We stan a Stay Healthy Street.

ما استن یک سالم ماندن خیابان. الی ساندرز

متاسفانه همه گیر نیست در هر نقطه. محدودیت در واشنگتن شروع به سفت COVID-19 موارد تیک تاک به سمت بالا و مردم تشنه مکان می توان آنها را امن و اجتماعی دور که نیست داخل خود عرق خانه.

حمایت

پس ترافیک پایین 30 درصد سراسر شهر بود, آن را تنها حس می کند به مردم از راه حق بزرگ و شلوغ arterials که صدای بوقلمون در اوردن تا نخست lakeview املاک و مستغلات. سیاتل آماده برای شروع accomodating آن نیاز دارد.

شروع جمعه کشش دریاچه واشنگتن بلوار بین کوه بیکر پارک ساحل و سورد پارک ورودی خواهد بود محدودیت ماشین تا 8 سپتامبر. بسته به اینکه چگونه به بسته شدن می رود, خیابان می تواند اقامت تعطیل برای وسایل نقلیه تا پایان ماه سپتامبر. قبل از اینکه شما امید خود را بعید است تغییر دائمی خواهد بود.

“جاده باز خواهد شد برای مردم به راه رفتن, دویدن و دوچرخه” Councilmember Debora Juarez اعلام کرد دیروز در سیاتل شورای شهر نشست. “و وسایل نقلیه می توانید با استفاده از خیابان برای دسترسی محلی.”

هماهنگ تلاش بین سیاتل بخش حمل و نقل (SDOT) و سیاتل پارک ها و تفریح و سرگرمی گروه آغاز شده به عنوان یک پنج روز خلبان در ماه ژوئن به عنوان بخشی از سالم ماندن خیابان ها برنامه در شهر که در آن 13 خیابان های شهر بسته شده اند به وسایل نقلیه است.

عمومی پاسخ خیلی مثبت به دریاچه واشنگتن بلوار خلبان (67 درصد از افرادی که ارائه ورودی به SDOT لذت بردم خلبان) که یک خودرو-خیابان رایگان است پشت در منو. آن را نیز آشکارا از کمک های اجتماعی فاصله در شلوغ در نزدیکی پارک مردم دادن فضای بیشتر به تمدد اعصاب به خصوص پس از دوچرخه سواری است که در حال حاضر ممنوع در سورد پارک به منظور کمک به اجتماعی فاصله دستورالعمل با توجه به SDOT.

پاسخ دهندگان به بازخورد است که یکی از نکات مثبت اصلی خلبان کاهش در خودرو سر و صدا. به طور معمول که کشش از خیابان می بیند خودرو حجم 53 به 440 خودرو در هر ساعت با توجه به SDOT پست وبلاگ. در طول خلبان حجم کاهش یافته و از صفر به 10 خودرو در هر ساعت. از سوی دیگر پیاده روی و دوچرخه سواری استفاده صعود کرد.

پشتیبانی غریبه

image-3.png

حسن نیت ارائه میدهد از SDOT

image-4.png

حسن نیت ارائه میدهد از SDOT

شروع در جمعه سیمان “سازگار با محیط زیست بلوک” قرار داده خواهد شد در اطراف دریاچه پارک Dr S, 43 Ave S, 46 Ave S, 50 Ave S, S, Genesee, راه, S Orcas سنت و S جونو St SDOT اعلام کرد. علائم خواهد شد آموزش رانندگان که خیابان بسته است به جز برای دسترسی محلی و تشویق مسیرهای جایگزین از طریق محله. بزرگترین نگرانی با این تغییر این است که ظرفیت وسیله نقلیه را افزایش می دهد در نزدیکی خیابان های محله.

بسته به اینکه چگونه و خیابان استفاده می لرزد در این carless دوره SDOT و سیاتل پارک ها و ضبط خواهد شد گسترش برنامه از طریق سپتامبر. پس گرفتن دوچرخه خود را و راه رفتن خود را از کفش. شاید حتی خود rollerskates اگر شما احساس جسورانه است.

اگر شما علاقه مند در ساخت هر یک از سالم ماندن خیابان دائمی ایمیل SDOT.

حمایت

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de