است کاپیتول هیل سازماندهی اعتراض فقط یک طاعون-عصر کارناوال ؟

If I was Trump for just one day...

اگر من تهمت فقط برای یک روز… تعقیب می سوزد

عملکرد علاقه زیادی رخ داده در روز یکشنبه 14 ژوئن در کاپیتول هیل برگزار شد (ریز ریز) که قبلا به عنوان شناخته شده کاپیتول هیل خودمختار منطقه. یک فرد با پوشیدن یک مغلوب ساختن پیشی جستن ماسک—که با توجه به آمازون ساخته شده است از “لاتکس با کیفیت بالا” تا “از یک سوراخ دهان برای صحبت آسان و نوشیدن با نی” و تنها هزینه $12 ارائه تماشاگران یک رنگ بنفش, استخر, ماکارونی به هم زدن او را. مغلوب ساختن پیشی جستن-نقاب فرد برگزار می شود نشانه آن است که به عنوان خوانده شده: “IM بزرگترین COP با کوچکترین دست آن را روز تولد من لطفا به من رسید با این رشته.” تعدادی از افراد این پیشنهاد را پذیرفته و اجازه پاره کردن بر مغلوب ساختن پیشی جستن سر و شانه ها و بازوها و پاها.

حمایت

سیاه و Latinx ترانس زنان منجر به شورشهای استون وال در برابر خشونت پلیس

یکی ممکن است خواندن این عملکرد به عنوان شکلی از درمان است که در آن غیر قابل انکار است. اما من می خواهم به واقع تطهیر در تفسیر یک نظریه توسعه در قرن 20 روسیه فیلسوف و منتقد ادبی میخائیل باختین. این نظریه که در توضیح داده شده است تعدادی از باختین کتاب های قابل توجه ترین است که Rabelais و جهان (1965) نگرانی های عملکرد اجتماعی از قرون وسطی کارناوال. آنها نه به عنوان بسیاری ممکن است این باور فقط در مورد اروپا دهقانان داشتن خوب زمان (موسیقی و رقص, رنگارنگ, لباس, بی عفت, شوخی, کامل, حلقه, خنده, بسیاری از آبجو به سلامتی) اما فضایی که واژگون نظم اجتماعی. یک معاینه سریع از این نظریه را فاش تعدادی از پژواک بين قرون وسطی کارناوال که Bakhtinian دانشمندان مرتبط با آفریقایی-inflected O Maior Show da Terra (ریو دو ژانیرو) و مردی Gras (New Orleans) و گرم caribana (تورنتو)—و ویژگی های خاصی از ریز ریز کردن/CHAZ.

انگلستان نظریه پرداز سیاسی اندرو رابینسون توصیف مولفه های کلیدی از Baktian تفسیر کارناوال و ریشه های آن در آتش بس:

محبوب سنت کارناوال باختین معتقد به حمل خاص عقل است که می توان به جهان باستان است. برای باختین کارناوال و carnivalesque ایجاد یک جایگزین فضای اجتماعی است که با آزادی و برابری و فراوانی است. در طول کارناوال رتبه (در غیر این صورت فراگیر در جامعه قرون وسطی) است لغو و همه برابر است. مردم reborn به راستی روابط انسانی که نمی شد به سادگی تصور کرد اما با تجربه است. بدن است که در اینجا نمیفهمد نه به عنوان فرد یا ‘بورژوایی نفس” اما به عنوان یک در حال رشد به طور مداوم از جمعی است که اغراق آمیز و بی اندازه. زندگی خود را آشکار به عنوان افراد جدا شده اما به عنوان یک جمعی اجدادی بدن. این است که یک جمعی منظور از آن نیز به طور مداوم در تغییر و تجدید. خود نیز ستم را از طریق شیوه های چنین به عنوان پوشش.

بعد از آن در مقاله رابینسون توضیح می دهد که در این رویداد تعریف از یک Bahktian کارناوال:

در [این] کارناوال… سلسله مراتب هستند لغو طریق وارونه debasements و profanations انجام شده توسط به طور معمول سکوت صداها و انرژی. برای مثال یک دلقک ممکن است تاج در محل یک پادشاه. صدای معتبر از گفتمان غالب خود را از دست دادید. طنز counterposed به جدی بودن مقامات در چنین راهی را به عنوان براندازی آن.

این کلید carnivalistic عمل: این begger فرد اشغال پایین ترین پله از قرون وسطی نظم اجتماعی افزایش می یابد به بالا. این begger تاج گذاری پادشاه. و مفهوم این دستاورد این است که یک فرد در قدرت می شود یک احمق در کارناوال را وارونه نظم اجتماعی.

برخی از جزئیات این جنبه از کارناوال راه به نظر می رسد طبیعی جهان وارونه—به عنوان یک نوع از جمعی درمانی یک راه برای گرفتن تمام درد و سوء استفاده رنج می برد و در بسیاری از سال از جامعه را در سیستم یکی از بزرگ تخلیه اختلال است. وجود دارد که شما می توانید ببینید مشترکات با این Bakhtinian تفسیر که توضیحی قدرت نمی توان به راحتی رد کرد و برخی از فعالیت های در ریز ریز کردن/CHAZ مانند نقاب تهمت عملکرد و مونتاژ از بازار که قفسه نگردند رایگان کالا. آنچه که در این منطقه پایین است در خارج از منطقه است.

اما این وارونگی است که بدون تعدادی از مشکلات و خطراتی که این شعار برای سیاتل رادیکال ممکن است رویداد در معرض: “تعطیلات از سرمایه داری.” هر چند بسیاری از آنچه اتفاق می افتد در مارس قطعا اتفاق می افتد خارج از آن شعار می دهد یک تصور است که یک بار ضد سرمایه داری کنفرانس انجام شده است ما بازگشت به ما زندگی عادی سرمایهداری کار و مصرف است. همه از این بحث در مورد افزایش دموکراتیک نمایندگی پیاده سازی نئولیبرالیسم (که در حال حاضر ورود به آن necro-اقتصادی مرحله) و به چالش کشیدن رو به رشد قدرت مالی سرمایه می شود کاهش یافته است پس از تعطیلات انجام شده است. این است که در واقع چه اتفاقی افتاده است در پایان زودگذر را قرون وسطی جشنواره: آن پادشاه بود سرنگون شد و یک گدا برای بقیه سال. این است که در آینده از CHAZ/ریز ریز کردن? برای رفتن راه Bakhtinian کارناوال ؟

و به این ترتیب یکی از خطرات CHAZ/ریز ریز کردن چهره که من در توصیف قبلی تقلا پست است آن را تکامل می تواند از آن سیاسی ریشه در یک چرخه از زندگی ماده تظاهرات تحریک توسط قتل جورج فلوید به یک فرصت اقتصادی برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات. (ونکوور قبل از میلاد urbanist Charles Montgomery خواستار این پایان دولت مبارک شهر—شهرسازی sans مترقی و یا محتوای سوسیالیستی.)

دیگر به پایان می رسد مانند یک کارناوال که احمق جنی Durkan بازگشت به صندلی قدرت در این شهرستان سالن.

پشتیبانی غریبه

پاسخ به این سوال و سوالات دیگر از مانند من فکر می کنم در تراسهای برنج از اندونزی جزیره بالی. وجود دارد در اینجا یک سیستم آبیاری که برای هزاران سال به آتشفشانی زمین به انسان معابد.

برنج کشاورزان به طور منظم در آب معابد به بحث مدیریت استادانه درست شده سیستم آبیاری: چه کار ؟ چه کار نمی کند ؟ چه باید ما را افزایش دهد ؟ چه باید کرد, کاهش? این سازمان از این جلسه است که به نام subak. اما در اینجا نکته جالب در مورد این معبد جلسات حداقل در سنتی متن: همه کسانی که شرکت در آنها با هم برابر هستند. وجود ندارد و کشاورز که به گفتن بیشتر از دیگری مهم نیست که چه وضعیت خود ممکن است در جهان خارج از subak.

Stephen J. Lansing آمریکایی شناس و پیچیدگی دانشمند در توضیح این بالی سازمان در سال 2006 کتاب نظم کامل: شناخت پیچیدگی در بالی:

کشاورزان نیز متعلق به سازمان اختصاص داده شده به مدیریت تراسهای برنج است که ما باید با استفاده از بالی کلمه subak چرا که هیچ معادل اصطلاح وجود دارد در انگلیسی. Subaks هستند مساوات طلبانه سازمان است که در قدرت هستند به مدیریت برنج تراس و سیستم های آبیاری که در آن رفاه روستا بستگی دارد و آنها نیز باید در جلسات مکرر که حکومت توسط همان سخت دموکراتیک قوانین و مقررات. بین آنها ایجاد کرد و subak مجامع حاکم بر بسیاری از جنبه های یک کشاورز اجتماعی و اقتصادی و زندگی معنوی و روحانی.

وجود دارد یک عنصر زبانی به این جلسات. همه اعضای صحبت در “deprecating بالا ثبت نام از بالیایی زبان” به دلیل این تأکید “منزلت شخصی و jural برابری همکار خود روستاییان است.” از subakکم صحبت می کنند مانند کم و کسانی که در بالا صحبت می کنند مانند کسانی که در بالا. سلسله مراتب نیست در مرکز جامعه اقتصاد است. آن چه ضروری نیست. اما پس از آن می آید به چه مسائل مربوط به جامعه دموکراسی باید قانون است. همه با هم برابر هستند.

من می دانم این است که یک نظم کامل. من می دانم که این مشکلات آن است. اما آن را نشانی از پرتاب یک توضیحی نور در محدوده کارناوال. این subak یک فضای واقعی قدرت; شما آن را وارد کنید و شما را تبدیل به یک پادشاه. اینجا جایی است که تصمیمات خود را واقعا شکل این دوره از اقتصاد جامعه را امرار معاش. هنگامی که یک subak به پایان می رسد یک Durkan بازگشت به زحمت از زمینه.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de