ورود به Wurtele محوری سالن برای اکلاهما تئاتر تولید “شب دوازدهم” این به نظر می رسد مثل شما راه می رفت در صبح روز بعد از مهمانی: چند ولگرد بالن بستر زمین; چند بیشتر به نرده افتادگی متاسفانه هلیوم فرار کرد. رشته چراغ حزب است که گسترش بیش مرحله و به مخاطبان خاموش و صندلی که در آن نوازندگان گیتار و درام نشستن خالی است.

آن را مناسب استعاره بصری برای تولید است که به نظر می رسد مانند آن را ممکن است در برخی از نقطه شده است بسیاری از سرگرم کننده است. در هوشیار نور روز اگر چه به طور عمده قابل مشاهده هستند بقایای آنچه ممکن است شده اند.

تام Quaintance ساخت خود را کارگردانی اولین در اکلاهما conjures برخی بسیار خوب تصاویر با استفاده از یک اقتصاد از مرحله سحر و جادو: این طوفان که رشته های دوقلو و برادر و خواهر و برادرزاده و سباستین در سواحل عجیب و غریب Illyria پیشنهاد شده توسط باد دمیده پارچه و چشمک می زند از نور است. نائومی داوسون دیدنی طراحی نشان می دهد a seaside تنظیم با چوب-و-جراحی سیستم عامل jutting و ماهیگیری را به مچ پا-عمیق استخر آب است که طول می کشد تا بسیاری از صحنه است.

Quaintance نیز گرفته می شود نشان می دهد باز کردن خط (“اگر موسیقی غذای عشق”) کاملا به معنای واقعی کلمه. نشان می دهد آغاز می شود با یک موسیقی شکوفا و با استفاده از یک نیم دوجین از طراح صدا Sartje Pickett را ساخته که همه آنها را خوانده و با بازی بازیگران در حال انجام بر روی ابزار است که به نظر می رسد برای تحقق از هیچ جا.

به طوری … وجود دارد مقدار زیادی از قطعه زیبا. اما از آنجا که همه اجزای آن به نظر می رسد وجود داشته باشد به خودی خود به شیوه ای که در آن آنها متناسب با هم یک راز است. چگونه آنها را در پیشبرد و روشن مرکزی داستان — عاشقانه طنز داستان هویت پنهان سودا و عشق است که طول می کشد زمان طولانی برای دریافت مجازات — حتی بیشتر از یک درهم و برهم کردن.

این است که شاید من نیمه dozenth “شب دوازدهم” و من صادقانه به سختی ردیابی شخصیت ها و تودرتو طرح. شکسپیر تقریبا قطعا به معنای برای مخاطبان به dizzied توسط چرخش از شخصیت ها و موقعیت های اما موفق به پیدا کردن محصولات از طریق خطوط و گرفتن-میله برای هدایت مخاطبان است.

اما Quaintance به نظر می رسد شناور که چگونه به بهترین استفاده از استعدادهای 10-عضو بازیگران محلی لامپ که شامل Sarah Jane Agnew, امیلی Gunyou Halaas جیم Lichtscheidl, Lynn Seifert و سالی Wingert.

و بنابراین به جای سرگیجه و عاشقانه حسرت, چه اکلاهما تولید بیشتر را فراهم می کند است که بحث مبهم مرکزی داستان a merry-go-round of love منافع. (در صورتی که شما نگرانم دوک Orsino عاشق عزادار بانوی اولیویا است که تحت تأثیر قرار نمیگیرند با Orsino جوان manservant Cesario که در واقع غرق زن جوان ویولا که دارای یک راز چیزی برای Orsino.)

“شب دوازدهم” نیز ارائه می دهد فرصت کافی برای خود را بزرگتر از زندگی شخصیت های حمایت از درخشش, اما این هم عمدتا مخدوش: Seifert را دلقک Feste است در گیر آهنگ ها و چشم شوخی. Wingert به عنوان خوشخو سرخوش کردن آقا توبی با خشونت ادا کردن است مشکل در حال ظهور از یک سری از به طور فزاینده ای ظالمانه matchy-matchy لباس های ایجاد شده توسط طراح صحنه و لباس ان Closs Farley. Lichtscheidl است که عمدتا مجموعه ای از رفتار و شمار به عنوان unctuous مباشر Malvolio.

در پایان نشان می دهد غمگین قدیمی بالن مشخص شده است که ابتدا از “شب دوازدهم” جای خود را به رنگ قرمز روشن و به طور کامل متورم آنهایی که سال به مرحله و رانش را از آسمان در آخر. این خلق و خوی من حدس می زنم که قرار است به مناسبت پیروزی دارم. اما مانند بسیاری از تولید این حرکت به نظر می رسد ،

اکلاهما تئاتر “شب دوازدهم”

  • وقتی که: از طریق مارس 22
  • که در آن: اکلاهما تئاتر 818 S. دوم خیابان مینیاپولیس
  • بلیط: $79-25 دلار
  • اطلاعات: 612-377-2224 یا guthrietheater.org
  • کپسول: زیبا به در نگاه کنید; دشوار برای پیگیری.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im