SEO بهترین عمل – چرا صفحه در حال بارگذاری مسائل سرعت

Category: دسته‌بندی نشده No comments

[ad_1]

همه ما می تواند مربوط به یک وب سایت است که به سادگی اصطبل قبل از بارگذاری محتوا و یا در یکی دیگر از نمونه سناریو تجربه محتوایی که بارهای آهسته. بسیاری از ما موافق است که هر دو تجربه آزار دهنده است. اما فراتر از مزاحم بازدید کنندگان وب سایت بیایید پیدا کردن آنچه که عواقب واقعی برای تنبل سایت.

Show Me the Money

هنگامی که شما تعیین ارزش دلار به سرعت آن را روشن می شود از نظر هزینه های واقعی چرا پایدار بازدید کننده ادراک و تجربه با سرعت صفحه مربوط به طور مستقیم به خدمات مشتری و ارزش برند.

برای مثال KISSmetrics ارائه آمار از Akamai که به مطالعه دلار هزینه سرعت آن را به عنوان مربوط به صفحه تبدیل کنید. آنها در بر داشت 1 ثانیه تاخیر در پاسخ صفحه نتایج زمان به طور متوسط در 7% افزایش در صفحه رها. این فوتبالیست در اینجا این است که صفحه رها نمایی رشد می کند به عنوان ثانیه اضافه کردن تا 4 ثانیه تاخیر نتایج جستجو در مورد 28% صفحه: بی وفایی که به معنی تنبل خود را وب سایت خونریزی بازدید کنندگان و درآمد بالقوه در نرخ هشدار دهنده!

شاید این به نظر نمی رسد مانند یک معامله بزرگ اگر شما اندازه گیری چیزهایی مثل محبوبیت و دیگر تماس به اقداماتی که در آن سرعت در نظر گرفته شده است یک انتقادی متریک اما مهم متریک هنگامی که به یک سایت تجارت الکترونیکی ساخت 100.000 دلار در هر روز است.

فکر می کنم در مورد آن; 1-صفحه دوم تاخیر به طور بالقوه می تواند به شما هزینه 2.5 میلیون دلار از دست فروش در هر سال است. علاوه بر این صفحه با سرعت بسیار مهمی آنلاین متریک برای هر دو ادراک شده مشتری خدمات و نام تجاری با کیفیت.

بررسی وب سایت خود را با سرعت

چه با سرعت متوسط به سایت مدیران در سال 2018 و فراتر از آن? آن را نادیده بگیرد! آیا همه چیز را در قدرت خود را برای افزایش سرعت صفحه از وب سایت خود را برای هر دو دسکتاپ و موبایل سایت. اگر وب سایت خود را پاسخگو است, مطمئن شوید که آن را به خوبی کار می کند بر روی هر دستگاه قابل تصور است. اگر شما تست وب سایت خود را و آن را در بر داشت به کمتر از مطلوب تماس با صالح توسعه دهنده وب که می داند که چگونه برای بهینه سازی وب سایت خود را به سرعت. آن را بیشتر مقرون به صرفه تر از بسیاری از دیگر تلاش های SEO و شما باید چیزی برای از دست دادن اما مشتریان-راست?

استفاده از Google PageSpeed Insights ابزار برای دیدن نمره خود را و اطلاع از هر گونه مشاوره و آنها ممکن است به شما در نتایج. ثانیا نگاهی به این اندازه از صفحه خود را به عنوان بسیاری از سایت های پف کرده در حال حاضر. سعی کنید برای اصلاح کردن تا آنجا که شما می توانید با بهینه سازی تصاویر, فشرده سازی کد و بارگذاری کمتر اسکریپت های خارجی و تبلیغات.

شاید آن زمان به افت فاحش ترین طراح “cuties” که نفخ وب سایت خود را و رفتن با رویکرد مینیمالیستی. چه مشتریان در مورد سایت شما محتوا و چگونه به سرعت آنها می توانید آن را ببینید!

گوگل دوست دارد با سرعت بیش از حد

سرعت بحرانی در هنگامی که بازدید کنندگان وب سایت با استفاده از دستگاه های تلفن همراه, اما, دسکتاپ, سایت قادر به قلاب. گوگل طول می کشد توجه داشته باشید از وب سایت خود را بهینه سازی برای تمام دستگاه ها و نتایج ضعیف کاهش رتبه بندی جستجو به طور خودکار آن صفحه رتبه الگوریتم است. اگر سرعت وب سایت شما را آزار دهنده است به اندازه کافی برای گرفتن گوگل در توجه, سپس آن را در یک شرط بندی مطمئن را تجربه کاربری در توالت بیش از حد.

البته وجود دارد بیش از 200 عوامل را تشکیل می دهند که گوگل رتبه صفحه; اما نه همه عناصر وزن به طور مساوی و یا حتی نزدیک به اهمیت سرعت. بله خود سایت باید پاسخگو پس از آن به خوبی می تواند کار بر روی همه انواع از دستگاه های. بله شما باید یک گواهی امنیتی که آیا شما در حال انجام تجارت الکترونیکی یا نه. و بله, شما نیاز به بهینه سازی سایت خود را به سرعت. هنگامی که این چیزهایی که شما می توانید ادامه برای اضافه کردن به لیست اما این موارد مهم پس از محتوای بزرگ است که همیشه شماره یک است.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>