Riis استفاده منیزیم پودر فلش روشن به تاریک, کثیف فضاهای. حسن نیت ارائه میدهد از اواسط امریکا هنرهای داد

منf شما گرفته ام یک هنر-تاریخچه کلاس در مدرسه نام یعقوب Riis یک جد مدرن عکاسی خبری احتمالا حلقه چند زنگ.

حمایت

Megadeth و بره خدا در حال آمدن به رودخانه سفید آمفی تئاتر در شنبه 7/25. Tix فروش 2/14!

Riis شد یک کرون مهاجر که مشغول به کار به عنوان یک “muckraking” خبرنگار روزنامه در نوبه خود از قرن شهر نیویورک است. او خود را شروع به عنوان یک خبرنگار پلیس در سال 1873 همراه با اجرای قانون مقامات به محله های فقیرنشین در پایین سمت شرق پر از مهاجران و فقیر و طبقه کارگر و مردم. مستند نامناسب و سرکوبگر شرایط زندگی Riis با استفاده از عکس های خود را و مقالات برای حمایت بهتر مسکن و اصلاحات اجتماعی به نفع مهاجران و طبقه کارگر در طول عمر خود.

سفر نمایشگاه که در ملی نوردیک موزه در بالارد سهام آن با نام Riis محبوب 1890 کتاب چگونه نیمه دیگر زندگییک فرمت از photojournalistic کار می کنند. در یکی از نیمی از فضای نمایشگاه کپی از Riis شناخته شده ترین عکس ها همراه با آثار و مواد دیگر از دوران است.

وجود دارد مقدار زیادی از مواد آموزشی در این نمایش است. زیادی است. بیش از حد. در حالی که مسئول نوردیک موزه نیست و محدود به صفحه نمایش و حفظ هنر—آنها همچنین آموزش در نوردیک میراث—مقدار توضیح دیوار متن را تحت الشعاع عکاسی.

میراث Riis کار است و نه مهم است و لازم است برای تعامل با آن را به درستی به طوری که آن را خوب به جزئیات و بافت. اما کپی از خود را معروف تصاویر اساسا پنهان اطناب. طراحی دیوار متن کمک نمی کند: کلمات چاپ شده در حروف سفید بر روی پس زمینه سیاه و آنها را روشن از یک جای سخت زاویه. نمایشگاه طراحی به معنی بازدید کنندگان در مواجهه با این تصاویر به شیوه ای کاملا جدا از متن اصلی خود را. در یک کتاب یا یک روزنامه ارتباط بین متن و تصویر است که کمی با ثبات تر بیشتر کنترل می شود. در شلوغ, گالری, از آن آسان است برای چشم خود را به خامه و معطل شدن در کار.

و پس از آن وجود دارد مسائل Riis کار خود را. به عنوان نشان می دهد سریع به اذعان Riis روش و نگرش نسبت به مهاجران و مردم فقیر نیست همیشه اخلاقی یا ظریف. بسیاری از Riis را عکس های انقلابی بودند چرا که او استفاده می شود—غیر منتظره ای برای زمان دوره—منیزیم پودر فلش که وقتی مشتعل ارائه یک فلش بزرگ به اندازه کافی برای روشن کردن تاریکی, کثیف فضاهای نفر اشغالگر در زمان. این مجموعه فلش کردن تن از دود و بسیاری از افراد خود انتظار نیست (و حتی خواسته) به عکس.

آیا شما می خواهید برای حمایت از غریبه? کمک در اینجا.

بنابراین در تصاویر مانند پنج سنت در یک نقطهمردان در تصویر خود را با چشم نیمه بسته در واکنش به روشنایی نور و دود. در پایین Eastside مغازه خیاطیبرخی از افراد به نظر می رسد تار یا چرخش به اطراف نگاه به منظره یا ducking در تلاش برای پنهان کردن از دوربین. او اغلب می خواهم درخواست مردم برای خود نام و داستان تنها پس از حمله به حریم خصوصی خود را. آن را تنها در بعد حرفه ای است که او آموخته است که برای دریافت به دانستن افراد خود را’ داستان و سپس به درخواست خود را برای رضایت به خود پرتره گرفته شده است.

اما Riis نفوذ است نه به مناقشه شود و چگونه نیمه دیگر زندگی به ما می دهد یک نگاه اجمالی به میراث او. این Riis نمایشگاه زوج با میراث: عدالت اجتماعی در معاصر دانمارکی عکاسی خبرییک نمایش از سه معاصر دانمارکی عکاسان—Lasse Bak Mejlvang, سوفی آمالی Klougart و مگنوس Cederlund—که در حال انجام کار مشابه در زمینه عکاسی خبری در سراسر جهان است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im