مبارزه کشتی کروز شرکت ها نباید دریافت کمک از دولت آمریکا

Category: سیاتل No comments

Cruise ships are sea factories that produce and profit from negative externalities.

کشتی کروز دریای کارخانه ها که تولید و سود حاصل از اثرات جانبی منفی. Rawpixel / گتی ایماژ

این وضعیت برای صنعت کشتی کروز خیلی بد است که برخی ادعا می کنند ممکن است هرگز به طور کامل بهبود می یابند از اين coronavirus بحران است. سهام کشتی کروز شرکت ها از دست داده اند و خیره کننده 80 درصد از ارزش خود را از “خود اوج تمام وقت.” کروز فصل در مکان هایی مانند شمال غربی اقیانوس آرام (کانادا و سیاتل) متوقف شده است. در واقع کل صنعت است که تقریبا به حالت تعلیق درآمد. این است که نه به ذکر است تبلیغات بد است که آن متعدد قرنطینه کشتی تولید شده اند تقریبا از آغاز بحران. در حال حاضر زمان برای دولت ما به مرحله و حمایت از این صنعت ؟ ما باید آن را در یک بسته محرک?

قبل از انجام این کار, مکان عمومی, باید این را در نظر بگیرید: در سال 2018 به Miami-بر اساس کارناوال شرکت که ادعا می کند تا کنون بزرگترین سهم (41 درصد یا 18 میلیارد دلار در درآمد) جهانی کشتی کروز بازار پرداخت می شود تقریبا هیچ ما مالیات است. چرا که آن کشتی های ثبت نشده در ایالات متحده بلکه در کشورهایی که ارائه سرپناه به سود آن است. و خیلی از کسانی که در سود بودند مجددا سرمایه گذاری در این شرکت برای بهبود چیزهایی مانند استانداردهای ایمنی و یا به پایین و یا حداقل تا حدی جبران عمومی برای—بزرگ هزینه های اجتماعی تولید شده توسط این عظیم طبقه متوسط مصرف ماشین که برخی از آنها می تواند حمل 9,000 روح.

که اگر این کافی نیست, کشتی های کروز نیز پناه از ما قوانین کار (حداقل حقوق و دستمزد, حقوق و غيره) و شدت بهره برداری از نیروی کار ارزان در جهانی غیر قابل تنظیم بازار کار (این است که به نام دستمزد آربیتراژ). و در عین حال کارناوال شرکت در حال حاضر بهره مند از چیزهایی که بودجه ما مالیات دهندگان.

نیویورک تایمز گزارش داد در سال 2011:

کارناوال شرکت نمی خواهد که بسیاری از کسب و کار بدون کمک از شاخه های مختلف دولت است. گارد ساحلی ایالات متحده نگه می دارد دریاها امن برای کارناوال در کشتی های کروز. ماموران گمرک این امکان را برای کارناوال کشتی برای سفر به کشورهای دیگر. دولت و دولت های محلی ساخته شده اند جاده ها و پل های منتهی به بنادر که در آن کارناوال کشتی حوض.

اما کارناوال بزرگترین دولت نفع همه ممکن است قیمت آن را می پردازد برای بسیاری از کسانی که خدمات. بیش از پنج سال گذشته این شرکت پرداخت کرده است کل مالیات شرکت — فدرال و دولت های محلی و خارجی — برابر با تنها 1.1 درصد از آن تجمعی $11.3 میلیارد دلار سود. با تشکر مبهم گریز در قانون مالیات کارناوال از نظر قانونی می تواند در جلوگیری از مالیات است.”

در حال حاضر که کارناوال کشتی صنعت تنظیم شده است به از دست دادن میلیاردها دلار در کسب و کار با توجه به COVID-19 (که black swan) آن است که با عصبانیت لابی نمایندگان کنگره آمریکا برای کمک های فدرال. اما آن را می سازد هیچ حس به درخواست تجدید نظر به ما برای حمایت از هنگامی که به شما کمک بسیار کمی به آن کیف پول عمومی. این شرکت باید به نوبه خود به جای پرچم خود دولت (باهاما, پاناما, قبرس, آنچه باید شما) برای کمک به.

این سازمان می پردازد که ما سیاستمداران در هر دو طرف به سمت این یا آن قانون مطلوب به کشتی کروز صاحبان و سهامداران کروز دریایی با خطوط بین المللی انجمن (CLIA) آگاه است از این صنعت بی دست و پا و موقعیت سیاسی و غیره نیز بوده است با فشار دادن 43,000 سفر مشاوران که ما پرداخت مالیات به “تماس خود را در کنگره نمایندگان برای کمک به صنعت کروز از طریق COVID-19 (coronavirus) همه گیر.”

از مجله Luxury Travel Advisor:

“این یک زمان بی سابقه برای صنعت کروز. که ما با چالش های فزاینده مهم برای قانونگذاران و دیگر decisionmakers بدانید که خطوط کروز پشتیبانی متنوع و گسترده تعداد کوچک و متوسط اندازه کسب و کار از جمله آژانس های مسافرتی در CLIA جامعه مثل شما. صدای خود را و داستان خود را دارد مهم و حیاتی به شنیده می شود به خصوص در حال حاضر.”

اما چرا که نه فقط یونان سفر مشاوران در طی چه خواهد بود قطعا یک دوره طولانی از بهبود ؟ برخی ممکن است می گویند که کشتی های کروز را به کسب و کار به پورت مانند سیاتل و بنابراین مستحق کمک دولت. برای شروع با ارزش واقعی کسب و کار تولید شده توسط این طبقه متوسط مصرف ماشین آلات را در دراز مدت می تواند بسیار پایین تر از ارزش خود را از هزینه های اجتماعی است. ثانیا چرا این شرکت صرفه جویی در هر یک خود را از سود برای یک روز بارانی (یا طوفان دریا)? چرا از آن است که پس از تقریبا یک دهه از جمع آوری سود کشتی کروز, شرکت های بزرگ به طور ناگهانی شکست ؟ این سوال می تواند پاسخ یک چیز به تنهایی: سهام buybacks.

در طول 6 سال دوره رشد کارناوال شرکت برای مثال صرف میلیاردها دلار در سهم repurchasing طرح است که به طور موثر هدایت نقدی از سرمایه گذاری و کار و پس انداز به کسانی که متعلق به سهام خود را. ادعا منطق از سهام buybacks این است: یک شرکت در می یابد پس از حل تمام هزینه ها (نیروی کار, سرمایه گذاری, تعمیر و نگهداری) آن را به پول نقد است. این “نقد آزاد” استفاده شده است به منظور کاهش تعداد سهام در دسترس عموم است. این کاهش پس از آن افزایش ارزش سهام باقی مانده و افزایش که پس از آن به جیب سهامداران.

آیا شما می خواهید برای حمایت از غریبه? کمک در اینجا.

اما دقیقا همان چیزی است که به معنای “رایگان است.” یا دقیقا چگونه رایگان است ؟ می تواند به شما نشان می دهد خود را برای ما کتاب ؟ می تواند ما را مقایسه هزینه های خود را با این بسیار بزرگ ذخیره کردن پول نقد با هیچ چیزی برای انجام با هیچ جایی برای رفتن اما تا به بازار سهام ؟ وجود دارد واقعا هیچ هزینه? پس چرا شرکت های بزرگ که با صرف میلیاردها بر میلیاردها خود را “نقد آزاد” در buybacks ناگهان درخواست دولت کمک ؟ بدیهی است که نقد هرگز رایگان.

دو بسته یادداشت: توسط طبقه متوسط منظورم بورژوایی (صاحبان مقادیر زیادی از سرمایه). سردرگمی از این دو ناشی از این واقعیت است که در قرن 19 زبان انگلیسی خود را به نام بورژوا (یک اصطلاح فرانسوی البته) وسط کلاس. در ما وسط کلاس یکی large; دو بین فقیر و غنی و سه متولد شد و پس از پایان جنگ جهانی دوم است. این کلاس به عنوان بسیاری از آمریکایی ها آن را درک نمی وجود دارد در قرن 19 دوره بورژوازی (سرمایه داران) به قدرت رسید و آواره تر اشرافی سفارش. طبقه متوسط آمریکایی ایجاد شد به طور مستقیم توسط سرمایه داری (که در بحران قبل از جنگ جهانی دوم—رکود بزرگ) اما عادلانه تر توزیع ثروت اجتماعی (قرارداد جدید در ایالات متحده) است که می تواند به نام سوسیالیسم.

بعدی توجه داشته باشید: در اقتصاد یک هزینه اجتماعی است که شناخته شده به عنوان یک منفی درونها—معنی هزینه مانند آلودگی است که در میان کل هزینه یک نگرانی است اما به جای انتقال به مردم است. کشتی کروز دریای کارخانه ها که تولید و سود حاصل از مقدار زیادی از اثرات جانبی منفی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>