بیش از ماسک: 7 راه coronavirus تغییر چگونه ما فروشگاه

آن را بیش از حد طولانی پیش که یک خریدار را به یک فروشگاه است که آمار این عطر با مایعات تمیز کردن و تعجب می کنم که چه چیزی اشتباه بود.

“وجود دارد یک مسئله بهداشتی در اینجا ؟” ممکن است اجرا را از طریق مصرف کننده ذهن است.

امروز همان که سخت بوی کلر می تواند به امداد به عنوان یک نشانه آن است که صاحب فروشگاه است که با تمرکز بر پاکیزگی. چگونه خرده فروشی را در یک ماده از هفته.

“آنچه پس از قرار دادن در حال حاضر آرامش می گوید:” اریک Spangenberg رئیس UC Irvine, را, Paul مریج دانشکده کسب و کار و یک استاد بازاریابی و علم روانشناسی.

به Spangenberg ، coronavirus ایجاد شده تقریبا دائمی retooling چگونه مردم در فروشگاه. هر کسی در برخورد با مصرف کنندگان بهتر بود سریع به وفق دهند. وجود خواهد داشت بدون بازگشت به عادات خرید هر سال به زودی.

“این یک جدید طبیعی است. طبیعی است آنچه که ما در حال حاضر بحث در مورد” او می گوید.

به طور قابل توجهی تکه بزرگ از مصرف را نگرانی در مورد ابتلا به ویروس ، که به معنی محلی آجر و ملات فروشگاه رنج می برند.

“ما در حال رفتن به دیدن یک گزاف گویی به سالم خرده فروشی در اقتصاد در کوتاه مدت یا میان مدت” دین می گوید. “رفتن به فروشگاه است فقط نمی تواند به عنوان لذت بخش است.”

بوی یک فروشگاه است که یک نمونه از چالش های بزرگ در مواجهه با خرده فروشان. اما تقریبا در هر جنبه از چه مکان های خرده فروشی در عمل باید تحت بررسی است.

“چه نشانه افزایش تجربه خرید?” او می گوید: تجار باید درخواست خود را.

ماسک کشیده شده اند کانون توجه تحقیقات نشان می دهد, پوشش صورت به عنوان بخش مهمی از سلامت راه حل برای بازرگانان. نیاز به ماسک از کارکنان و مشتریان می فرستد بصری قوی پیام است که یک فروشگاه است که نگران سلامت دین می گوید.

و بله بالقوه وجود دارد و اغلب با صدای بلند — مشتریان که نمی مانند ماسک.

“اگر خرده فروشان می خواهید به دست آوردن مجدد مشتریان آنها نیاز به مردم را امن” او می گوید.

دیگر از بوی اینجا شش تغییرات بزرگ Spangenberg می بیند برای آجر و ملات و خرده فروش.

جمعیت مدیریت

اه به خاطر شادی یک رستوران و یا میخانه بسته بندی شده با شام و یا شلوغ مرکز خرید پر مصرف کنندگان ؟

چه زمانی بود که یک نشانه ای از موفقیت می تواند در حال حاضر ترساندن کردن یک تکه از مردم ، این باعث می شود چگونه بازرگانان رسیدگی جمعیت — بهتر از معابر به محدودیتی که چگونه بسیاری از خریداران و یا شام می توانید وارد کنید — بازی-changer.

این یک معما با هیچ پاسخ آسان. اما Spangenberg می گوید خرده فروشان را به یاد بگیرند که چگونه به جلب رضایت مشتریان که فکر می کنم “اگر من می تواند برای جلوگیری از جمعیت من از آن اجتناب کنند.”

انباشت منطق

کاغذ توالت. آب بطری. نان. گوشت.

خرید عمده در اوایل بیماری همه گیر نبود به عنوان غیر منطقی به عنوان برخی از آن را دیدم. جنوب کالیفرنیا بودند آمادگی برای فاجعه در حالی که ناهار خوری در رفت از نادر به روال زمانی که “در خانه ماندن” عرف.

“محصولات” به معنای جدید در coronavirus جهان چون جوراب زنانه ساقه بلند کمک می کند تا سهولت های مختلف ترس.

“ما تمایل به اعمال کنترل,” او می گوید. “یک راه این است که به ذخایر.”

کمتر خرده فروشی درمانی

تجار باید آگاه باشید که این ویروس کشته شدن یک مصرف کننده فریب: خرده فروشی بود و هنگامی که آرامش بخش است.

بسیاری از خریداران فروشگاه کمتر در فروشگاه ها به دلیل مقدار زیادی از سرگرم کننده رفته است. همه چیز از نقاب کارکنان و مشتریان به دیگر روش های ایمنی کسل کننده خواهد شد چه زمانی بود که یک تجربه لذت بخش است.

خرید می تواند یک “منطقی مکانیسم مقابله ای” اما این ویروس باعث می شود آن را “دیگر درمانی به دلیل عوامل استرس زا” او می گوید.

بیشتر هوای آزاد, مصرف

فضاهای باز هستند امن تر از محله های تنگ آید به دستکاری ویروس خطرات.

که ترجمه به چه مراکز خرید ما مکرر Spangenberg می گوید. پاسیو ناهار خوری مورد علاقه خواهد شد بیش از اینکه در داخل. و داخل مراکز چالش کشیده خواهد شد.

“یک مرکز مانند مد جزیره (در نیوپورت بیچ) را ببینید بازگشت از ترافیک سریع تر از یک South Coast Plaza” Spangenberg می گوید از غول های سنتی بازار در کوستا مسا.

میانه فشرده می شود

غول, همه منظوره, تجار که به مصرف کنندگان اجازه انجام بسیاری از کارهای زیر یک سقف باید همچنان به انجام خوبی است.

حتی بسیار کوچکتر فروشگاه می تواند به رونق یا ارائه سرعت و راحتی و یا تو رفتگی در دیوار محصولات و یا خدمات است.

“Mom-and-pop فروشگاه تخصصی می تواند به خوبی انجام دهد” Spangenberg می گوید.

در بین وجود دارد مشکل جدی است. برای مثال سنتی و فروشگاه های طولانی مشکل خرده فروشی بخش تنها بدتر خواهد شد.

“خرده فروشی میانی را فشرده کنید,” او می گوید.

رفتار نامعقول

در این بیماری همه گیر عصر مردم خواهد ساخت متعدد خرید انتخاب بر اساس ظاهر غیر منطقی یا فرضیات نادرست.

ترس احساس قدرتمند است. آن را به طور چشمگیری تغییر مصرف کننده عادات خرج کردن — از آنچه خریداری شده است و یا چگونه مردمی فروشگاه.

موفق تجار سعی خواهد کرد برای آموزش مشتریان. اما آجر و ملات خرده فروشان باید انطباق بیش از حد.

“وجود دارد مقدار زیادی از رفتار نامعقول اما از آن است که واقعی به خرده فروشان” Spangenberg می گوید.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de