بعدی نجات بیل باید رفع مشکلات یکی از آخرین

حتی به عنوان کنگره بحث سوم آن coronavirus طرح نجات — به 2 تریلیون دلار مراقبت عمل در نهایت امضا شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مارس 27 — فرض بر این بود که یک اقدام پیگیری خواهد بود لازم را برای ممانعت از گسترش رکود اقتصادی است.

لحظه ای به جمع آوری است که اندازه گیری در حال حاضر بر ما. که باعث می شود این سوال که چه چیزی باید در این لایحه به ویژه فوری است.

1. بدست آوردن پول بیشتر است. اولین ضروری است برای اطمینان از اینکه به اندازه کافی وجود دارد کمک های فدرال برای دیدار با نیازهای furloughed و گذاشته شدن کارگران و کارفرمایان و طلبکاران مانند صاحبخانه.

کنگره جمهوری خواهان به نظر می رسد برای زنده ماندن به این ضرورت است. رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., در حال حاضر در ضبط بیان کرد که مجلس سنا آماده است تا enactan اضافی 250 میلیارد دلار برای به اصطلاح چک Protection Program — وام به کسب و کارهای کوچک است که می تواند تبدیل به آشکار کمک های مالی به میزان کسب و کار نگه داشتن کارگران در حقوق و دستمزد خود را.

این آشکار بود تقریبا از همان آغاز که 350 $میلیارد دلار اختصاص داده شده برای این برنامه در مراقبت عمل نمی شود کافی است. به عنوان اقتصاددان دانشگاه جورج واشنگتن استیون همیلتون محاسبه شرکت با کمتر از 500 کارمند صرف حدود 2.7 تریلیون دلار در حقوق و دستمزد در هر ماه و یا $600 میلیارد دلار در 2 1/2 ماه تحت پوشش مراقبت در عمل وام. اما در عمل تنها حدود 376 میلیارد دلار برای این دوره

تطابق قابل مشاهده است در سونامی از برنامه های کاربردی وام که آمار سیستم بانکی شروع آوریل 3 روز برنامه ابتدا پذیرفته شده توسط بانک های تجاری به عنوان کسب و کار با عجله به دریافت درخواست های خود را در سرعت و قبل از بودجه برای اول آمده-اول-خدمت برنامه زد. حتی بزرگترین بانک غرق شد. آوریل 8, بانک مرکزی آمریکا گفت: آن را دریافت کرده بود 250,000 برنامه های کاربردی به دنبال در مجموع 40 میلیارد دلار.

همان می رود برای محرک پرداخت تا 1200 $در هر فرد بزرگسال که برای کسانی که درآمد 90000 دلار یا کمتر واجد شرایط هستند. که بودجه خواهد شد در پاییز کوتاه اگر پناهگاه در محل قوانین منجر به furloughs و اخراج اگر چه چهار ماه دست انداز از 600 $در هر هفته در مزایای بیکاری در بالا از حداکثر مزایای دولت کمک خواهد کرد.

بسیاری از خانواده ها روبرو هستند صورتحساب است که باید پرداخت شود از جمله اجاره و کارت های اعتباری پرداخت. “به عنوان مفید به عنوان مراقبت در عمل است, آن است که بسیار محتمل است که ایالات متحده آمریکا خواهد شد نیاز به یک بزرگتر قایق وقتی که می آید به حمایت دولت فدرال” مشاهده بانکدار سرمایه گذاری و کرنل کسب و کار پروفسور دانیل Mathslice در یک کسب و کار خودی op-ed, آوریل 1.

2. اما راه پول پرداخت شده است مهم است. Funneling کوچک-وام کسب و کار از طریق سیستم بانکی تأکید چگونه آمادگی دولت فدرال شده است به ارائه کمک های اضطراری.

اگر چه بانک ها بودند که به لحاظ نظری معاف از اعتبار سنجی متقاضیان نمایندگی خود را در مورد payman — عامل تعیین حداکثر وام — قوانین صادر شده توسط وزارت خزانه داری Departmentsaid بانک ها خواهد شد به ضد پول شویی استاندارد و ضد تقلب know-your-قرض مقررات.

که انداخت شن و ماسه در چرخ دنده های چک حفاظت از برنامه. بانک های تجاری در پاسخ ابتدا با اولویت دادن به کسب و کار خود را وام جلوتر از مشتریان کسب و کار با تنها پس انداز و یا چک کردن حساب. برخی از بانک ها را آرام آن پیش نیازها اما این روند در سمت چپ بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بدون گزینه های.

آن را ندارد به این راه اتفاق می افتد. مقابل آمریکا رویکرد با دانمارک است که در آن دولت به طور مستقیم پوشش 75 درصد از دستمزد کارگر را تا حدود $3,400 هر ماه با کارفرمایان پوشش بقیه در وضعیت کارفرمایان نمی آتش کارکنان.

داده های اضافی پیشنهاد تخصیص بودجه برای چک برنامه کنگره را اختصاص 600 میلیارد دلار برای کسب و کارهای کوچک. کمی وجود دارد توجیهی برای استفاده از سیستم بانکی برای پرداخت این کمک با توجه به انبوه قوانین و مقررات حاکم بر عملیات خود را.

این نیز مهم است برای عایق کردن امنیت اجتماعی درآمد از coronavirus برنامه های کمک. تا حد معینی اسب را ترک کرده است که انبار: مراقبت عمل اجازه می دهد تا کسب و کار برای تاخیر در پرداخت سهم خود را از مالیات تامین اجتماعی به دولت تا دو سال به جای ماهانه یا semiweekly به عنوان عادی مورد نیاز است.

بیشتر نگران کننده است مغلوب ساختن پیشی جستن فشار به کارکنان حقوق و دستمزد تعطیلات مالیاتی. ما قبل از توضیح داد که چگونه این ایده را موفق به ارائه کمک قابل توجهی به بسیاری از خانواده ها و بی ارزش خواهد تضعیف منابع مالی از امنیت اجتماعی است. مغلوب ساختن پیشی جستن است که هنوز هم noodling با آن ،

در یک کنفرانس مطبوعاتی او تحت فشار قرار دادند آن را دوباره بیان کرد که “این امر می تواند سریع” و “کمک به بسیاری از مردم است.” او را از اشتباه در شمارش هر دو. به دست آوردن خواهد بود رقیق در طول زمان و این امر هیچ چیز برای کسانی که از کار از آنها پرداخت مالیات به هر حال.

بیشتر ترسناک مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او به نفع برش مالیات بر حقوق و دستمزد وجود ندارد و حتی coronavirus بحران است. این مکان او را مستقیما در جناح راست اردوگاه شده است که در تلاش برای از بین بردن امنیت اجتماعی از زمان آغاز آن در سال 1935. دموکرات ها باید به سرعت در برابر این طرح است.

3. دریافت برگ برنده را در دستان نجات نظارت. مغلوب ساختن پیشی جستن و اظهار داشت: حتی به عنوان او امضا مراقبت عمل می کنند که او نمی خواهد اجازه می دهد تا کنگره و نظارت نوشته شده به این لایحه در دموکرات اصرار به رفتن به جلو بدون دخالت.

او در حال حاضر ساخته شده است که تهدید. او تنزل مقام وزارت دفاع اقدام بازرس کل گلن خوب پس خوب شده بود نام توسط کمیته بازرسان به طور کلی به پست ناظر از coronvirus کرده است. عمل ساخته شده خوب دیگر واجد شرایط به عنوان ناظر.

این اقدام منعکس کننده را مغلوب ساختن پیشی جستن را عار به طور کلی برای نظارت از اقدامات خود را, اما آن را به خصوص کلید در حال حاضر پس بدون نظارت عمومی شانس بزرگ است که کمک مالی بودجه را به رئیس جمهور و دوستان و یا اعضای خانواده خود است. فشار در حال حاضر در حزب دموکرات به نقصان عمومی نظارت از مغلوب ساختن پیشی جستن دخالت به عنوان بخشی از آینده لایحه.

4. ایجاد یک سیستم پرداخت برای همه COVID-19 بيمار. هزینه درمان COVID-19 بیماری ناشی از این بیماری همه گیر coronavirus یک هدف متحرک است. قیصر بنیاد خانواده برآورد that2% به 7% در امریکا uninsureds نیاز به بستری شدن در بیمارستان برای بیماری و یا 670,000 به حدود 2 میلیون نفر.

این را یک بار در بیمارستان درمان بیماران ایجاد. دولت می گوید آن را خواهد پرداخت در بیمارستان های خود را برای جبران نشده مراقبت در مدیکر نرخ از 100 میلیارد دلار اختصاص داده شده برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در مراقبت عمل می کنند اما آن را صادر کرده بدون مشخصات که برای کمک.

حتی اگر این کمک ها کافی بودند که هنوز هم برگ هزینه های شانه با بیمه و underinsured بیماران در قالب deductibles همکاری می پردازد و دیگر پوشش محدودیت. چشم انداز بزرگ صورتحساب می تواند مانع از بسیاری از آلوده را برای آمریکایی ها به دنبال مراقبت نما بیشتر خطرات بیماری برای خود و خانواده و دوستان و جوامع خود را.

وجود دارد یک سابقه برای دولت پله به عنوان تک پرداخت کننده برای این بیماری است. آن را تا پایان مرحله بیماری کلیوی است که دولت می تواند صورتحساب برای همه دیالیز هزینه ها از طریق مدیکر بدون در نظر گرفتن سن بيمار. (مدیکر به طور معمول را پوشش می دهد آمریکایی ها بیش از سن 65.) این برنامه برقرار شد توسط کنگره در سال 1970 زمانی که بیماران کلیوی به طور سیستماتیک محروم از برنامه های بیمه درمانی.

امروز با یک کینه توز بیماری نه تنها تهدید فوری آن قربانیان اما بهداشت عمومی به طور کلی نیاز به اطمینان حاصل شود که هر کس می تواند به درمان است و حتی ضروری تر. دموکرات ها پیشنهاد هدایت این کمک ها از طریق یا مدیکر یا پزشکی. باید آن را در لایحه.

5. نگاه به آینده به پرداختن طولانی مدت عواقب COVID-19 و خاموش کردن. همه گیر تابیده نور روی کاستی در امریکا سیستم اقتصادی آن مراقبت های بهداشتی زیرساخت ها و روند انتخابات در میان بسیاری از مسائل دیگر. آن را خیلی زود شروع به پرداختن به همه آنها را.

آمار جدید شروع به نشان می دهد که COVID-19 است سخت یک appallingly نامتناسب تلفات در کم درآمد و اقلیت. در لس آنجلس, سیاه ساکنان را به خود اختصاص 17 درصد از COVID-19 مرگ اگر چه آنها را تشکیل می دهند تنها 9 درصد از جمعیت.

اما کسانی که ناقص هستند آمار و ارقام. در جوامع دیگر تفاوت starker. در میشیگان برای مثال آفریقایی-آمریکایی ها حساب 14 درصد از جمعیت اما 33 درصد از COVID-19 مورد و 41 درصد از مرگ و میر.

این اختلاف ممکن است به علت عوامل مختلف است. آفریقایی-آمریکایی ها فقیرتر سلامت پروفیل از جمعیت عمومی از جمله نرخ بالاتر از دیابت و فشار خون بالا. کم درآمد محله تمایل به نزدیک به منابع آلودگی هوا آن را تشدید مشکلات ریوی مانند آسم.

اینها همه شرایط است که می تواند آنها را بیشتر در معرض COVID-19 و نقطه به نقطه مزمن نابرابری در مراقبت های بهداشتی است که تقاضا برای ثابت شود.

امریکا بهداشت عمومی زیرساخت به وخامت بوده است برای چندین دهه است. در بخشی از این سیستم بوده است قربانی موفقیت خود را در شامل بیماری های عفونی از طریق واکسن و درمان به عنوان Dr. Anthony Fauci, رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: در یک مکالمه تصویری ارسال شده توسط مجله انجمن پزشکی آمریکا.

“ما اجازه دهید آن را لغزش” Fauci گفت. “اگر این کار را باید یک درس برای آینده من امیدوارم که زمانی که ما از این … ما را واقعا خوب نگاه بلند مدت سرمایه گذاری برای آینده در بهداشت عمومی و زیرساخت” از جمله ایالتی و محلی بهداشت عمومی خدمات. “ما هرگز نباید در یک موقعیت ضربه مثل این و باید به تقلا برای پاسخ دوباره.”

6. رای گیری. عینک ویسکانسین ساکنان پوشش در فرد به رای هفته گذشته یک سرزنش به امریکا منسوخ سیستم انتخاباتی و عدم رای گیری از طریق پست. جمهوری خواه اصرار بر فرد رای گیری در ویسکانسین است که آشکارا در نتیجه ترس از دموکراتیک مردم در انتخابات به عنوان برگ برنده خود اذعان چهارشنبه.

“به هر دلیل” او توییتی پست الکترونیکی-در رای گیری “کار نمی کند و برای جمهوری خواهان.” رای گیری روش نباید اجازه داده شود به یک مسئله حزبی به ویژه هنگامی که رای دهندگان مجبور به انتخاب خود رای و در معرض خود را به خطرات بهداشتی. با انتخابات ریاست جمهوری تنها هفت ماه دور در سراسر کشور پست الکترونیکی-در رای گیری سزاوار بود در آینده لایحه.

مایکل Hiltzik یک مقاله نویس برای لس آنجلس تایمز.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im