با توجه به مطبوعات پیشگام مقاله “آیا مجازات بیش از حد بالا برای حمل و نقل کرایه evaders?” (Feb. 4) دموکرات ها معرفی خواهد شد لایحه ای است که به کاهش مجازات با این استدلال که این نتیجه در بیشتر رعایت شود. جای تعجب نیست و در برابر همه دلیل وجود دارد هیچ توضیحی از نحوه ساخت کرایه فرار کمتر دردناک خواهد شد به طور معجزه آسایی انجام این کار است.

براد Tabke حامی این لایحه آمده است که کمتر از 3 درصد از استنادها برای فرار از پرداخت کرایه پرداخت می شود که او می گوید قرار می دهد بی بار و بر فقیر و سیستم دادگاه. آه پرداخت کرایه خود را نه یک بار بی — آن را یک تعهد و وجود دارد هیچ دلیلی برای کسانی که استناد به بار دادگاه: پرداخت نشده استناد به سادگی رفتن به حکم که به نور آمده که کسانی که کرایه فروشان نه اینکه paragons جامعه در نهایت تحت بررسی برای دیگر موارد نقض قانون است.

فرانک Hornstein که پشتیبانی از این لایحه معتقد است که می خواهد مطمئن شویم که ما سیستم حمل و نقل است که عادلانه و در خدمت کل جامعه است. آنچه که من ممکن است بپرسید آقای Hornstein است نابرابر در مورد هر کس خود را به پرداخت کرایه? و آخرین من چک, هیچ زیر مجموعه ای از جامعه بزرگتر است از مطالعه حذف شدند سواری حمل و نقل عمومی.

در نهایت این لایحه شامل بودجه برای استخدام “حمل و نقل سفیران” وضع مردم که تابع خواهد بود به اجرا پرداخت و ارسال تقدیر نامه. با توجه به نوع مردم آن سفیران را در برخورد با من امیدوارم که این لایحه شامل سخاوتمندانه بیمارستان مزایای.

سندی Beitsch, St. Paul

سهم سود سهم هزینه

مقالات اخیر منتقل مشکلات محله جشنواره داشتن با جای پای این لایحه مورد نیاز برای حضور پلیس در این جشنواره — به جای خاموش وظیفه افسران که قبلا هنجار.

من موافقت می کنم که یک سوئیچ برای مسیریابی همه چیز را از طریق St. Paul اداره پلیس و با استفاده از فعال ما در نیروی پلیس راه مناسب برای ادامه تجمعات در نمایشگاه شهر. فجایع اخیر از همه نوع در تجمعات اثبات به اندازه کافی از آن است. بیشتر با استفاده از SPPD کمک می کند با مسئولیت و نگرانی و بیشتر کمک می کند تا به کاهش خطر عمومی آسیب برساند. به عنوان یک نتیجه از با استفاده از فعال وظیفه افسران هر کاری باید بموقع پرداخت می شود به, St. Paul بهترین.

پیشنهاد من این است که پس از شهرستان دریافت مزایای کاهش مسئولیت و کاهش خطر برای آسیب است که آنها باید کمک به پا به این لایحه و نه ترک محله سازمان در سرما.

مورچه Pickerign, St. Paul

یدک کش!

برف در شرایط اضطراری مینیاپولیس tows صدها اگر نه بیش از یک هزار و وسایل نقلیه. St. Paul tows راه کمتر از مینیاپولیس.

جایی که من زندگی می کنند در حالی که من سپاسگزار است که این شهر در نهایت فرستاده مردم برای تگ ماشین که حرکت نمی کند; آنها باید یدک کشیده وسایل نقلیه دور.

من خیابان (خیابان بهار خاموش شپرد جاده و واشنگتن) باریک است و مردم پارک در دو طرف خیابان. یخ وجود دارد قبل از آن طوفان و آن را هنوز هم بیش از حد باریک برای اتوبوس و یا کامیون های آتش نشانی.

چرا که از افرادی که نمی حرکت وسایل نقلیه خود را در خیابان می شود یخی و خطرناک است.

من تماس گرفته و عمومی این نسخهها کار میکند به درخواست آنها را به بازگشت برای یک روز پست “بدون پارکینگ” نشانه هایی در هر دو طرف خیابان و دوباره شخم اما آنها نمی خواهد آن را تضمین کند.

اگر شهر را انجام خواهد داد آنچه قرار است به قانون و برچسب و دو شاید آنها می خواهم پول به اندازه کافی برای جلوگیری از افزایش مالیات بر فروش.

شهر باید ممنوعیت پارکینگ در یک طرف این خیابان در طول زمستان. من مالیات دهندگان بیش از حد!

ژاکلین Heintz, St. Paul

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nethec.sutny.im