دوباره باز کردن کسب و کار در طول یک بیماری همه گیر را نشان می دهد ما در حال ورود به سن Necro-اقتصاد

Clock into work here...

رهبران کسب و کار و سازمان های دولتی اوهایو در حال فشار دادن رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine به دوباره باز کردن خود دولت را در اقتصاد به دلیل هزینه حفاظت از زندگی بیش از حد بالا است. جمهوری خواهان در ایالت واشنگتن در حال اعمال مشابه فشار بر رژیم صهیونیستی. جی Inslee. واشنگتن همچنین دارای یک “توافق-حمایت کلانتر” که با افتخار و با صدای بلند می گوید که او نمی خواهد اجرا Inslee اقامت-صفحه اصلی سفارش. روز چهارشنبه تصویری از شهردار لاس وگاس, کارولین گودمن ارائه تا ساکنان به عنوان “Covid-19 خوکچه هندی” ویروسی رفت.

حمایت

این یک 420 قمری در لواو غربی جوانه! لذت بردن از 25 درصد از آوریل 16-23. اینجا را کلیک کنید برای اطلاعات بیشتر!

چگونه برای ایجاد حس از این تیره تحولات? مطالبات توسط کسب و کار نخبگان این تظاهرات با مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان فشار بر فرمانداران این اهانت از Snohomish County sheriff? من توصیه می کنند که ما آنها را به عنوان علامت ظهور necro-اقتصاد در جهان تحت سلطه توسط زامبی-اقتصاد.

دومی به سادگی توضیح داده شده در سال 2012 کتاب توسط استرالیا اقتصاددان جان Quiggin, زامبی اقتصاد: چگونه مرده ایده هنوز هم راه رفتن در میان ما. با توجه به Quiggin کلیدی اقتصادی مفاهیم نئوکلاسیک مدرسه (بازارهای کارآمد هستند; بازارهای اگر سمت چپ به تنهایی می تواند به دستیابی به جهانی مفید تعادل; دولت باید دور ماندن از بازارهای; دولت باید با کاهش هزینه های بودجه باید متعادل و بدون هزینه های مالی و غیره) ثابت شد اشتباه سقوط سال 2008 است. اما در کل فروپاشی مشروعیت نئوکلاسیک اقتصاد—این مشروعیت به بازار عرضه شده به عنوان “بزرگ اعتدال” (تقریبا 20 سال نسبتا پایدار رشد)—آن ادامه داد: به عنوان اگر هیچ چیز به حال اتفاق افتاده است (در سال 2009 در ایالات متحده و در سال 2011 در اروپا). ایده های رز از “قبرستان اقتصادی ایدئولوژی” و جهان را در وحشت آنها به عنوان “من کاین زمین” مانند زامبی. نئوکلاسیک نسخه حاضر به مرده بماند. حتی یک ماه قبل از اینکه برای همه گیر تهمت بود هنوز در تلاش برای برش مواد غذایی و بیش از حد ستایش ارزش-تورم از دارایی های مالی.

ما تا به حال یک دهه فقط زامبی-اقتصاد. اما در حال حاضر قلمرو هلند مرده ایده های است که آمیخته شدن آن با مردم مرده. نام دیگر این عرصه است necro-اقتصاد.

کلمه necro-اقتصاد منشاء آن در necropolitics یک ترم معرفی شده در سال 2003 توسط کامرونی فیلسوف Achille Mbembe. این در واقع اشاره به یک قدرت دولت به تصمیم می گیرید که می میرد که زندگی می کند. چیزی شبیه به این است که در تحریم است که به ما تحمیل شده بر مردم ایران; رئیس جمهور آمریکا مجاز است برای کشتن شهروندان ایرانی برای رسیدن به یک هدف سیاسی.

در سال 2005 لا مبتنی بر فیلسوف وارن Montag تمدید مدت از سیاست به اقتصاد در درخشان خود تفسیر آدام اسمیت در سال 1776 کتاب ثروت ملل, “Necro-اقتصاد: آدام اسمیت و مرگ در زندگی این جهانی است.” در نظر گرفته می شود تاسیس متن از آنچه در پایان قرن 19 آلفرد مارشال تماس بگیرید اقتصاد (در اسمیت زمان آن را به نام اقتصاد سیاسی), ثروت ملل, با توجه به Montag دارای دو کلید دستور کار است.

پشتیبانی غریبه

یکی برای پشتیبانی کردن از بازار اقتصاد. مونتاژ توصیف این به عنوان کار شر. در راه متکلمان توضیح داد: وجود شر در جهان ساخته شده توسط خیرخواه خدا آدام اسمیت توضیح می دهد که وجود شر در خداوند رحمان سیستم ایجاد ثروت و توزیع به نام سرمایه داری. برنامه دوم که چشمه از اول داری شر (self-interest تولید آن مخالف همکاری) می دهد Montagian necro-اقتصاد و معنای آن دو راه. یکی که انسان ها همکاری نمی کند چرا که آن را احساس می کند خوب برای کمک به یک دیگر اما از آنجا که ما از ترس مرگ است. دوم, زندگی, بهتر است با یک بازار از بدون. حتی اگر کسب و کار ساخت پول بیشتر از پول کشته شدن برخی از مردم می گویند با کاهش دستمزد به زیر سطح معاش کسانی که مرگ و میر در دراز مدت به ارزش قیمت و حفظ بازار است.

Montag می نویسد:

اسمیت ادعا تعادل یا هماهنگی مولد از زندگی است که تناقض ایجاد و نگهداری توسط قدرت منفی از مرگ: که اجازه می دهد از مرگ لازم است به تولید زندگی جهانی [بشر همکاری]. Smith’s اقتصاد است necro-اقتصاد. بازار را کاهش می دهد و جیره زندگی; آن را نه تنها اجازه می دهد تا مرگ این خواسته که مرگ اجازه داده شود با قدرت مستقل و همچنین توسط کسانی که از آن رنج می برند. به عبارت دیگر این خواسته و نیاز است که دومی اجازه می دهد خود را به مرگ. از این رو ما باید نتیجه بگیریم که در زیر ظاهر یک سیستم که پیچیده هماهنگی ممکن است قدردانی به عنوان یک نوع سخت و افتضاح زیبایی خود را تنظیم سیستم ایده آل نیست اما بهترین از همه ممکن است سیستم های تقاضا که برخی باید اجازه می دهد خود را به مرگ.

این گذشت که پژواک از Hegelian جامعه شناسی و Leibnizian الهیات و تساوی از پروژه های فلسفی میشل فوکو Giorgio Agamben و Achille Mbembe ارائه نقطه عزیمت برای من مفهوم necro-اقتصاد.

Montag می بیند necro-اقتصاد به عنوان با هم تداخل دارند با biopolitics شکلی از حکومت است که با تمرکز بر زندگی و سلامت افراد است. ما می توانیم می گویند که چین نماینده این حالت از کنترل اجتماعی به عنوان نشان داده شده توسط آن swift پاسخ به COVID-19 و تهاجمی آن بیولوژیکی نظارت از جمعیت آن است. من شجره نامه گسترش نمی دهد Foucauldian جامعه شناسی, اما در عوض به مفاهیم اقتصادی توسعه یافته توسط پست-Keynesians (اشتباه نشود با neo-Keynesians) یکی از آنها است جان Quiggin. یکی دیگر Thomas Piketty که کتاب جدید سرمایه و ایدئولوژیرا فراهم می کند یک جارو تجزیه و تحلیل تاریخی از تولد و مرگ نئوکلاسیک مفاهیم. در راه Montag را Foucauldian biopolitics همپوشانی با Smithian necro-اقتصاد نوشته های من-کینزی زامبی-nomics همپوشانی با بخشنامه که افراد وابسته طبیعی نیاز به استقامت در خود بودن به حفظ بازار است. در تفسیر من از necro-اقتصاد رنگی توسط Spinozism.

از این منظر ما می بینیم ما به عنوان paradigmatic دولت از زامبی-nomics: این بانک ها هستند که در واقع شکست غنی افرادی که در واقعیت بی پول و بازار که سهام واقعا بی ارزش است. و در عین حال همه آنها باقی بماند و همه همچنان به سود و همه ادعا می کنند به روح (به جای برون مایه) از سرمایه داری. سقوط 2020 و تاثیر این ویروس بر روی متعارف اقتصاد تقسیم خواهد شد ما را به زامبی-اقتصاد برای غنی و necro-اقتصاد برای بقیه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de