همه گیر شده است مجموعه ای از تعدادی از مسافران هوایی به عقب دهه

Delta

ریک Bowmer / AP

خالی دلتا بلیط شمارنده نشان داده شده است در شهر سالت لیک در فرودگاه بین المللی سهشنبه, آوریل 7 سال 2020 در سالت لیک سیتی. خطوط هوایی رنج می برند به طور قابل توجهی به عنوان دولت ها در سراسر جهان می خواهیم مردم را به ماندن در خانه به سرعت گسترش coronavirus. تعدادی از مسافران به نمایش در پنج شنبه گذشته در ایالات متحده فرودگاه پایین بود 95% از همان روز سال گذشته است. خطوط هوایی دلتا, آمریکا, ایران, غرب و JetBlue گفته اند که آنها در حال استفاده برای سهم خود را از 25 میلیارد دلار در کمک های مالی فدرال طراحی شده برای پوشش هواپیمایی اشتغال برای شش ماه آینده.

تعدادی از آمریکایی ها در هواپیما غرق شده به یک سطح دیده نمی شود در بیش از 60 سال به عنوان پناهگاه مردم در خانه های خود را برای جلوگیری از ابتلا و یا پخش جدید کروناویروس.

اداره امنیت حمل و نقل به نمایش در کمتر از 100000 نفر در روز سه شنبه یک قطره از 95% از یک سال پیش.

رسمی شمارش 97,130 مردم که از طریق تصویب TSA بازرسی نمایی تعدادی از مسافران — در صورتی که امکان پذیر است — به دلیل آن را شامل برخی از خطوط هوایی خدمه و مردم هنوز هم در مغازه های داخل فرودگاه امنیت محیطی.

تاریخی روزانه تعداد تنها بازگشت اما این کشور به طور متوسط 97,000 مسافر در روز در سال 1954 با توجه به آمار و ارقام از گروه تجارت شرکت های هواپیمایی برای امریکا است. آن سحر از جت سن. De Havilland Comet اولین تجاری jetliner بود فقط چند سال و بوئینگ در حال اجرا بود تست پرواز با جت است که می تواند تبدیل به یاد 707.

به عنوان مسافرت هوایی شد امن تر و مقرون به صرفه تر این تعداد مسافر رشد تقریبا هر سال است. وجود دارد هیچ مسافرت هوایی تجاری در ایالات متحده آمریکا برای چند روز پس از حملات تروریستی در سپتامبر. 11, 2001 و مردم آهسته به عقب بر گردیم در هواپیما در زیر ماه.

آن می تواند طولانی تر از این زمان است. شرکت رای گیری افکار عمومی استراتژی گفت که کمتر از نیمی از آمریکایی ها آن را مورد بررسی حدود 10 روز پیش می گویند که آنها را در یک هواپیما در ظرف شش ماه از گسترش ویروس مسطح.

TSA که ایجاد شده بود پس از 9/11 حملات شده است chronicling غوطه در ترافیک هوایی, ارسال شماره در چگونه بسیاری از مردم افسران خود را روی صفحه نمایش در هر روز. در تاریخ 1 مارس این نزدیک به 2.3 میلیون — تقریبا مشابه سال قبل است. یک راه سوار coaster غلتکی — محض رو به پایین جیغ — آغاز شد و در هفته دوم ماه مارس و کاهش تنها در چند روز گذشته هنگامی که وجود دارد, نبود اتاق خیلی بیشتر به رها کردن.

“از falloff شگفت انگیز است برای دیدن” گفت: هنری Harteveldt سفر و صنعت تحلیلگر. “خبر خوب این است که این نشان می دهد که مردم در حال پناه گرفتن در محل سفارشات جدی است.”

برخی از مردم هنوز در سفر هستند و متخصصان مراقبت های بهداشتی را در راه خود را به همه گیر نقاط داغ مانند نیویورک که در آن آنها کمک خواهد کرد که در درمان COVID-19 بيمار. یک چند در حال سفر با خانواده است.

این کشور بزرگترین پرواز اتحادیه اروپا که نگران امنیت اعضای خود که هنوز در حال پرواز است و خواستار آن است که دولت ممنوعیت تمام اوقات فراغت سفر. نمایندگان در چند شرکت های هواپیمایی گفت: آنها نمی دانند که چگونه بسیاری از اوقات فراغت مسافران در سمت چپ از آنجایی که آنها نمی به طور معمول مردم بپرسید که چرا آنها در حال پرواز است.

شرکت های هواپیمایی را به شدت کاهش تعداد پروازها به مقصد مطابقت تقاضا و صرفه جویی در پول نقد اما حتی با دور کمتر پروازهای بسیاری از صندلی ها خالی است.

هواپیمایی متحده می گوید که از دست دادن 100 میلیون دلار در روز است. خطوط هوایی دلتا می گوید که سوزش را از طریق 60 میلیون دلار در روز است. همه پیشرو ایالات متحده حامل باید کاربردی برای کمک های مالی فدرال برای پوشش هزینه های حقوق و دستمزد از طریق سپتامبر و برخی از آنها به احتمال زیاد به دنبال وام های فدرال و یا تضمین وام.

حتی اگر آنها مالیات دهندگان کمک شرکت های هواپیمایی هشدار می دهند آنها کوچکتر خواهد بود از طرف دیگر از این بیماری همه گیر.

بهبود در سفر هوایی — هر زمان که آن رخ می دهد — می تواند بسیاری از عوامل بستگی دارد از جمله اجتماعی-فاصله گرفتن قوانین و دولت از اقتصاد است که متناوب با 10 میلیون نفر تشکیل پرونده جدید ادعا می کند برای مزایای بیکاری در دو هفته گذشته.

مسافرت هوایی بسیار مقرون به صرفه تر و در دسترس توده ها بیش از آن در 1960s. هنوز هم هر دو اوقات فراغت و کسب و کار مسافران باید درآمد بالاتر از متوسط.

“از لحاظ تئوری این مصرف کنندگان باید بهتر شود-موقعیت مالی قادر به سفر دوباره” Harteveldt گفت: “اما ما در حال دیدن مردم در تمام سطوح درآمد و در تمام سنین تحت تاثیر از دست دادن شغل یا کاهش ساعت کار یا کار برای شرکت هایی که بسته شده اند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de