با قانون اساسی فدرال ماسک حکم

با COVID-19 انفجار در کشورهای در سراسر کشور این سر و صدا برای فدرال ماسک دستور به نسبت رشد کرده است.

جو بایدن وعده داده در صورت انتخاب شدن به پوشیدن صورت پوشش در عمومی اجباری با استفاده از قدرت اجرایی. نانسی پلوسی است اظهار تاسف کرد که “mandat[ing] با پوشیدن ماسک در سراسر کشور” است که “دیر شده است.” (کالیفرنیا در حال حاضر تحمیل کرده است نیاز است که همه یک ماسک.) اما هر چه محاسن ملی دستور آن را اجرا می کند سر را به یک مشکل غیر قابل عبور: در قانون اساسی است.

ما بنیانگذاران تاسیس یک دولت ملی محدود برشمرده قدرت و محفوظ قدرت بیش از هر چیز دیگری به ایالات متحده. تحت فدرالیسم واشنگتن تنها می تواند اعمال قدرت در گسسته زمینه های تخصصی مانند تجارت بین ایالتی امور خارجه و مالیات و هزینه های رفاه عمومی. متحده به مدت طولانی به حال اولیه وظیفه برای حفاظت از بهداشت عمومی و ایمنی حتی در طول یک بیماری همه گیر که در آن دولت فدرال نقش محدود باقی مانده به ارائه کمک های مالی و تامین وام تخصص فنی و تحقیقات پزشکی و کنترل مرزها و بین ایالتی ترافیک.

جو بایدن را تقاضا گسترده فدرال قدرت بر سلامت و او را قرار دادن آن در شاخه های اجرایی. اما اشتباه خواهد بود. درست است که قانون اساسی را می دهد قابل توجه قدرت به رئیس جمهور بیش امور خارجه. وجود دارد به عنوان الکساندر همیلتون مشاهده شده در Federalist شماره 70 “[e]nergy در اجرایی یک شخصیت برجسته در تعریف خوب دولت است.”

اما در جبهه داخلی با قانون اساسی می فرستد کنگره به جلو. عدالت رابرت جکسون پس از استدلال در معروف خود موافقت در این به اصطلاح جراحی تشنج موارد که قدرت ریاست جمهوری در امور داخلی خواهد رسیدن به اوج خود در زمانی که رئیس جمهور عمل کرده و با توجه به کنگره مجوز و این امر ضربه آن نادر زمانی که رئیس جمهور اعمال خلاف به کنگره است. وجود دارد یک منطقه میانه که در آن رئیس جمهور است و نه بازیگری در توافق و یا در برابر کنگره مجوز و بنابراین باید با تکیه بر هر چه قدرت اجرایی دفتر است.

هیچ چیز وجود دارد که اجازه یک رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر و یا یک رئیس جمهور بایدن فردا به دستور پوشش صورت در سراسر کشور از طریق قدرت اجرایی. کنگره نه تصویب هر گونه قانون برای رئیس جمهور برای به اجرا درآوردن. ماسک را به رئیس جمهور قدرت را به عنوان فرمانده کل قوا و نه آنها موجه آمده در هر یک از دیگر مقامات اجرایی مانند اعطای عفو و یا نامزدی افسران.

بنابراین رئیس جمهور باید تکیه بر کنگره, که باعث می شود سخنران پلوسی خواسته های همه بیشتر غنی با توجه به این که این خانه هنوز به دستور ماسک. او می تواند سعی می کنید و ادعا می کنند برخی از قدرت تحت بازرگانی بند که سبب کنگره به “تنظیم تجارت است . . . در میان چندین متحده است.” بنیانگذاران می خواستم به منع مخرب دولت حمایت از تولیدات داخلی ایالات متحده است که تا به حال احاطه ملت در طول سال های اولیه استقلال. در زیر معنای اصلی از تجارت بند کنگره ممکن است قادر به نیاز مردم عبور خطوط دولت و یا در جریان تجارت بین ایالتی به پوشیدن ماسک. آن را حتی می تواند خرید همه آمریکایی ها ماسک. اما آن را نمی توانید وادار درصد زیادی از آمریکایی ها که سفر به آنها را می پوشند.

بایدن و Pelosi می تواند نقطه به دیوان عالی کشور مدرن و توسعه از کنگره قدرت. برای محافظت از FDR جدید معامله دادگاه اجازه کنگره برای تنظیم هر درون کشوری فعالیت است که در مجموع تا به حال تاثیر قابل توجهی در اقتصاد ملی است. به عنوان اقتصاد به طور فزاینده ای رشد کرد و به هم پیوسته است که منطقی بدان معنی است که کنگره می تواند تنظیم تقریبا همه چیز از خرده جنایت به محل کار شرایط کیفیت هوا. به عبارت دیگر قانون اساسی تقسیم قدرت بین دولت ملی و دولت مرده بود.

اما در سال های اخیر دادگاه عالی اتحاد cabined که با گسترده خواندن. آن را تا زده و قوانین کیفری در برابر اسلحه در مناطق مدرسه و خشونت جنسیتی و همچنین Obamacare به فردی دستور به سقوط در خارج از تجارت بند. آن است که به احتمال زیاد هر فدرال ماسک دستور کنگره تصویب خواهد رنج می برند همان سرنوشت. با پوشیدن یک ماسک است نه تجارت هر چند الزامی ماسک قطعا افزایش تجارت است. اما به عنوان یک اکثریت قضات برگزار شد در Obamacare مورد کنگره نمی تواند ایجاد تجارت و سپس به منظور تنظیم آن است.

یک بیماری همه گیر قطعا بر اقتصاد ملی است. اما کنگره نمی تواند قانون اساسی تنظیم همه چیز و هر چیزی که ممکن است یک اثر اقتصادی است. تحت که منطق کنگره می تواند ما را وادار به ما ویتامین و خوردن کلم بروکلی به اندازه کافی خواب ماندن در خانه شستن دست ما 10 بار در هر روز — لیست در می رود.

این است که کنگره دامنه. قانون اساسی ذخایر “پلیس برق” — از این قدرت برای محافظت از سلامت و امنیت و اخلاق در دست دولت. ملت ما پاسخ به همه گیر است و بازی کردن تا حد زیادی در طول قانون اساسی طراحی شده است. دولت فدرال منع کسانی که سفر خارج از کشور به کمک های مالی به کشورهای دانشگاه ها و شرکت ها برای کمک به مبارزه با ویروس بودجه پژوهش و گردآوري اطلاعات و کمک به هماهنگ دولتی و خصوصی تلاش. باید آن را ایالات متحده است که در درجه اول در پاسخ به این چالش با سفارش مردم به ماندن در خانه و یا کسب و کار ، اکثریت متحده نوعی نیاز است که ساکنان آن سایش پوشش صورت در عمومی. فقط به عنوان قانون اساسی پیش بینی.

در نور زیاد به ظاهر قدرتمند دولت فدرال ما عادت کرده اند به آن را ممکن است به نظر می رسد عجیب و جالب را در این موقعیت است که دولت فدرال نمی تواند انجام دهد هر چه مردم می خواهند برای ملت است. اما قانون اساسی جمهوری داریم. و آنچه ما را به ارزش نگه داشتن.

جیمز فیلیپس استادیار گروه حقوق در دانشگاه چپمن را فاولر مدرسه قانون است. John Yoo است Emanuel S. هلر استاد حقوق در دانشگاه برکلی مدرسه قانون است. John Yoo است Emanuel S. هلر استاد حقوق در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی پژوهشگر در آمریکا سازمانی موسسه و یک همکار مدعو در موسسه هوور دانشگاه استنفورد. او نویسنده مدافع-in-Chief: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و مبارزه برای قدرت ریاست جمهوری منتشر می شود در تاریخ 28 ژوئیه.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de