Tesla Supercharge Station at the LINQ High Roller

وید Vandervort

تسلا خودروهای پارک شده در یک جدید تسلا سوپر شارژر ایستگاه بعدی به LINQ غلتک بالا در روز سه شنبه, جولای 23, 2019.

به عنوان نوادا همچنان به فشار سبز-انرژی در دستور کار و به نظر می رسد به جلو برای افزایش خودروهای برقی و مرگ ناکارآمد موتورهای طراحی شده توسط سوخت های فسیلی آن را نیز مجبور به تجدید نظر در نحوه پرداخت هزینه برای احداث بزرگراه جدید و حفظ آن در حال حاضر موجود.

یک تکه از نوادا بزرگراه بودجه این است که بودجه از طریق دولت از مالیات های جمع آوری شده در هر گالن بنزین به فروش می رسد. اما همانطور که بیشتر و بیشتر گاز guzzling ماشین ها جایگزین سوخت خودروها و وسایل نقلیه الکتریکی کمتر و کمتر پول در حال جمع آوری از طریق گاز مالیاتی.

بحث های مقدماتی در مورد نحوه دریافت جلوتر از این مشکل در حال حاضر آغاز شده در میان برخی از قانونگذاران ایالتی. و در حالی که دولت آمریکا به مردم ایران ، کریس بروکس, D-لاس وگاس می گوید جدیدتر وسایل نقلیه در حال اجرا با مقدار سوخت بهتر-بهره وری عامل مهمی در دولت جمع آوری کمتر بنزین دلار مالیات خودروهای برقی نیز در حال بازی در یک نقش است.

“در حالی که خودروهای الکتریکی هستند واقعا کوچک بخشی از این مشکل آنها تبدیل خواهد شد بسیار بزرگتر بخشی از این مشکل اگر ما آدرس آن را در اوایل” گفت بروکس است که در خدمت به عنوان معاون رئیس موقت قوه مقننه در کمیسیون انرژی و نیز در یک گروه کار وظیفه توسط قوه مقننه برای بررسی مسائل مالی در اطراف وسایل نقلیه الکتریکی.

دولت عوارض مختلف مالیات در نقطه خرید برای بنزین است. ترکیب گاز آن مالیات مجموع حدود 18.5 سنت گالن و نه از جمله هر شهرستان یا فدرال levies.

حدود 17.7 سنت در هر گالن از دولت مالیات می رود به بزرگراه دولت صندوق برای پروژه های متعدد از جمله ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری.

از طریق سال, اگر چه, در حالی که تعدادی از رانندگان و وسایل نقلیه افزایش یافته مقدار پول رانندگان شد پرداخت به طور متوسط در بنزین مالیات به بزرگراه صندوق کاهش یافته است.

برای مثال در سال 2008 وجود دارد 1.72 میلیون مجوز رانندگان در نوادا و دولت جمع آوری $197.6 میلیون دلار برای بزرگراه صندوق از گاز مالیات است. در سال 2018 وجود دارد 1.94 میلیون مجوز رانندگان در دولت با $210.6 میلیون قرار داده و به بزرگراه صندوق از گاز مالیات است.

البته نه هر راننده می پردازد به همان میزان در بنزین و مالیات و نه نوادا رانندگان پرداخت 100 ٪ از دولت گاز مالیات است. اما در سال 2008 دولت جمع آوری $114.90 هر نوادا راننده حدود 6.30 هر راننده بیش از متوسط در سال 2018 است.

نوادا در بخش حمل و نقل برآورد سالانه مایل سفر در دولت بزرگراه ها در سال 2004 بود 20.5 میلیارد دلار است. در سال 2018 که تعداد 27.5 میلیارد دلار است.

بروکس مشخص شده برخی از راه حل های فرضی به نگه داشتن بزرگراه صندوق حلال. یکی از آن بحث شده است در کشورهای دیگر تغییر مالیات از نقطه خرید در یک ایستگاه گاز به مالیات در هر مایل در سفر وسیله نقلیه.

بروکس’ ایده او گفت: در نگاه به خودرو مایل سفر در خودروهای برقی و مقایسه آنها را به مایل در هر گالن انرژی معادل یک مقایسه جزئیات مقدار در این مورد یک انرژی الکتریکی معادل یک گالن بنزین است.

“است که من فکر می کنم, بهترین, مدل,, اما ما باید در نمایه سازی آن برای تغییر حمل و نقل بودجه و نمایه سازی آن برای تورم که ما هرگز انجام می شود در سطح دولت” بروکس گفت.

هیچ دولت برقرار خودرو مایل سفر و یا یک VMT, مالیات در سراسر هیئت مدیره هر چند اورگان یک برنامه داوطلبانه است که در آن از 5000 رانندگان پرداخت مالیات از 1.5 سنت برای هر مایل رانده شده و در حال صدور گاز بازپرداخت مالیات. ایلینوی داوطلبانه VMT, برنامه های مالیاتی برای کامیون های تجاری است.

یک VMT, مالیات بر روی تمام وسایل نقلیه — بنزینی و الکتریکی — آیا آدرس یک مشکل شناسایی شده توسط دو نفر از اعضای هیئت علمی در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است.

در یک مقاله منتشر شده توسط برکلی انرژی موسسه در هاس, Lucas Davis و جیمز mlm ignite استدلال می کنند که مالیات بنزین تبدیل به یک عقب مالیات. آنها استدلال می کنند که افراد با درآمد بالاتر هستند احتمال بیشتری قادر به پرداخت هزینه برق اتومبیل و ترک و تشویق مردم به پرداخت بنزین مالیات است.

وجود دارد تلاش در 2019 نوادا قوه مقننه معرفی شده توسط رهبر اقلیت سنا جیمز Settlemeyer R-میندن که باید برقرار نقطه-از-مالیات بر خرید در برقی ایستگاه های شارژ.

“چگونه می شود که انجام شده و آن را دانست،” Settlemeyer گفت: در معرفی صورتحساب خود را. “ایده داشتن رانندگان پرداخت در پمپ برق و اضافه کردن 10 درصد اضافه شد.”

این کمیته مجلس سنا در رشد و زیرساخت به این لایحه یکی شنوا و پس از آن به طور موثر به کشته شدن آن با در نظر گرفتن هیچ اقدام دیگری در آن است.

بروکس گفت که داشتن های مختلف مالیات, سیستم های برق و بنزین اتومبیل می تواند مانع از تصویب اتومبیل های برقی. او به نفع یک تغییر کلی به سیستم. او گفت که او انتظار برخی از پیشنهادات برای بیرون آمدن از کمیسیون انرژی برای مقابله با این مسئله است.

“من فکر می کنم که هر چیزی که در آدرس فقط وسایل نقلیه الکتریکی است که فقط یک گروه کمک می کند و تقریبا هیچ چیز به آنها را حل کند مشکل” بروکس گفت. “ما نیاز به یک ساختاری اساسی از بزرگراه صندوق مکانیزم بودجه در غیر این صورت ما فقط در حال رفتن به (انتخاب) چیزی که خودسرانه مالیات یک نوع وسیله نقلیه متفاوت از ما چگونه مالیات انواع دیگر وسایل نقلیه است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de