میلیارد دلار فیلمهای نیست آینده

november_at_the_multiplex.png

RAZIHUSIN / ISTOCK / گتی ایماژ PLUS / MARVEL STUDIOS

فیلم ها از جمله بخش مهمی از هویت زیرا آنها یکی از دقیق ترین آینه—حتی اگر ما گاهی اوقات نمی کاملا تشخیص آینه خیره در ما. اما ما هرگز متوقف به دنبال, و (در نهایت) یادگیری. و حتی با این کشور تئاتر در حال حاضر بسته شده و این فیلم هنوز به ما نشان چیزی با ارزش است. یا دقیق تر: ما در واکنش به عدم وجود روش multiplex moviegoing است افشای big blind spot در تلاش ما برای نگاه به آینده در امکان پست-virus life.

حمایت

کمک مالی به El Centro de la Raza را پاسخ اضطراری صندوق امروز در www.elcentrodelaraza.org.

بسیاری از ما در تلاش هستند تا دامنه که در آینده با به خاطر سپردن اخیر ما گذشته است. هفته گذشته دیدم مشتاق به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده سفر به “راه آن استفاده می شود” از طریق یک جفت از ویروسی فیلم های گرفته شده در طول شب باز از Avengers: Endgame. جو در آن فیلم بود و نزدیک به یک رسلمنیا از هر نمایش فیلم بیشترین حضور دارند اما این که بخشی از دلیل این ویدئوها گسترش به طوری سریع: این یک یادآوری از چگونه خوب یک تجربه جمعی فیلمهای moviegoing می تواند با وجود ما به مراتب شایع تر از خاطرات مهم-floored, dimly روشن تلفن-پر-و-بی ملاحظه shitshow متوسط multiplex بازدید معمولا است.

بسیاری از سرگرمی نویسندگان را صرف مستند انجام دو چیز است: معرفی فیلم به جریان و پیش بینی آینده ای که در آن امریکا است دوباره باز هالیوود میآید کلاچ در آن فیلمهای ماشین و سپس ما همه آرنج به آرنج دوباره به عنوان ما تشویق گردد با دقت خشنود دلخوشیها از مارول بیوه سیاهیا EON را هیچ وقت مردن. و در حالی که چند نویسندگان باید پرداخت خدمات لب به این ایده است که این جنبه از قبل از ما زندگی می کند ممکن است بازگشت نیست, آن را تقریبا همیشه دست تکان داد و دور به عنوان یک مفهوم مضحک: وجود دارد هیچ راه کسانی که فیلم می تواند در هر نقطه اما multiplex! دیزنی & Co. خواهد بود از دست دادن میلیاردها دلار با رفتن مستقیم به جریان!

اما چرا هر کسی با فرض این گرفته شده برای اعطا میلیاردها هستند و حتی در آنجا به زندگیمان در این آینده ؟ چگونه می توانید استودیوهای بزرگ بود “از دست دادن” در میلیارد-دلار-بگیر زمانی که چنین یک وضعیت بسیار بیشتر احتمال دارد به وجود داشته باشد برای مدت زمان بسیار طولانی?

AMC, یکی از بزرگترین تئاتر زنجیره ای در کشور (آنها خریداری ونکوور Cinetopia زنجیره ای در سال گذشته) است که در آستانه ورشکستگی با ماه قبل از آنها می توانند شروع به تولید درآمد دوباره. Cinemark, یکی دیگر از عمده تئاتر بازیکن (مالکیت خود را شامل تئاتر زیر قرن نام تجاری) نیز رنج می برند مشکلات مالی بزرگ. سابق دیزنی مدیر عامل Bob Iger تا به حال به عجله بازگشت از شبه بازنشستگی به دلیل دیزنیاز همه شرکت های است که در مشکل به خصوص با هیچ نشانه ای از یک COVID واکسن آینده قبل از 2021. حتی اگر بزرگترین تئاتر زنجیره ای در کشور موفق به بازگشت با همه صفحه نمایش خود را دست نخورده چه درصدی از مخاطبان عمومی—یک گروه که اعداد همواره روند نزولی پس قبل از شما بودند به دنیا—خواهد بود و در اونا به خط در میان آنچه که به خوبی می تواند coronavirus’ موج دوم?

و حتی اگر اراده است وجود دارد (نگاه کنید: برخی از کلیساهای این عید پاک) که در آن از درآمد یکبار مصرف مورد نیاز برای سوخت این فرض میلیارد دلار رسید که از? زمانی که ما محرک هنوز نشان نداده تا زمانی که ما بیکاری چک هنوز هم برش نیست (و یا حتی در هر نقطه دیده می شودبا توجه به وضعیت فعلی کشورهای ما ” غرق استخدام ادارات) و هنگامی که ما اجاره, مواد غذایی و اینترنت/صورتحساب تلفن شامل تمام از بودجه ماهانه خود را?

کشور نیست خیره کردن یک رکود اما تمام عیار افسردگی—و زمانی که بیوه سیاه یا اوراق قرضه (آزمایشی) باز در ماه نوامبر در این کشور به احتمال زیاد خواهد گردن در هر جدید فدرال بحران ما ادم سفیه و احمق جمهور نیروهای به وجود خود را از طریق ترکیب ویژه ای از نیهیلیسم و خودشیفتگی. من هنوز به خواندن یک مورد فوتی و فوری برای چرا این طوری واضح است که دچار آسیب های روانی—ملت یکی خواهد شد که تلاش برای بهبود یافتن از یک به طور کامل قابل پیشگیری پنج رقمی تلفات و 30 درصد نرخ بیکاری و یکی با یک هولناک امکان مجدد انتخاب مجنون slumlord-in-chief که تسهیل این همه را فقط به طور خودکار رزومه توزیع studios $150 میلیون باز کردن تعطیلات آخر هفته. (به عنوان اگر آن را یک چیز است که بدیهی است که رخ می دهد در یک اقتصادی-غرق امریکا وضعیتی وخیم از یک بیماری همه گیر که نه دیده شده است برای بیش از یک قرن.)

که فقط در امریکا دارد بیش از حد. خیلی از هالیوود قبل از COVID مدل کسب و کار متمرکز شده بین المللی جعبه که نیاز به حفظ تقریبا neverending توسعه به منظور توجیه تولیدات خود’ بالونی بودجه. چین سعی خود را باز تئاتر یک بار در حال حاضر و سپس بلافاصله آنها را بسته دوباره نه تنها به دلیل آن را به ارزش در معرض خطر, اما همچنین به این دلیل هیچ کس می گذرد.

و چرا باید از آنها ؟ تمام جهان را به طور موثر به صرف تقریبا نیمی از یک سال و اجتناب از افراد دیگر ماندن در منزل و ساخت اجتماعی فاصله یک رفلکس است که معلوم می شود مفید در بسیاری از راه—و کشف آنها باقی می ماند فقط به عنوان سرگرم در حالی که آنها انجام این کار! سرعت که در آن مردم در حال rewiring خود را به لذت بردن از آن جمعی تئاتر تجربه از طریق “سازمان دیده بان احزاب” است که به تئاتر-رفتن به چت روم های به داشتن یک قلم رفیق. و استودیو در حال پشت این—به دلیل آنچه که انتخاب دیگری دارند ؟ CBS است که بازگرداندن پنج شنبه شب فیلم به دلیل فروش تبلیغات در بازگشت از تایتانیک به عنوان رسانه های اجتماعی پر هشتگهای با شیرین #watchparty محتوای تضمین شده است, نقدی, در, دست, به ویژه هنگامی که در مقایسه با تلاش برای رقابت در یک تئاتر فیلم های پرفروش بازار که از اواخر سال تنها دیزنی نشان داد هر استعداد واقعی برای.

در پاسخ به Netflix تبدیل شدن به یک استودیوی بزرگ و اخلال در صنعت پارادایم تقریبا در هر استودیوی بزرگ (سونی تنها استثنا در حال حاضر) در حال حاضر اختصاص داده شده خود را جریان پلت فرم. این سیستم عامل ایجاد شده اند به طور خاص برای اکو روز گذشته از عصر طلایی هالیوود زمانی که استودیو می تواند خود را با استفاده از توزیع بدون نیاز به مقابله با مزاحم مستقل تئاتر صاحبان و دیگر اشخاص ثالث چسبیده دست خود را به پای. نگاهی دیزنی+ و Hulu و HBO حداکثر و طاووس و ویاکام/فردا همه دسترسی: چرا این شرکت ساخت این خانه ها و سپس نه حرکت به آنها را?

این زمان برای متوقف کردن این فرض که “Keeping Up with the Avengers” یک بازی ما حق بازگشت به بازی در هر زمان به زودی. یا این که “عادی” ما تا پایان اشغال را شبیه “عادی” از ما گذشته. آخر بازی احتمالا بود آخر بازی برای juiced-توپ فیلم-رفتن دوران که نمی تواند منطقی حفظ خود را به هر حال. صفحه اصلی اجرای دربی است بیش از.

آیا شما می خواهید برای حمایت از غریبه? کمک در اینجا.

thanos_scarecrow.png

استودیو مارول

برخی از multiplexes را هنوز هم وجود دارد و وزارت دادگستری را به استراحت قوانین ضد تراست جلوگیری از studios از فقط خرید برخی از احتمالا بازی در آن است. هر آنچه باقی مانده, ماندگار زنجیر سمت چپ ایستاده احتمال خریداری شده توسط دیزنی و تحول تئاتر به پارک سواری—تحول ما ممکن است توسط ما افزایش disinclination به سرپرستی تئاتر مگر اینکه آنها در حال غربالگری خالص عینک—تبدیل خواهد شد و نه فقط تحت اللفظی اما نهایی. گمان می کنم این نوع از سرگرم کننده (و آن این است که سرگرم کننده!) نمی تواند در بهتر immaculately دست دستکشهایش ریخته است. Arthouse و indie در تئاتر به احتمال زیاد خشن تری رفتن از همه چیز, اما با توجه به این تو رفتگی در دیوار و جمعیت آنها در حال حاضر در خدمت آموزش داده بود خود را به دنبال سینمایی احساس فراتر از قهرمانان و جنگ ستارگانحتی arthouses بقا بستگی دارد چگونه به خوبی از آنها می تواند ارائه بوتیک سرپرستی moviegoing تجربیات برای کسانی که کوچکتر جمعیت.

اما unthinking فرض که ما مارول به سبک فیلم های پرفروش فقط در حال انتظار برای ما در طرف دیگر از این در سراسر جهان همه گیر است که بازتابی از خود ما کوتاه-بینی—و نشانه ای از بسیاری از مردمی امتناع واقعا روی چیزی حساب کردن با آن ما در حال رهبری و آنچه که ما را در این موقعیت.

این وضعیت ما فقط صبر کردنو پیدا کردن همه چیز در طرف دیگر. سرگرمی مانند هر چیز دیگری که در آن زمان خواهد بود چیزی متفاوت, نتیجه چیزی است که ما فرهنگ است و در مجموع از طریق کار. و امیدوارم پاداش است که کار خواهد بود یک کمی بیشتر قابل توجه و رضایت بخش تر از فقط منفعلانه در انتظار از سرگیری مارول فاز چهار.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر