نامه: یک Ayd آسیاب ازنو? در نظر گرفتن این “پارک وی کانکتور’ مفهوم

Category: توین سیتی No comments

با شهر پیشنهاد برای آرام کردن Ayd آسیاب جاده از چهار به دو خط ما شاهد یکی دیگر محلی زیرساخت های حمل و نقل سرمایه گذاری غذا به جیر جیر چرخ منافع خاص در حالی که نادیده گرفتن کسانی که در واقع نیاز به رسیدن به محل کار یا مدرسه ، این مخل خط سبز در 17 مایل در ساعت است سریع تر از اتوبوس آن را جایگزین در حالی که پیشنهاد 15 mph ریورویو اتوبوسی مدرن در واقع خواهد بود کندتر است. تعداد بسیار کمی از شروع به کار سریع تر و یا به دست آوردن دسترسی به مشاغل بیشتر با استفاده از این غیرضروری با وجود میلیاردها خرج و وعده و ساخته شده است.

متاسفانه Ayd طرح توجیهی آسیاب و واقعا هیچ تفاوتی کاهش خودکار و آینده حمل و نقل ترافیک بیش از کلید دیگر در رفت و آمد کریدور به 80 درصد از زمان سرعت و به حدود نیمی از چه reimagined شاهراه می شود. این همه از آنجا که این شهرستان فاقد منابع برای بازسازی AMR در نوع بسیار کمتر از آن را برای اتصال به I-94 اما در عین حال وجوه به repave دو AMR خطوط به عنوان مسیرهای پیاده روی حتی اگر کمتر از 10 درصد از شهر رفت و آمد دوچرخه سواری و پیاده روی در حالی که بیش از 80 درصد حمل و نقل و خودرو. در جایی که عدالت در آن است ؟

این AMR راهرو می توان دوباره به نفع همه ذینفعان مربوطه.

برای شروع رسمیت شناختن آن است که یک منطقه ای شاهراه و این که دولت نه شهر باید بازسازی آن است. یک گزینه جذاب, پس از آن خواهد بود یک دو خط دسترسی محدود خودرو/حمل و نقل پارک وی به طور کامل متصل به I-94 با محله on/off نقاط محدود به آلیانز زمینه منطقه و راندولف خیابان انتهایی.

در آرام و 45 مایل بدون توقف پارک وی سرعت این امر می تواند کارآمد تر از stop-and-go شهرستان برنامه ریزی برای AMR و موثر در نگه داشتن شهر و حومه برش از طریق ترافیک خاموش در نزدیکی خیابان های شهرستان.

موازی دوچرخه سواری و پیاده روی مسیرهای پیاده روی را و سپس حرکت به سمت غرب از این راه به راحتی و با خیال راحت متصل به محله خیابان/پیاده رو شبکه و به trailside فرصت های توسعه. چنین خواهد بود وجود دارد هیچ stoplights مواجه با اتومبیل و دوچرخه و یا واکر و هیچ اضافی سمت راست از راه مورد نیاز به جز چند هکتار که در آن I-94 ارتباط خواهد بود ساخته شده است.

این “پارک وی اتصال” مفهوم آدرس برخی ناخوشایند واقعیت:

اولین خودرو ترافیک از طریق راهرو است و نه دور به دلیل راهرو شغل هستند و نه دور.

Eagan در انتهای جنوبی بیش از سه برابر صنعتی و اداری سطح زیرکشت به عنوان سنت پل میدوی منطقه در شمال. که دیفرانسیل تنها رشد خواهد کرد به عنوان Eagan را پر می کند و در نیمه راه تبدیل به آپارتمان و آپارتمانهای به جای St. Paul رشد جمعیت و تغییر شیوه زندگی و ترجیحات. این ساکنان نیاز به دسترسی کارآمد به Eagan مشاغل آنجا که Eagan ساکنان هنوز هم نیاز به رسیدن به شغل در شهرستانها. آنها ممکن است در 50 mpg اتومبیل که رانندگی خود را و یا 60-پا بلند, اتوبوس, قطار, اما آنها نمی تواند دوچرخه سواری.

دوم من-94 اتصال کمک خواهد کرد امن بحرانی حزبی منطقه متمرکز حمایت مالی است که نیاز به رفتن بسیار عمیق تر از این بسته های پول در شهرستان برنامه ریزی.

وجود خواهد داشت سریعتر رفت و آمد و افزایش تحرک و حمل و نقل محور توسعه و ساخت و ساز شغل برای یک سیاسی خط خطی; حمل و نقل حقوق صاحبان سهام, پایداری, مسیرهای دوچرخه و ساخت و ساز شغل دیگر. آنچه که وجود دارد به مانند … یا نه به رای دادن ؟

و در نهایت این شهر را تا سال 2050 پایداری طرح خواهد شد به دست آمده از طریق تکنولوژی و تغییر در شیوه زندگی و عادلانه و کامل قیمت گذاری کربن تولید گازهای گلخانه ای و نه تنبیهی جاده رژیم های غذایی که بیشتر به احتقان محله خیابان و درمانده محله رانندگان است.

لس آنجلس, از همه جا, اشاره راه را در اینجا. خود را امروز هوا بسیار پاک تر از در سال 1970 با تشکر از مبدل کاتالیستی بالاتر مسافت پیموده شده خودرو و بهتر حمل و نقل حتی اگر جمعیت است که تا 80 درصد است. که هوا خواهد بود cleaner هنوز هم در سال 2050 به دلایل مشابه.

اگر شما توافق می کنید که یک AMR پارک وی اتصال مفهوم می تواند به نفع همه کاربران خود بگویید مقامات منتخب — جمهوریخواه و یا دموکرات — به همان اندازه است. به آنها بگویید که بهتر و امن تر AMR ممکن است که به تغییر سریع تر. چه یک ایده رمان.

جروم Johnson, St Paul

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>