تئاتر نظرات: ‘, پیچ خورده, چکمه’ می رود برای قلب, ‘پدر’ می رود برای روده, ‘انتقام آهنگ’ می رود برای ذوق

Category: لاس واگاس دیلی نیوز No comments

چه چیزی باعث می شود یک مرد, یک مرد, چه چیزی باعث می شود یک زن یک زن و از کجا خط بين ما نيست و ما پوسته ؟ سه productions در حال حاضر بر روی تخته حفر کردن به این سوالات هر موفقیت در راه خود را.

‘انتقام آهنگ’

امی کیم Waschke (مرکز) Noshir دلال (زانو) و بث هکس (راست) به نظر می رسد در یک صحنه از “انتقام آهنگ: یک خون آشام کابوی آفرینش” در گفن تاتر از طریق 8 مارس. (عکس از جف لرش)

در گفن در Westwood “انتقام آهنگ” احساس می کند مانند یک کتاب کمیک آمده برای, بزرگ, زندگی رنگارنگ. نوشته شده توسط Qui Nguyen (نمایشنامه نویس از “Vietgone”) ایجاد شده توسط خون آشام کابوی ها (عزیزان از مرکز شهر منهتن) آن را بازگو زندگی واقعی-زندگی جولی d’Aubigny (مارگارت Odette), “بزرگترین دوئل کننده-slash-خواننده-slash-انحطاط جوانان از قرن 17 فرانسه است.”

پدر او (Noshir دلال) نمی خواهد اجازه دهید کمی جولی کار می کنند چرا که او یک دختر بچه پس از آن relents و صفر فراهم می کند نظارت می روم او را در منحرف دست دافعه لوئیس (تام مایرز).

آلبرت (یوجین جوان) آسین عاشق او چشم فقط به صورت نسبتا logorrheic امیلی (بث هکس) و پوسته پوسته صاحب خانه اپرای مادام د Senneterre (امی کیم Waschke).

هر چند “انتقام آهنگ” صحبت می کند به برابری جنسیتی و طاق آن را دوست دارم-که-شما-عشق تم سبک آن overpowers آن ماده است. اما آنچه در سبک! رابرت راس پارکر جهت بزرگ و ترشح که اگر هر لحظه برجسته غول “Kapow!” سرشار از این مرحله با یک چریکی لبه است که belies را موشکافانه و دقیق جهت مبارزه (مگی مک دونالد و تیم براون).

خود مسلما جنسی خشونت آمیز و موهن بمقدسات آن را نیز طنز و entertainingly بصری. منظره طراحی (نیک Francone) عبور برای پوسیدگی, پیر, پاریس و شهری معاصر امریکا است.

یک روز در بازار محلی (عروسک خیمه شب بازی طراحی شده توسط دیوید ولنتاین) یک خط تیره از طریق nunnery (بازیگران هوشمندانه بازی می کند نقش های متعدد) و خلاقانه چند رسانه ای سفر از طریق فاضلاب پاریس و در کنار یک آسمان خراش (Kaitlin Pietras و Jason H. تامپسون طرح طرح در رابطه با یک دوربین دستی) موشک شخصیت و مخاطبان از طریق grand adventures.

همه حمایت از موسیقی و یادآور پاپ 1980s و ’90s به علاوه خیلی spitted قافیه (آهنگساز شین Rettig) به عنوان جولی در نهایت می نویسد: او انتقام آهنگ در برابر مردانی که به ستم او.

در نشان می دهد تا پایان مخاطب احساس می کنید ممکن است در ابتدا به یک swashbuckling ماجراجویی خود ما.

‘پیچ خورده, چکمه’

کورنلیوس جونز جونیور و بازیگران از 3-D نيانجاميد’ تولید “Kinky Boots” انجام در یک صحنه از موسیقی در کریتوس مرکز هنرهای نمایشی از طریق آوریل 1. (عکس در لحظه)14 فوریه – 1 مارس 2020Cerritos مرکز هنرهای نمایشی

بیش از کریتوس مرکز هنرهای نمایشی 3–D نيانجاميد تولید “Kinky Boots” نیز نشان می دهد که چگونه پدران می تواند دراز عمر بر فرزندان, نیز, گفت با ویژوال طراوت و چالاکی و به همین ترتیب شامل ران بالا چکمه های چرم.

با کتاب توسط Harvey Fierstein موسیقی و شعر توسط Cyndi Lauper بر اساس این فیلم توسط جف دین و تیم فرث آن می گوید از نا امنی چارلی (Lukas پوست) که وارث خانواده کارخانه کفش و فوق العاده امن سیمون بهتر شناخته شده به عنوان ملکه کشیدن لولا (کورنلیوس جونز جونیور) که آموخته است به ایستادگی به معنای واقعی کلمه و ظاهرا در پاشنه بسیار بالا.

هوموفوبیا تقسیم کارخانه و شاید کمی از مخاطبان است. با پشتکار و حس مشترک متولد قدردانی برای انسانیت مشترک ما لولا که می تواند تعمیر. در خصوص همین (Javier Garcia) تف تحقیر خود را برای لولا نسخه از مردانگی. تحت لولا متفکر نامید از maleness در واقع humaneness فکر می آموزد قوی درس از پذیرش.

این پایان کار کارگران را گروه با هم محکم و با میل و رغبت به تولید یک خط از بالا پاشنه بلند برای مردان است. این مردان هستند که لولا رقص فرشتگان بسیاری از آنها ایستاده بیش از 6 فوت قد در جدید خود را خیره کننده, پیچ خورده ،

جان تارتالیا هدایت و در حالی که تولید فاقد برخی از فعل و انفعال و تلویحی 2014 تور ملی قطعا آن را احساس می کند هر بیت به عنوان دلگرم کننده و با اشاره به عنوان همیشه. آن را نیز دارای دیوید راکول را برادوی تنظیم و گرگ بارنز با خوشحالی زرق و برق دار برادوی, صحنه و لباس, طرح های.

لیندا عشق سیمونز’ رقص مخلوط 1970s رقص با چند Beyoncé حرکت می کند که همه لباس دیسکو با طعم آهنگ. نوار نقاله-belt تعداد باقی می ماند خطر ناک نتیجه عمل یکی است.

در این نمایش تا پایان مخاطب ممکن است احساس مانند رقص شب دور.

‘پدر’

سو Cremin به آن و آلفرد مولینا به عنوان آندره به نظر می رسد در یک صحنه از “پدر” در پاسادنا تاتر. (عکس از جنی گراهام)

جاده در پاسادنا تاتر “پدر” می گوید خرد کردن آن داستان بدون نفع دیگر نشان می دهد بزرگ موسیقی اعداد هر چند آن تصاویری هستند به همان اندازه قابل توجه است.

آلفرد مولینا می دهد کاملا استادانه عملکرد به عنوان André یک مرد تسلیم شدن به زوال عقل است.

فلوریان Zeller “Le Père,” ترجمه شده توسط Christopher Hampton, unspools خود را به عنوان اگر از آندره ذهن. ما به اشتراک گذاری آندره گمگشتگی. ما سهم خود را در بی اعتمادی از خود حواس. ما ممکن است به اشتراک گذاری خود شرم آور است که ما نمی توانیم تشخیص مردم در اطراف او به یاد بیاورید مکالمات اخیر حتی می دانم که در آن ما هستند.

جسیکا Kubzansky هدایت با استفاده از تعلیق و یک بیت از gaslighting به نگه داشتن ذهن ما در این داستان اما همچنین اطمینان حاصل کرد که ما احساس می کنیم هر احساسات در حال اجرا از طریق آندره در این کار این است که hurtles crisply هنوز گستراند خیلی خفیف.

نگه داشتن یک چشم بر روی ملینا. او شروع به بازی به عنوان یک اعتماد به نفس و استواری و مرتب ، به عنوان داستان به جلو حرکت می کند, او به طرز ماهرانه ای تجزیه. پیاده روی کمتر می شود برخی دست چنگال در لباس و سپس بی اراده لرزد. او ران قرارداد در اخبار بد او چشمان رسا متناوب بین ترس و ناباوری.

به هیچ چیز دیگری دور: مردم در اطراف او در حال بازی جذاب بازیگران سو Cremin رابرت Mammana مایکل مانوئل Lisa Renee پیتز و Pia شاه.

نگه داشتن چشم در تصاویر. دیوید مایر مجموعه آغاز می شود به عنوان یک زیبایی متناسب پاریس آپارتمان paneled در whitewashed چوب. در ابتدا ماهرانه و پس از آن به طور فزاینده ای بدیهی است که این تغییرات است. توجه داشته باشید که شکلگیری upstage پنجره به آرامی تخلیه مسایل مربوط به آثار نقاشی بیش ناهار خوری-میز اتاق که تقریبا indiscernibly تغییر رنگ و شکل در حالی که همه جان Zalewski را طراحی صدا رشد می کند و تا کنون بیشتر نگران کننده است.

“پدر” یکی از مهمترین-موثر بر ماهرانه غم انگیز, گفتگو, تحریک قطعات به فضل ما در مراحل بیش از حد طولانی در حالی که برای.

آینده

“فرانکشتاین” در والیس, Feb. 18-مارس 1; “کتاب مورمون” در Ahmanson تئاتر Feb. 19-March 29; و “قصه زمستان” در سر و صدا در داخل از طریق آوریل 11.

Dany Margolies لس آنجلس مبتنی بر نویسنده.

اگر شما بروید

‘انتقام آهنگ’

امتیاز: 3 1/2 ستاره

وقتی که: از طریق مارس 8; 8 بعد از ظهر روز سه شنبه-جمعه ها; 3 و 8 بعد از ظهر روزهای شنبه; 2 و 7 بعد از ظهر روزهای یکشنبه

که در آن: گیل Cates تئاتر در گفن تاتر 10886 Le Conte Ave. لس آنجلس

طول: 2 ساعت و 10 دقیقه از جمله تنفس

مناسب بودن: نوجوانان و بزرگسالان با تحمل برای خیابان و زبان و موقعیت های جنسی

بلیط: $30-120 دلار (10 دلار راش برای دانش آموزان با ID)

اطلاعات: 310-208-5454; www.geffenplayhouse.org

‘پیچ خورده, چکمه’

رتبه: 4 ستاره

وقتی که: از طریق آوریل 1; 7:30 بعد از ظهر پنج شنبه 8 بعد از ظهر روزهای جمعه ساعت 2 بعد از ظهر و 8 بعد از ظهر شنبه 2 بعد از ظهر یکشنبه (هیچ Feb. 15 برنامه یاجشن بعدازظهر اضافه شده نشان می دهد Feb. 27 در 7:30 p. m.)

که در آن: کریتوس مرکز هنرهای نمایشی 12700 مرکز دادگاه دکتر کریتوس (کافی پارکینگ رایگان در مجاورت تئاتر)

بلیط: $20-$90 به علاوه هزینه پردازش (دانشجویی و تخفیف در دسترس) طول: 2 ساعت و 45 دقیقه از جمله تنفس

مناسب بودن: نوجوانان و بزرگسالان

اطلاعات: 714-589-2770, 3dtshows.org

‘پدر’

رتبه: 4 ستاره

که در آن: پاسادنا تاتر 39 S. El Molino Ave. پاسادنا

وقتی که: از طریق آوریل 1: 8 بعد از ظهر روز سه شنبه-جمعه ها 2 و 8 بعد از ظهر روزهای 2 و 7 بعد از ظهر روزهای یکشنبه

بلیط: $25–$101, قیمت منوط به تغییر

مدت زمان: 90 دقیقه بدون وقفه

مناسب بودن: بزرگسالان, نوجوانان و بزرگسالان

اطلاعات: 626-356-7529; www.pasadenaplayhouse.org

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>