From مدیر Céline Sciamma (صبا), تصویری از یک خانم در آتش است که در اواخر قرن 18 فرانسه در یک جزیره دور افتاده در بریتنی. جوان و هنرمند مستقل ماریان (Noémie Merlant) است که سفارش به رنگ یک پرتره از Héloïse (Adèle Haenel) که ارسال خواهد شد به Héloïse میلان را نامزد.

حمایت

جو Koy بازگشت به کنت on Feb 16 (فروخته شده) و Feb 17 بلیط در accessoshowarecenter.com

وجود دارد فقط یک چیز: Héloïse حاضر به نشستن برای پرتره خود را به عنوان او نمی خواهید برای دریافت برخی از عجیب و غریب مرد. بنابراین تحت هدایت Héloïse مادر ماریان به شمار به عنوان خانم به منظور به دست آوردن نزدیک به او مخفیانه تکمیل پرتره از حافظه است.

Sciamma واقعا با وسواس زل زل نگاه کردن در این فیلم درک اهمیت آن را حمل به صورت یک نقاش مطالعه موضوع و همچنین آنچه در آن می توانید ارتباط بین دو عاشق. هنگامی که ماریان به نظر می رسد در Héloïse خود را در پیاده روی های طولانی با هم به دنبال او حامل معانی بیشتری نسبت به سادگی در همراه; Marianne است اچ Héloïse چهره به حافظه حمل تصویر سر خود را در تلاش برای از نو خلق کردن آن را در رنگ.

این یک چیز شیک تلاش را به تصرف کسی که جوهر از فقط یک حافظه است که به سرند با خود تعصبات و احساسات نسبت به موضوع خود را. “پشیمانی نیست. به یاد داشته باشید” ماریان utters به Héloïse در یک نقطه. مناسب جهت برای هر دو نقاشی و برخورد با فروپاشی است.

آیا شما می خواهید برای حمایت از غریبه? کمک در اینجا.

اگر این برای تلفن های موبایل مانند یک fanfic آن نوع است. و منظورم این است که در بهترین راه ممکن است. از بر باد رفته, craggy پس زمینه از فیلم اختصاصی از زنان لباس و مرموز نزدیکی بین Héloïse و ماریان تا saccharine و آن را به عنوان اگر آن نوشته شده بود توسط یک تب وبلاگ نویس است. اما من فکر می کنم که چه چیزی باعث این فیلم بسیار فوق العاده است.

ماریان و Héloïse را unfurling از احساسات برای هر یک از دیگر بیش از تحقق آرزو; وجود دارد عاطفی منطق به آن که believably مخالف خود را در بافت تاریخی. و پایان دادن به آن به نظر نمی رسد عصبی یا کلیشه فقط ویرانگر است. recommended