Netflix بکشد جدید فاجعه انیمیشن موافق با چارلز Mudede

These hands are picking out the best album to play during an end-of-days rave.

این انیمیشن دست و چارلز Mudede موافق: بازی این آلبوم در طول یک پایان روز با بیحوصلگی حرف زدن. Netflix بکشد ژاپن غرق 2020

حدود یک ماه پیش غریبه کارکنان فیلسوف چارلز Mudede نوشت: یک پست وبلاگ در مورد چگونه به بهترین pandemic-عصر آلبوم ساخته شده در ژاپن در سال 1986. او با اشاره به آنچه که به نظر او “به نوزدهم-بزرگترین آلبوم از 1980s,” ژاپنی ambient, آلبوم سبز توسط هیروشی Yoshimura. که 19-بهترین ’80s, آلبوم به تازگی درخواست صدور مجدد توسط سیاتل نور در اتاق زیر شیروانی به سوابق درخشان بررسی است. چنگال آن را به نام “شکوه و لایه لایه با یک حس از هدف است.”

حمایت

Mudede سریع پست در سبز فقط باید خوانده شود در تمامیت خود را, اما در اینجا گزیده ای از آنچه او نوشت: در ماه ژوئن در مورد تفاوت بین غربی و موسیقی محیط:

موسیقی محیط در غرب همان است که ژاپنی ها به روش مراقبه مینیمالیسم. برای غرب و تکنولوژی همواره یک “پیشنهاد برای آزادی” از طبیعت است. این جوهر از یک سفینه فضایی. موشک, انفجار, آتش, افزایش, سرعت, فرار, خروج از گرانش آزادی از ریشه سنگینی و پی در پی نشاط زیست کره.

[…]

این است که راه “kankyō ongaku” [ژاپنی “محیط زیست موسیقی”] و یکی از آن تعریف آثار سبز. ما فراموش, فرار, طبیعت, اما ما این کار را با رفتن عمیق تر و عمیق تر به آن. آنچه که باقی مانده است در پشت فن آوری است. آن است که هر دو یک با ما و یکی با طبیعت است. صدای برگ سبز گرفتن پالس های نور و آنها را به کار در تولید زیستی-باتری وجود دارد با الکتریکی تولید شده اثرات صوتی از سینت سایزر. این یک عصر جدید بهشت. آن را به یک محل که در آن یک ربات رویاهای مانند یک انسان و یک انسان رویاهای مانند یک ربات. آلی و دیجیتال و فرکانس مخلوط کن پر حرف جریان و حلقه پردازش.

این یک کلاسیک Mudede پست که من فرستاده پایین از یک ماه مارپیچی گوش دادن به سبز. اما با وجود تکرار گوش دادن من به طور کامل درک چرا آن را به بهترین pandemic-عصر آلبوم.

پس از آن بیش از آخر هفته متوجه شدم سبز ظاهر می شود دوباره با یک آخرالزمانی فریم—این بار در Netflix بکشد جدید فاجعه, درام, انیمیشن, ژاپن غرق 2020.

I screamed when I saw Greens cover flash onscreen.

من gasped وقتی دیدم سبز‘s پوشش فلش های روی صفحه. Netflix بکشد ژاپن غرق 2020

به تازگی منتشر شده 10-قسمت متحرک سری (که قطعا ایجاد شده برای کودکان) می آید از جشن انیمیشن کارگردان و تصویرگر Masaaki Yuasa. اغلب احساساتی, این یک حرکت بزرگ از Yuasa قبلی سری برای Netflix Devilman fuhj ivy winters hd (2018) یک ultraviolent, ultrahorny نشان می دهد در مورد یک um devilman که همچنین یک fuhj ivy winters hd?

Yuasa را ژاپن غرق 2020 بر اساس Sakyo کوماتسو پرفروشترین رمان, ژاپن غرق (1973) در مورد زمین شناسی megaquake که باعث ژاپن به فروکش به اقیانوس. دلگیر است قضیه به رها کردن در وسط یک بیماری همه گیر اما آن ها رو به یک جای تعجب مراقبه موسیقی فیلم از آهنگساز Kensuke Ushio. بیشتر تعجب آور است Ushio ورود یک آهنگ را با الهام از سبز‘s “نهر.”


Ushio را EDM reimagining از این آهنگ می آید در طول کنجکاو قسمت (“توهم”) که در آن شخصیت خود را پیدا مهمانی با یک فرقه است. در این نقطه در این مجموعه بازیگران تنها مواجه می شوند رو به رشد حوادث—سوزاندن شهرها توفنده هواپیما سوختن تن. فوجی—که محور آنها عمیق تر به ژاپن و در نهایت به یک پناهگاه عمل خوشخو فرقه است.

در اواخر شب فرقه دیوانه, بازیگران تجربیات خود را از اولین لحظه استراحت واقعی در سری. یکی از شخصیت های خسته از DJ و لگد او را قرار می دهد و در این مسیر:

پشتیبانی غریبه

من انتظار داشتم دیوانه می شود خاموش توسط آهنگ پرنده chirps و محیط زیست برای تلفن های موبایل اما: این آهنگ برای تلفن های موبایل شروع به لایه های الکترونیکی melds طبیعی و جمعیت می رود هام.

چرا که آنها می خواهند به گوش دادن به طبیعت پس از روز از در حال اجرا به دور از طبیعت ؟ جواب آمد به من در Mudede خط در “محیط زیست موسیقی”: “ما فرار طبیعت اما ما این کار را با رفتن عمیق تر و عمیق تر به آن است.”

چیزی در زمین نیروهای باید تغییر میگرده به سبز.

حمایت

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de