مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نهایی بیشتر معقول کافه استانداردهای

مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت حمل و نقل باید فقط منتشر شد, نسخه نهایی جدید خود را در شرکت های بزرگ به طور متوسط اقتصاد سوخت استاندارد است.

هدف خود را از افزایش اقتصاد سوخت 1.5 درصد در هر سال هدف برای 40 مایل در هر گالن توسط 2026 به سختی به نظر می رسد یک فاجعه زیست محیطی. اما از آنجا که محدودیت کمتر نسبت به سال 2012 دولت اوباما استاندارد الزامی 5 درصد سالانه پیشرفت و هدف از 54.5 mpg در سال 2025 آن است که توصیف به عنوان پسرفت و عدم مراقبت در مورد سلامت انسان است.

یکی از دلایل منطقی برای مغلوب ساختن پیشی جستن قوانین کافه اما نگرانی برای آمریکایی ها ، به شدت پیاده مسافت پیموده شده استاندارد خواهد ساخت خودروهای سبکتر (با کمترین هزینه راه برای بهبود مسافت پیموده شده) که افزایش خودرو تصادف مرگ و میر. البته در سمت چپ متمایل منتقدان پان که استدلال به عنوان سابق کلینتون و اوباما عضو David J. Hayes’ op-ed با عنوان “Gas guzzlers نمی خواهد ما را امن تر” استدلال می کند. چنین منتقدان غلط استدلال و موفق به در نظر گرفتن شواهد.

چه guzzlers گاز هستند که با اشاره به? اتومبیل به طور متوسط 40 mpg خواهد بود تا کنون تمیزترین ناوگان در تاریخ آمریکا است. و هوا بسیار پاک تر از آن بود به این معنی که مزایای اضافی از بهبود بیشتر است کمتر از در گذشته, در حالی که همچنین در حال کم هزینه تر برای رسیدن به.

بیشتر منطق چنین منتقدان اخراج خوبی تاسیس شده است. این آثار به معروف 1989 هاروارد-بروکینگز مطالعه که در بر داشت که کافه ناشی از 14 تا 27 درصد پرش در ترافیک مرگ و میر با توجه به کوچک سازی. یک سال 1996 به روز رسانی یافت که 2700 به 4700 خودرو, مرگ و میر, از 22,000 بودند نسبت به این کوچک سازی.

استدلال های ساخته شده در این مطالعات به سختی مضحک ، زمانی که هزینه های بالاتر از کوچک سازی را در اتومبیل های جدیدتر قابل ملاحظه ای گران تر از خانه کمتر امن اتومبیل خرید مردم کمتر از خودروهای جدید افزایش خطر خود را. به دلیل آن را کاهش هزینه رانندگی اضافی مایل مردم نیز رانندگی بیشتر است.

منتقدان انتخاب به استناد به جای سازمان حفاظت محیط زیست را در ژانویه 2017 نهایی, تعیین, که 54.5 mpg استاندارد “را بدون تاثیر نامطلوب بر ایمنی خودرو.” که مغایر با آن جولای 2016 پیش نویس ارزیابی فنی گزارش پیدا کردن که “کاهش جرم همچنان مهم فن آوری گزینه…در جلسه آینده…استاندارد” وجود دارد و آن این است که “رابطه بین خودرو توده و ایمنی است.”

در واقع یک ربع قرن قبل از آن یک دادگاه تجدید نظر فدرال در حال حاضر برگزار شد که استاندارد پس از آن “جان مردم” اما که سازمان حفاظت محیط زیست استفاده کرده بودند “fudged تجزیه و تحلیل” “آماری تردستی” و “اداری ورد و نامفهوم” برای جلوگیری از اعتراف نشان داد خطر ابتلا را افزایش می دهد.

ما همچنین باید در نظر شواهد از موسسه بیمه برای ایمنی بزرگراه (IIHS) که تحقیقات در نظر گرفته شده است به دقت تعیین ریسک برای شرکت های با میلیاردها دلار در خطر نیست برای توجیه یک دستور کار سیاسی است.

خود را در آوریل سال 2018, “خودرو اندازه و وزن” پست توضیح داد که “بزرگتر له منطقه…کاهش نیروهای اشغال.”

در یک برخورد “بزرگتر خودرو را فشار فندک یکی رو به عقب در طول این تاثیر است. به عنوان یک نتیجه وجود خواهد داشت کمتر نیروی سرنشینان این خودرو سنگین تر و بیشتر مردم در این فندک خودرو” (وسایل نقلیه بزرگتر به طور مشابه امن تر در یک تصادف).

به این نتیجه رسیدند که “چیزهای دیگر برابر اشغال در بزرگتر و سنگین تر خودرو در حال بهتر محافظت از کسانی که در یک کوچکتر و سبک تر نقلیه است.” حمایت شواهد شامل تقریبا سه به یک تفاوت در مرگ و میر به ازای هر میلیون ثبت نام بین minicars و مقایسه با-سن بزرگ اتومبیل.

شاید بیشتر به طرز چشمگیری نشان دادن قدر از اثرات این مطالعه که مستاجر-آسیب رای برای مدل هیبرید که وزن ده درصد بیشتر از همتایان سنتی خود را تنها سه چهارم به بالا.

کافه claptrap انتقاد دقیق تر از همیشه خودکار استانداردهای تولید گازهای گلخانه ای تنها به دلیل یک جمهور قبلی سعی در تحمیل و حتی بیشتر استانداردهای سختگیرانه در راه خود را از کار جدی نیست و شکست از منتقدان به اطلاع متناقض شواهد آن را نشان میدهد. این است که به جای تلاش برای یک بازی آوریل روز احمق شوخی آمریکایی ها.

Gary M. Galles است یک استاد اقتصاد در دانشگاه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de