نبرد بر سر حفظ حریم خصوصی داده ها تنها آغاز کرده است در کالیفرنیا

کالیفرنیا که متوجه شده جدید هشدارهای تکذیبنامهها و سیاست حفظ حریم خصوصی در وب سایت های در حال تجربه موج اول تغییرات ساخته شده توسط دقیق جدید در کالیفرنیا مصرف کننده حریم خصوصی عمل می کنند.

این CCPA در اثر Jan. 1. اجرای آغاز خواهد شد تا جولای است, اما در عین حال دادستان کل خاویر بکررا است انتشار پیشنهاد مقررات و شرکت های فن آوری شده اند و تلاش برای درک آنچه آنها می تواند و نمی تواند انجام دهد به منظور انطباق.

تحت CCPA مصرف کنندگان حق دارند به درخواست یک کپی از داده ها است که شرکت های فن آوری مانند Google و Facebook اند جمع آوری شده بر روی آنها. آنها حق دارند به تقاضای حذف داده های خود را زمانی که آنها دیگر مایل به شرکت در آن را داشته باشد. آنها حق دارند برای جلوگیری از این شرکت ها از فروش این اطلاعات به اشخاص ثالث.

اما هیچ یونیفرم مراحل برای برخورد با این درخواست برخی از کاربران شده اند نا امید ناتوانی در پیدا کردن “داده های پورتال” که در آن آنها می توانند برای درخواست یک کپی از داده های خود را و یا آن را حذف. با توجه به شرکت مشاوره PwC تنها 40 درصد از 600 بزرگترین شرکت های ایالات متحده اطلاعات پورتال برای حفظ حریم خصوصی درخواست قانون.

یک مشکل این است که چگونه برای تایید هویت فرد است که اطلاعات درخواست. شرکت های است که می توانید آن را اشتباه می تواند سهوا انتشار اطلاعات محرمانه شخصی به شخص اشتباه است. اما درخواست حساس شناسایی اطلاعات کامل مانند شماره امنیت اجتماعی, حمل خود خطرات ناشی از نقض حریم خصوصی. Verizon می پرسد مشتریان به ها گواهینامه رانندگی خود را و یا دولت شناسه. Comcast می رود یک گام بیشتر و می پرسد برای مشتریان به ارسال یک عکاسی از خود قبل از هر گونه درخواست داده خواهد شد.

شرکت می تواند در صورت جریمه بزرگ برای noncompliance با قانون یا بزرگ دعاوی برای فریب توسط سارقان هویت.

بکررا منتشر شد پیش نویس CCPA مقررات در ماه اکتبر و پس از آن صادر شده تجدید نظر در قوانین و مقررات در روز جمعه. به روز شده در قوانین که منعکس برخی از 200 نظرات تجدید نظر شد و در عین حال دوباره در روز دوشنبه. تغییر روشن است که تنها کسب و کار است که جمع آوری و فروش یا به اشتراک گذاری اطلاعات از حداقل 10 میلیون کالیفرنیا در هر سال مورد نیاز خواهد بود به گزارش سالانه چگونه بسیاری از مصرف کنندگان ساخته شده CCPA درخواست و چگونه به سرعت این شرکت پاسخ داد. روز جمعه قوانین تنظیم کرده بود در آستانه این گزارش اجباری در 4 میلیون کالیفرنیا در سال است.

جدید دوره نظر عمومی در حال حاضر همچنان تا فوریه. 25. بکررا است تا ژوئیه 1 برای نهایی کردن قوانین و مقررات.

اما برخی از شرکت ها استدلال می کنند که آنها نمی توانند مطابق با پیچیده قانون جولای 1 زمانی که این مقررات هنوز نهایی. آنها درخواست برای تاخیر.

آنها ممکن است بیشتر از آن از طرفداران حفظ حریم خصوصی نا امید در صنعت مقاومت است. Alastair Mactaggart که به پیشنهاد یک حریم خصوصی-حقوق رای گیری ابتکار عمل در سال 2018 که منجر به قانونگذاران عبور CCPA در حال حاضر پیشنهاد رای گیری دیگر ابتکار عمل. به نام California حقوق و حریم خصوصی و اجرای قانون, قانون جدید قرار خواهد محدودیت در جمع آوری داده ها و استفاده و گسترش خواهد یافت افشای تعهدات برای همه کسب و کار. این امر نیز نیاز به داده های بزرگ شرکت ها برای انجام cybersecurity ممیزی و ارزیابی ریسک. اندازه گیری مورد نیاز 623,000 تایید امضا توسط 25 ژوئن در نوامبر سال 2020 رای گیری.

به طور جداگانه به قوه مقننه می تواند با سرهم بندی کردن مصرف کننده قانون حفظ حریم خصوصی و همچنین ممکن است در نظر گرفتن قوانین جدید رسیدگی به کارمند حریم خصوصی و حریم خصوصی در کسب و کار به کسب و کار ارتباط.

نبرد بر سر حفظ حریم خصوصی داده ها تنها آغاز کرده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

ایندکسر