نگاهی به یک استراحت و خواندن یک شعر: “شکوفه های گیلاس باد در مرطوب, باد برف” توسط جیمز گالوین

حمایت

این یک 420 قمری در لواو غربی جوانه! لذت بردن از 25 درصد از آوریل 16-23. اینجا را کلیک کنید برای اطلاعات بیشتر!

من در تلاش برای درک اعداد به تازگی. نزدیک به 700 مرده است. بیش از 12000 آلوده. این آمار و ارقام توصیف تعداد کسانی که رنج می برند و یا دیگر رنج می برند از بیماری اما نه به پیچیدگی زندگی آنها را نمایندگی کند. روزنامه ها نوشتن خوب پروفایل برخی از آنها. دیگران به نظر می رسد در obit صفحات. اما در غیر این صورت ما نمی شنیدن داستان هنگامی که ما از شنیدن این اعداد که باید آن را بسیار آسان تر برای به انجام گه دیوانه مانند تجمع در پایتخت تا فرمانداران باز خواهد شد تا نمایندگی دوباره.

مزخرف که در کنار جیمز گالوین که می آموزد شعر در دانشگاه آیووا نشانی از یک کار خیلی بهتر از توصیف این تمایل برای خصوصیات در جهان است که مسطح بسیار تجربه در یکی از اشعار مورد علاقه در تمام دوران “شکوفه های گیلاس باد در مرطوب, باد برف.” اگر شما یک اشتراک به نیویورکرشما می توانید آن را بخوانید و در بایگانی. اگر شما نمی شما می توانید در ادامه این bootleg نسخه در برخی از Ace Hotel وبلاگ است که هنوز هم به نوعی زنده است. وبلاگ نویس نیست حفظ گالوین واقعی خط فاصله که ویژگی های خطوط پراکنده در سراسر صفحه: مرتب کردن بر اساس مانند شکوفه های گیلاس باد در باد, برف, اما به اندازه کافی نزدیک است.

پشتیبانی غریبه

چند یادداشت:

• آن را فوق العاده دشوار است برای ایجاد داستان خود را عمیق ترین و پیچیده ترین عشق ماده به خصوص در شعر. زمین شده است به خوبی پوشش داده شده است. که میده مثلا که شما تا به حال خوب اما خطرناک در اسپانیا ؟ و چه غم انگیز است این است که یک بخش اساسی از داستان عشق خود را می توان کاهش می یابد به عبارت “خوب اما خطرناک در اسپانیا؟” اما گالوین می شود دور با آن را در اینجا با استفاده از یک تکنیک کلاسیک سینما: از مونتاژ. او مخلوط رویدادهای مهم زندگی با جزئی وقایع زندگی و ارتباط هر یک صحنه با تکرار کلمه “در” است که اگر شما نمی دانید این است که یک یونانی لفظی حرکت به نام “anaphora.” این تکرار باعث ایجاد یک incantatory اثر اضافه می کند که یک مذهبی وزن به amateur facial ازدواج او را توصیف.

• اما تشخیص روایت و تکرار “در” نیست که لینک هر یک از این ظاهر متفاوت خطوط با هم. هنگامی که این شعر واقعا می خواهید (که برای من پس از “آبکی در بیابان…” هر چند که باز خط قاتل است) هر خط یک قطعه از شواهد که مظهر شعر نتیجه گیری است که در یک بار یک ادعا و یک اصل سوال: “در میان گیلاس / شکوفه های باد در مرطوب, باد, برف, نبودند ما چیزی؟” فقط به عنوان شکوفه های گیلاس (خوب) و بارش برف (بد) دشوار است برای گفتن از هم جدا به طوری که آن را دشوار برای بلندگو برای دیدن تفاوت بین درد و لذت دسر و دریاها بیماری و سلامت—و در بانوج تحت aspen خوب بود یا در بانوج و حتی ممکن است ؟ همه کسانی که اتصالات به نظر نمی رسد به اتصال به عنوان شما در حال خواندن این شعر اما پس از آن گالوین پیچد همه آنها را به آن یک تصویر دوست داشتنی در پایان همان چیزی است که کمک می کند تا شعر احساس رضایت بخش است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de