سنت پل به طور موقت تبدیل سه خیابان به دوچرخه سواری و پیاده روی مسیرهای پیاده روی در طول اقامت در خانه سفارش

سنت پل را به طور موقت نزدیک کردن بخشهایی از سه خیابان های شهر برای استفاده توسط دوچرخه سواران و عبور و مرور به سهولت تراکم در شهر مسیرهای شهردار ملوین کارتر جمعه اعلام کرد.

این یک حرکت بودن آینه در سراسر کشور به عنوان ترافیک ماشین فرو طول coronavirus همه گیر در حالی که دوچرخه سواری و پیاده روی موج.

سنت پل تعطیلی موثر از طریق 5 p. m. روز شنبه, مارس 10, به شرح زیر است:

  • Como پارک منطقه ای: شرق دریاچه Como رانندگی از شرق Como بلوار به لکسینگتن پارک وی
  • Phalen پارک منطقه ای: شرق ساحل درایو از جانسون پارک وی به خیابان آرلینگتون
  • Cherokee منطقه ای پارک: Cherokee ارتفاعات بلوار از بیکر/Chippewa به آناپولیس خیابان شرق

کارتر در بیانیه ای گفت: این بسته آمده است در پاسخ به درخواست اقامت بیشتر در هوای اتاق به طور موثر تعامل اجتماعی فاصله.

“به عنوان یک دونده مشتاق با یک دختر نوزاد در خانه من می دانم که گرفتن در خارج از منزل بسیار مهم است برای ما رفاه — اگر ما می توانیم انجام این کار مسئولانه” کارتر گفت: به نقل از. “ما به طور فزاینده ای شلوغ پیاده رو و مسیرهای پیاده روی و bikeways تقاضا فضاهای جدید و جدید مکالمات به اطمینان حاصل شود همه ما می توانید با خیال راحت خارج و در مورد.”

حرکت است و نه بدون سابقه. در ماه سپتامبر, St. Paul به طور سنتی بسته کردن عمده ترافیک شریان ها و تبدیل آنها به دوچرخه سواران برای, St. Paul کلاسیک که در سال گذشته به خود جلب کرد 5,500 کنندگان برای فراغت سواری بیش از 15 و 32 و 47 مایل از مسیرهای.

غرب-دوچرخه سواران مترو را مورد تحسین قرار گرفته مینیاپولیس پارک مدیره برای محدود تعطیلی چندین دریاچه parkways از طریق آوریل 10.

سنت پل حرکت می کند ممکن است تا حدودی رسوب با فشار از St. Paul دوچرخه ائتلاف که در نامه ای به مسئولان شهرستان تحت فشار قرار دادند برای بسته شدن جاده. این گروه تا به حال بیان شده زنگ در مسیرهای پیاده روی تبدیل شده که بسیار باریک در نقاط وادار دوچرخه سواران و عابران به انبوه با هم — به خصوص در حال حاضر با افزایش تقاضا است.

ائتلاف پیشنهاد کرده است که بسته شدن بخشهایی از رودخانه می سی سی پی بلوار شرق دریاچه Como درایو شرق ساحل درایو هورتون خیابان و ویلاک پارک وی.

سنت پل و مینیاپولیس بسته شدن جاده ها به پایان رسیده و پایان برنامه ریزی رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اقامت-در-خانه سفارش در آوریل 10, اما دوچرخه سواری طرفداران می گویند این کافی نیست. برخی چنین استدلال می کنند و تعطیلی باید حداقل از طریق پایان ماه آوریل زمانی که محبوب 30 روز از دوچرخه سواری برنامه به پایان می رسد.

“این را حفظ خواهد کرد سواران واکر و جاگر امن تر در حالی که ما یک جای خوب به خارج در طول این اجتماعی-فاصله دوره” پاتریک استفان 30 روز از دوچرخه سواری موسس گفت: در Facebook post.

Walz گفت: منظور ممکن است گسترش از طریق پایان ماه آوریل و آن را قابل تصور, St. Paul و مینیاپولیس خواهد دنبال کت و شلوار با جاده-بسته شدن پسوند.

اما شهرهای دیگر شده اند بیشتر بلند پروازانه خود را در جاده تعطیلی — گاهی اوقات آنها را نامحدود.

واشنگتن-بر اساس ریل-به-مسیرهای پیاده روی های محافظت شده این موضوع در سراسر کشور با یک فشار برای ایجاد فضای امن برای ماهها و هفت-روز-یک-هفته 24/7 پیاده روی و دوچرخه سواری در طول بیماری همه گیر.

“محلی مسیرهای پیاده روی پیاده رو و سایر امکانات در حال غرق به عنوان مردم به دنبال فضاهای به شرکت در فعالیت های فیزیکی خود را در محله” این گروه می گوید. “به همین دلیل ما نیاز به تشویق مقامات محلی برای بستن برخی خیابان ها به ماشین در طول این همه گیر به ارائه مکان های امن برای پیاده روی دوچرخه و فعال باقی بماند.”

دلوت مقامات شده اند تهاجمی در مورد بسته شدن جاده ها با این شهر را دوچرخه سواران و عابرین پیاده در ذهن و با یک چشم به کاهش تراکم در آن محبوب lakefront و مسیرهای دیگر بسیار استفاده می شود خط لوله.

در مارس 26, شهر اعلام کرد که مسدود کردن یک مایل بخشهایی از دو جاده. این فراهم می کند و در مجموع 4.5 مایل محافظت دوچرخه سواری و پیاده روی در هنگام فصلی تعطیلی ربطی به این بیماری همه گیر در نظر گرفته شود.

دور دیگری از تعطیلی قریب الوقوع است جیم Filby Williams, Duluth, مدیر دولتی گفت: مخاطبان آنلاین در یک شنبه وبینار با حمایت و محافظت از. اضافی جاده بسته-فراز در سراسر شهر هستند ممکن است او اضافه شده است.

دلوت این را می بیند به عنوان یک موضوع سلامتی با ساکنان که در خانه بیش از حد معمول و نیاز به طور منظم, هوای آزاد, هجوم برای سلامت روان ویلیامز گفت.

“ما در حال حاضر تمرکز گرفتن جامعه از طریق این بحران از نظر جسمی و عاطفی او گفت:.

“هدف ما این است که نه خطر حذف اما مدیریت ریسک,” او اضافه شده است. “این امر می تواند غیر عملی و بی پروا سعی کنید برای از بین بردن تمام خطر توسط cooping هر کس ، چه خطرات هستند ما می توانیم زندگی می کنند؟”

این شهر تعطیل عمومی حمام و سرویس بهداشتی و زمین های بازی و مراكز زیرا آنها تلقی ناامن در طول بیماری همه گیر.

اما در بعضی از نقاط جاده تعطیلی هستند خود را به عنوان یک خطر برای سلامتی زیرا آنها به طور بالقوه تشویق ساکنان به جمع.

در سان فرانسیسکو به عنوان مثال یک کمپین مردمی به JFK رانندگی در این شهر پناهگاه در محل دوره کردم به ضرب گلوله توسط مقامات بهداشتی حتی اگر محبوب گلدن گیت پارک عروق در حال حاضر به حال یک تاریخ یکشنبه تعطیل.

“این فوق العاده ناامید کننده به شنیدن و من شخصا خرد شده بود گفت:” جودی Medeiros, مدیر اجرایی راه رفتن سان فرانسیسکو که تا به حال تحت فشار قرار دادند برای بسته شدن. “اما ما همچنین می دانیم که وزارت بهداشت ضعف است. ادامه فشار را نمی توان به خوبی دریافت کرد و ما نیاز به احترام است که در حال حاضر است.”

در فیلادلفیا هر چند بسته شدن جاده ها دیده می شود به عنوان یک بدون ذهن و بسیار خوشحال. بخشی از شهرستان مارتین لوتر کینگ رانندگی در 20 مارس بسته شد به طور نامحدود در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته است.

با تفریحی-دنباله ترافیک quadrupling “و تمام کسانی که مردمی متمرکز شود آن را غیر ممکن بود برای به نگه داشتن آن امن از راه دور گفت:” سارا کلارک استوارت مدیر اجرایی دوچرخه ائتلاف بیشتر فیلادلفیا. “همه شاد و خوشحال است که این می تواند انجام شود به سرعت.”

در اوهایو گسترده کلیولند Metroparks سیستم رفته بیشتر با بسته شدن در حدود یک و نیم دوجین جاده ها برای استفاده انحصاری توسط دوچرخه سواران و عابران پیاده است.

برخی فکر می کنند چنین دوچرخه راهروها باید در جای خود نگه داشته و پس از همه گیر دیگر کم.

“این بیماری همه گیر کوروناویروس ارائه یک بار در طول عمر فرصت برای شهرستانها برای بازسازی خیابان های خود را با در نظر گرفتن فضایی به دور از ماشین و دادن آن به عابرین پیاده و دوچرخه سواران — به طور دائم” Andrew J. هاوکینز یک نویسنده برای سایت فن آوری آستانه گفت: در ماه گذشته.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im