بهترین Pandemic-عصر آلبوم ساخته شده در ژاپن در سال 1986

One of the natural wonders of the 1980s, Hiroshi Yoshimura.

یکی از شگفتی های طبیعی 1980s هیروشی Yoshimura. حسن نیت ارائه میدهد از نور در اتاق زیر شیروانی

وجود دارد چند چیز به فکر کردن در مورد امروز است. یکی ما هنوز در یک بیماری همه گیر. دو که همه گیر است و تغییر جهان ما روابط اجتماعی است. سه سرمایه داری است که در یک بحران است که سر در گم آن را کاملا.

حمایت

سیاه و Latinx ترانس زنان منجر به شورشهای استون وال در برابر خشونت پلیس

در حالت عادی اجرا کنید و از چیزهایی که داری می یابد برخی از راه برای رده بندی کردن (aufhebung) یک چالش واقعی است. این subsumption تجدید سیستم که پس از آن حرکت به جلو به همگن خالی از آن خود ساخت. ما به این جنبش در حال پیشرفت است. با COVID-19 سرمایهداری مواجه شده است و شاید برای اولین بار چیزی از آن نمی تواند بخشی از خود است.

در تاریخ 20 مارس در اطراف این زمان نیروی همه گیر ایالات متحده رسیده و شروع توفنده بازارهای آن و قفل کردن شهروندان خود سیاتل نور در اتاق زیر شیروانی سوابق یک برچسب در حالت یک hiphop DJ که معبد است وینیل یک فروشگاه درخواست صدور مجدد آنچه که به نظر من نوزدهم-بزرگترین آلبوم از 1980s سبز. آن را توسط هیروشی Yoshimura که او نیز منتشر شد (در همان سال به عنوان سبز) Soundscape 1: فراگیراست که در دهم-بزرگترین آلبوم از ’80s در. (Yoshimura بازگشت شد در سال 2003 توسط سرطان پوست است.)

سبز یک کلید است سهم به یک جنبش در موسیقی ژاپنی است که در سال 1980 به عنوان آن دهه و قدردانی شد در غرب تا همین چند سال پیش. برخی از تماس با جنبش محیط موسیقی اما خود را در ژاپن به نام “kankyō ongaku” (“محیط زیست موسیقی”).

پشتیبانی غریبه

موسیقی محیط در غرب همان است که ژاپنی ها به روش مراقبه مینیمالیسم. برای غرب و تکنولوژی همواره یک “پیشنهاد برای آزادی” از طبیعت است. این جوهر از یک سفینه فضایی. موشک, انفجار, آتش, افزایش, سرعت, فرار, خروج از گرانش آزادی از ریشه سنگینی و پی در پی نشاط زیست کره. این است Brian Eno شاهکار آپولو: اتمسفر و موسیقی متن. این شناور به خارج از طبیعت و حتی یک کلیسای جامع اختصاص داده شده به دینداری از صفر گرانش “یک پایان (صعود).”


این است که راه “kankyō ongaku” و یکی از آن تعریف آثار سبز. ما فراموش, فرار, طبیعت, اما ما این کار را با رفتن عمیق تر و عمیق تر به آن. آنچه که باقی مانده است در پشت فن آوری است. آن است که هر دو یک با ما و یکی با طبیعت است. صدای برگ سبز گرفتن پالس های نور و آنها را به کار در تولید زیستی-باتری وجود دارد با الکتریکی تولید شده اثرات صوتی از سینت سایزر. این یک عصر جدید بهشت. آن را به یک محل که در آن یک ربات رویاهای مانند یک انسان و یک انسان رویاهای مانند یک ربات. آلی و دیجیتال و فرکانس مخلوط کن پر حرف جریان و حلقه پردازش.

پیام سبز است که به عنوان زیبا به عنوان آن ساده است: وجود دارد هیچ چیز خارج از طبیعت. طبیعت از گوشی های هوشمند است که از سرکه وینیل یک زنبور عسل, کاندوم, یک درخت, یک ویروس شناور در سفینه فضایی از یک میکرو قطرات.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de