تیمبرولوز’ فصل جدید-بلیط طرح شامل 50 درصد تخفیف برای تمام امتیازات کالا

Category: توین سیتی No comments

در یک حرکت طراحی شده برای طرفداران به هدف مرکز تیمبرولوز اعلام کرد تقویت انگیزه ای بسته به فصل-دارندگان بلیط در روز چهارشنبه.

با شروع فصل بعدی فصل-دارندگان بلیط را دریافت 50 درصد تخفیف برای تمام امتیازات (از جمله مشروبات الکلی) و کالا (از جمله کشباف) در هدف قرار دادن مرکز.

قیمت نجومی بلیط باقی خواهد ماند و تخت از این فصل از طریق 2021-22 کمپین به جز بلیط برنامه های است که باید در کاهش قیمت. وجود دارد در حال حاضر پایین تر از سطح کامل-فصل بلیط برنامه های موجود برای کمتر از $1,000.

فصل-دارندگان بلیط نیز باید نامحدود بلیط مبادلات در دسترس به آنها معنی بلیط-دارندگان می دهد تا خود را دو بلیط در هر بازی آنها نمی توانند و یا نمی خواهید به حضور در ازای دو بلیط های اضافی را به یکی دیگر از بازی.

معاملات شد و برای اولین بار اعلام کرد در پایان تاون هال از انواع سه شنبه شب در هدف قرار دادن مرکز در آن زمان نجومی-دارندگان بلیط در حضور و غیاب شنیده از بسکتبال رئیس Gersson Rosas, سر مربی تیم رایان ساندرز و مدیر عامل شرکت اتان Casson. ایمیل نیز ارسال شد در اوایل صبح روز چهارشنبه به عنوان تیمبرولوز اعلام کرد از آغاز بلیط های خود را تجدید پنجره.

“ما خودمان را پرسید: آیا ما می توانیم رول مهم ترین عضو و فن برنامه توسعه در تاریخ تیمبرولوز سازمان؟” Casson گفت: به طرفداران شنبه. “ما می خواستیم برای پررنگ و ما می خواستیم به تکیه و ساخت این چیزی که پشت یک فن در یک زمان.”

که این سال را به پنجره را باز کرد تا پس از NBA مهلت تجارت بدون تصادف بود. تیمبرولوز موفق به زمان جدید فن پسند مشوق ها جفت آنها را با شور و هیجان در اطراف معاملات اخیر خود را که نگهداری بیش از نیمی از این فهرست آورده و در هیجان انگیز نگهبانان مانند ملک بیسلی و d’angelo راسل.

عرصه شده است تا حد زیادی خالی برای بسیاری از این فصل است که به عنوان یک محصول از این تیم ضعیف بازی به عنوان هر چیز دیگری. از بعد از ظهر چهارشنبه در مینه سوتا رتبه مرده گذشته NBA در مجموع حضور و غیاب (379,413).

گرگ ها می دانستند که آنها نیاز به انجام کاری شدید به re-up علاقه به این تیم در یک بازار رقابتی محل. آنها در گروه های تمرکز با بلیط-دارندگان برای پیدا کردن آنچه آنها می خواستند. هدف اصلی این بود برای ایجاد یک به طور مداوم فضای پر انرژی در خانه بازی. این تیم احساس می کند یک گام به سوی ایجاد آن است.

وزوز در اطراف این تیم در حال حاضر قابل لمس است. تیمبرولوز’ خانه بازی شنبه برابر کلیپرز یکی از اولین پست تجارت-مهلت تولید فقط دوم sellout این فصل است. ساندرز گفت: طرفداران راسل پیامک او پس از چهار پیروزی و گفت: “انرژی در ساختمان, باور نکردنی بود.”

راسل و کارل-آنتونی شهرهای کمک از 2000 بلیط برای چهار بازی خانگی در برابر شارلوت که طرفداران می تواند در نزدیک کردن تیم سایت دوشنبه بعد از ظهر. کسانی که بلیط مدعی شدند در کمتر از یک ساعت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>