سیاتل به شما اجازه عبور و مرور را پشت برخی از خیابان های این آخر هفته

Its hard to keep six feet of distance on 6-foot sidewalks.

آن را سخت به نگه داشتن شش پا از راه دور با خیال راحت هنگامی که تنها جدیدترین پیاده رو هستند 6-پا گسترده است. اعطای ضعف / گتی ایماژ

پس از هفته ها از برخورد با سر می برند پیاده رو و مسیرهای پیاده روی دفتر شهردار است که در نهایت اجازه عبور و مرور را پشت خیابان!

حمایت

کمک مالی به El Centro de la Raza را پاسخ اضطراری صندوق امروز در www.elcentrodelaraza.org.

حداقل حدود 2.5 مایل از محله greenways در منطقه مرکزی و در غرب سیاتل با یک هدف نهایی از رفتن ماشین-رایگان در مجموع 15 مایل از greenways در سراسر شهر “در هفته های آینده” با توجه به سیاتل وزارت حمل و نقل وبلاگ.

این همه بخشی از شهرستان جدید سالم ماندن خیابان ها برنامه آزمایشی است که با هدف به واکر غلطک و دونده کمی بیشتر تحت اللفظی اتاق تنفس آنها به عنوان سرمایه گذاری به فروشگاه مواد غذایی و یا به خود تاکو محل و یا در ورزش خود را در مسیر.

Would be cool if the next stay healthy streets are shaped like a C and a U.

سرد می شود اگر بعد از “سالم ماندن خیابان ها” به شکل “C” و یک “تو” من یک کودک بود. SDOT

در CD بخشی از greenway همراه 25th Ave S, بین E کلمبیا و S دیربورن خواهد بود carless و در غرب سیاتل یک P-شکل بخشی در طول 34 Ave SW گراهام سنت و HighPoint Dr SW باز خواهد شد.

“این ماشین رایگان خیابان ها انتخاب شدند به تقویت ورزش در فضای باز فرصت برای مناطق با محدود فضای باز گزینه های پایین مالکیت اتومبیل و مسیرهای اتصال مردم به خدمات ضروری و مواد غذایی را از” SDOT را سارا دیویس می نویسد: در این وبلاگ.

سیاتل دارای 250 مایل از greenways بنابراین اگر همه به خوبی می رود, که به معنی سیاتل شهردار جنی Durkan در نهایت ممکن است اختصاص به 6% از ما کندتر خیابان ها به انسان-صفحه حرکت. اما این بستگی دارد که نیروی انسانی و در تعدادی از نشانه های این شهرستان می توانید ایجاد کنید.

“ما همچنان به ارزیابی مجدد پس از آخر این هفته خلبان و کار با جامعه و ذینفعان در بیشتر پیشنهادات و توصیه های” دیویس همچنان در پست. “اضافی تعطیل خواهد بود موضوع را به تغییر بر اساس سفارشات بیشتر ساخت و ساز و در دسترس بودن ما خدمه و نشانه هایی است.”

این برنامه می افتد به خوبی از برنامه های پیشنهاد شده توسط Seattle محله Greenways و دیگران و محدودتر در مقایسه با برنامه های مشابه در اوکلند اما urbanists به نظر می رسد به طور کلی حمایت و آنها خوش بینانه در مورد گسترش است.

پشتیبانی غریبه

“من خوشحال در مورد آن ؟ بله. آن است که راه بیش از حد کم ؟ بله” گفت: کتی تاتل, مدیر اجرایی, سیاتل, محله Greenways. “دانستن آن مهم نیست که او چه می کند, شهردار Durkan دفتر را بدست پوش بک از افرادی که به نگرانی در مورد هر گونه تغییر من می خواهم که با استفاده از این فرصت برای باز کردن یک مقدار بزرگتر سراسر شهر بود شبکه به مردم به جای دو خلبانان. این مقاومت مواجه خواهد بود اما منافع خواهد شده اند بسیار بیشتر است.”

تاتل استدلال می کند که برای باز کردن خیابان ها “ارزان برای نصب و نگهداری موثر به عنوان فضای زندگی در فضای باز و کاملا ضروری در بسیاری از محله ها برای رفت و آمد.”

“حفظ شش پا را از راه دور غیر ممکن است بر روی تقریبا هر پیاده رو نزدیک به 30 درصد از سیاتل خیابان هیچ پیاده رو و حتی بیش از 30 درصد از ما در پیاده رو در حال صعب العبور برای تحرک به چالش کشیده و مردم” تاتل اضافه شده است. “همانطور که بیشتر از ما در حال قدم زدن در اطراف من امیدوارم که ما در حال شروع به توجه کنید که چگونه بسیاری از ما را-از-راه داده است به فقط یک بخش کوچک از مردم است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im