20141028_cinerama_003.jpg

چارلز Mudede

یکی از جذاب ترین قطعات این هفته در ق توسط یک فرد با رسیدگی به u/DraggingVulcan. عنوان آن: “Cinerama اخراج – داستان بی حد و حصر.” طول آن: 1713 کلمات. اصل آن: های اخیر بسته شدن Cinerama, a world-class سینما متعلق به یک شرکت ولکان (تاسیس شده توسط پائول آلن) ناشی شده بود که مدیران می خواستم برای افزایش سود با کاهش هزینه ها. کاهش آغاز شد که در سال 2018 در زمان شکل کاهش ساعت از کارگران و “تعداد روزانه زمانهای” و از بین بردن مشتری پسند سیاست. نیز وجود دارد یک ناگهانی و افزایش شدید در قیمت بلیط. در حال حاضر در اینجا چیزی است که در ابتدا تامل عقل سلیم اقتصادی فکر کردن. زمانی که این کاهش و افزایش قیمت رخ داده است تئاتر شد از دست دادن پول نیست. آن را ساخت و با توجه به u/DraggingVulcan (تایید خودی) بود ساخت 1 میلیون دلار سود.

حمایت

Megadeth و بره خدا در حال آمدن به رودخانه سفید آمفی تئاتر در شنبه 7/25. Tix فروش 2/14!

از u/DraggingVulcan:

Cinerama انجام شده است به طور پیوسته بهتر در سال بیش از سال. در حال حاضر ‘حماسه’ نوسازی می رود و از طریق اعداد موشک وار رفتن. 2015 Cinerama grosses بیش از $3M و شبکه $500K. بنابراین در 4 سال محل رفته از پرفروش فقط $700K و از دست دادن پول به شبکههای $500K. بزرگ. 2016 است حتی بهتر است. در حال حاضر Cinerama است که شبکههای نزدیک به $1M با یک جعبه دفتر ناخالص نزدیک شدن به $5 متر است. جشنواره در حال انجام شگفت آور خوبی است و برای اولین بار اجرا مطالب بر نقطه است. برای مثال Blade Runner 2049 چهار در سراسر کشور اما کاملا خرد شده در Cinerama. آن زد و به فروش می رسد در تعطیلات آخر هفته و برای چند هفته متوالی. دریافت این Cinerama #1 تئاتر در کشور با BR2049. این به این معنی Cinerama یک صفحه نمایش از انجام هر تئاتر در کشور از جمله multiplexes. بی سابقه.

و پس Cinerama یک موفقیت بود در یک صنعت است که به ندرت دریافت خبر خوبی است. چه مشکلی پیش آمد ؟ چرا کارگران به طور ناگهانی از دست دادن شغل خود را در اوایل این ماه به دلیل یک “نوسازی”? پاسخ این است که یکسان به یک است که توضیح می دهد که در حال حاضر بوئینگ ظروف سرباز یا مسافر.

اجازه دهید به نوبه خود به بزرگترین داستان در مورد شیکاگو هواپیما تولید کننده: آن را بدون دریافت سفارشات جدید در ماه ژانویه است.

از شیکاگو تریبیون:

بوئینگ برنده هیچ هواپیمای جدید سفارش و تحویل فقط 13 جت.

در حالی که در ماه ژانویه به طور معمول بسیار آهسته در ماه برای هر دو ایرباس و بوئینگ به عنوان آنها را به یک نفس پس از همیشه-اتشی از جت سفارشات و تحویل در پایان سال, این افتتاح در ماه برای سال 2020 — در میان 737 Max بحران — جدید کم برای شیکاگو بوئینگ.

ایرباس توسط مقایسه یک سفارش در ماه برنده خالص سفارشات برای 274 هواپیماهای تجاری. اروپا jetmaker نیز تحویل 31 هواپیما به طور معمول پایین ژانویه خروجی هر چند به نظر می رسد بزرگ در مقایسه در برابر بوئینگ شکل است.

ایرباس فروش چوب خط حساب کردن شامل دو سفارشات بزرگ از آمریکا

Ahhh ایرباس یک شرکت در درجه اول متعلق به توسط دولت های آلمان و فرانسه و اسپانیا. آن است که در یک کلمه یک نیمه. متحده متعلق به هواپیمای ایرباس است که در حال حاضر در یک موقعیت برای زخم مرگباری که متعلق به بخش خصوصی بوئینگ (“به عنوان جت بوئینگ بیکار نشستن ایرباس را نمی تواند هواپیما به اندازه کافی سریع”; “ایرباس قرار می دهد فشار بر روی بوئینگ 737 MAX به بحران میکشد”: “ایرباس قصد دارد تا سطح شیب دار تولید به عنوان رقیب بوئینگ است که درگیر در 737 Max بحران”).

اما چگونه است که بوئینگ به پایان رسید تا در این وضعیت ؟ بی امان هزینه-برش. اما این کاهش ساخته شده به دلیل بوئینگ بود سود آور نیست ؟ هیچ. این ماه بوئینگ گزارش “اول خود را از دست دادن در دو دهه.” معنی آن کاهش شغل در طول قبلی دو دهه نمی شد با توجه به ضرر و زیان است. آنها تا به حال همه چیز را به انجام با نئولیبرالی متافیزیک از رقابت.

و در اینجا من باید به قول خودم:

زمانی که بوئینگ اعلام کرد و در عین حال دور دیگری از کاهش کار و نه فقط هر کاهش اما کاهش فنی و مهندسی, مشاغل, Dominic دروازه Seattle Times توضیح داد که این وضعیت دقیقا راه بوئینگ مدیران می خواستم آن را توضیح داد. این ماده رقابتی در شرایط سخت “محیط کسب و کار.” و نه تنها که اما “‘کمتر فرصت های فروش و رقابت سختی” خواهد درایو بیشتر کاهش در سال 2017.”

آیا شما می خواهید برای حمایت از غریبه? کمک در اینجا.

گیتس در حال حاضر به رسمیت شناخته شده برای خود را هوشیار گزارش از حداکثر بحران است. اما او واقعا به آن کمک. او نه بگویید خوانندگان خود حقیقت در مورد بوئینگ کاهش است. او به سادگی parroted زباله ریخته در شهر ما کارگران از شیکاگو ستاد. اعتماد نیست و این دروازه همکار برای یک دقیقه. او در حال حاضر مانند رفتار او مانند یکی از آنها مدیریت. اما به زودی این ظروف سرباز یا مسافر انجام شده است او را به بازگشت به معمول خود: بدنش منتشر شده در مطبوعات از بالا, sans زمینه و یا انتقاد.

اما اورت هرالد می دانستند چه بود:

البته همه این بحث در مورد رقابت و “فرصت فروش” مزخرف کامل است اگر شما اضافه کردن یک عامل مهم است که به طور کامل از دست رفته در دروازه ارسال است اما در واقع در بر داشت در اورت هرالد‘ثانیه حساب جاری دور از اخراج. آن است که buybacks. اما این چیزی است که ما در حال حاضر صحبت کردن در مورد ؟ و چگونه آن را به چیزی برای انجام با ساخت هواپیما و سود? چیزی که ما همیشه باید در ذهن نگه دارید در طول این زمان این است: هیچ گونه توضیحی از یک محیط کسب و کار و یا بازار املاک و مستغلات به عنوان مثال) که مانع سرمایه گذاری (سهام, بازار, اوراق قرضه بازارهای سرمایه گذاری بانک ها نرخ بهره و مانند آن) را فراهم می کند شما به عنوان اطلاعات بسیار مفید به چشم یک خرس خاموش سوزش خارش با مالش آن بر روی پوست درخت.

اما در حال حاضر من می دانم آنچه شما فکر. حرص و طمع است و نه سرمایه داری خود را. این خراب شرکت (هواپیما تولید کننده جهان-کلاس سینما) ساخته شده اما مدیران می خواستم پول و حتی بیشتر. همه که مورد نیاز است یک دلیل کمی کمی تغییر سیاست برخی از بیشتر قوانین و مقررات و به همه ثابت خواهد شد. اما پایین که به ظاهر معقول مسیر. آن منجر به هیچ جا. آنچه شما باید متوجه است که اگر فقط سود بود نام کامل بازی پس از آن سرمایه داری به عنوان ما می دانیم که آن را متوقف به وجود داشته باشد. این امر در دراز مدت تکامل را به یک حالت ثابت و یا کم رشد اقتصاد است. آن است که به اندازه کافی برای فقط کار موفق کسب و کار در سیاه و سفید. چه سرمایه داری می خواهند بالا بازده کوتاه مدت. این می خواهید چیزی است که طبیعی به حالت خود را از بودن تعریف شده است نه با اقتصاد مانند (بدون بازده بالا وجود دارد) اما با بهره برداری از این که کلاس انگیزه (کاهش هزینه ها). خبر بد این است که این می خواهید تعیین هر جنبه ای از اقتصاد ما از هواپیما به سالن های سینما.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im