی مردم به عنوان نوشیدنی در صفحه اصلی. کارخانه های لبنی در تلاش هستند تا چیزهایی مانند درایو-از طریق خرید و فروش و حتی حمل و نقل آبجو و به مشتریان به طوری که آنها می توانید پیوستن به یک خط مزه.

اما برای بسیاری از ماه های بدون درآمد ممکن است بیشتر از آنها می تواند اداره کند.

اعضای خانواده و آبجوسازی مدیر کریستین Lang گفت: این تصمیم به نزدیک آمد و با “اشک ها.” آبجو بازار شد و در حال حاضر در حال مبارزه سخت با سختی رقابت قیمت, او گفت:. پس از آن آمد ویروس و رستوران مشتریان آبجوسازی وابسته بودند به طور ناگهانی بسته با وضوح در زمانی که آنها ممکن است باز است.

“هیچ کس نمی داند چه مدت coronavirus گذشته هنگامی که وجود خواهد داشت یک بهبود و اینکه آیا رستوران باز خواهد شد دوباره در تمام,” او گفت:. “و در کسب و کار ما این است که یک آبجو نیست که مست امروز نمی توان مصرف دو بار در یک زن و شوهر از ماه درآمد فروش رفته است از دست رفته.”

بر اساس یک نظرسنجی ملی حذفی ارتباط برخی از 87 درصد از کارخانه های لبنی می گویند که آنها در حال قرار دادن کارگران در ساعت با استفاده از برنامه دولت است که پرداخت تا 60 درصد از خالص حقوق در کسب و کار وقفه. این برنامه با هدف گرفتن شرکت از طریق یک بحران نگه داشتن کارگران از گذاشته شدن و حمایت از هزینه های مصرف کننده در اقتصاد است. اما برنامه های دیگر مانند اعتبارات و تاخیر در جمع آوری مالیات کمتر مفید تخمیر می گویند. اعتبارات ميانگين مصرف در بدهی های جدید برای آینده و مالیات خواهد شد در نهایت مجبور به پرداخت می شود به عنوان به خوبی.

هولگر Eichele دبیر آلمانی حذفی ارتباط گفت که “بسیاری از کارخانه های لبنی را نمی خواهد زنده ماندن این بحران است که در حال حاضر در حال تبدیل شدن روشن است.” در علاوه بر این به دیرین حذفی متمرکز در رستوران “ما همچنین بسیاری از کارآفرینان است که پیشه وری کارخانه های لبنی که هنوز سودآور است که پول قرض گرفته شده به امور مالی خود را راه اندازی و آن را نیز بسیار دشوار است برای آنها.”

غیر منتظره و شوک می آید در زمانی که شور و شوق برای هنر و صنعت آبجو و microbreweries کمک کرده است تا صنعت غلبه بر چند دهه کاهش مصرف آبجو. تعداد تخمیر رشد کرده است در سال های اخیر به بیش از 1500 عنوان نوپا معرفی محصولات جدید مانند هند رنگ پریده اله به چه بوده است بسیار محافظه کار صف سنتی و مبتنی بر pilsners و گندم آبجو.

متنوع تر تولید کنندگان بهتر مجهز به زنده ماندن. Welde یک خانواده اجرا آبجوسازی در نزدیکی هایدلبرگ که آثار تاریخ آن به سال 1752 به طور معمول به فروش می رساند حدود یک سوم به رسانه های خرده فروشی, یک سوم به عمده فروشان که عرضه رویدادها و باشگاه های ورزشی و یک سوم به رستوران.

مدیر عامل حداکثر Spielmann که نشان دهنده نهمین نسل از Spielmanns به اجرا Welde تخمین می زند که 30-40 ٪ از فروش خواهد بود از دست رفته در مه و ژوئن. “اگر شما از 85 درصد از فروش خود را در چیز قابل آبجو به رستوران سپس شما فقط باید 15 درصد از درآمد خود را به سمت چپ” او گفت:. “تنها کانال فروش است که به خوبی در حال انجام است که خرده فروشی در فروشگاه های مواد غذایی می توانید ببینید که مصرف که به طور معمول صورت گرفته در رستوران های منتقل شده به صفحه اصلی.”

او و دیگر تخمیر در حال تلاش چیزهای جدید ضرورت می باشد. Welde ارائه می دهد یک خط آبجو مزه on Facebook. شرکت کنندگان می توانند شش آبجو و شیشه ای مناسب برای تحویل 25 یورو ($27) بنابراین آنها می توانند طعم همراه با چت در مارس 23.

به شوماخر آبجوسازی در دوسلدورف ارائه شده است درایو-از طریق خدمات در روزهای جمعه و بدون تماس با تحویل خانه. سایت Gaffel آبجوسازی در کلن که باعث می شود این شهر علامت تجاری آبجو دوبله koelsch تشویق مصرف در خانه با دو همسایه در مجاورت بالکن با بهره گیری از آنچه در شرکت می گوید: “بهترین koelsch با یک فاصله خوب” یک جناس اجتماعی فاصله مورد نیاز از لحظه ای.

می گوید Spielmann: “من پیش بینی می گویند که ما از طریق آن با چشم های سیاه و سفید.” او فکر می کند که این بحران می تواند به تحریک مردم برای حمایت از خود محلی حذفی, تولید مواد غذایی, رستوران ها و هتل ها, نگه داشتن بین المللی سلیقه برای مواد غذایی و نوشیدنی, اما غرقه شدن آنها به خانه, چشم انداز او به نام “glocal” ترکیب “جهانی” و “محلی است.”

برای زبان از ورنکک آبجوسازی چیزی غیر قابل تعویض از دست داده است.

“من و خانواده ام را از این دست بسیار است. آبجوسازی بوده است-در حال حاضر بخشی از هر میز شام مکالمه تمام زندگی ما,” او گفت:. “ما خواهد شد از دست رفته بخشی از هویت ما و در راه این منطقه را بیش از حد.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im