ایده های رول در مبارزه با “خطرناک تراکم” در سیاتل مسیرهای پیاده روی و پیاده رو

It doesnt take very many bikes and pedestrians to make social distancing rules hard to follow on Seattles recreation paths.

آن را بسیار بسیاری از دوچرخه و پیاده به اجتماعی فاصله گرفتن قوانین سخت به دنبال در سیاتل تفریح مسیرهای. اعطای ضعف / گتی ایماژ

به عنوان آب و هوا قطره و به عنوان دولت و رهبران محلی استرس است که ورزش در فضای باز است که هنوز هم تشویق در طول این زمان از اجتماعی فاصله سیاتل شهردار جنی Durkan هنوز تعمق که آیا برخی از این شهرستان را خالیتر خیابان ها باید با توجه به انسان-صفحه جنبش به منظور کاهش مداوم تراکم در پیاده روها و مسیرهای پیاده روی.

برای هفته دوچرخه و عابر پیاده طرفداران شده اند ارائه پیشنهادات و انتقادات در مورد چگونه به بهترین وجه به انجام این کار. در پاسخ Durkan جمهور گفته او “به دنبال” ایده ها.

حمایت

کمک مالی به El Centro de la Raza را پاسخ اضطراری صندوق امروز در www.elcentrodelaraza.org.

در حال حاضر یک گروه سیاتل محله Greenways است ترسیم یک طرح توجیهی برای گرفتن “خطرناک ازدحام ما در پیاده رو و مسیرهای پیاده روی در پارک های ما.” آن را شامل:

• “بسته شدن خیابان از طریق پارک برای ماشین ها و باز کردن آنها را به مردم, پیاده روی, دوچرخه سواری, اسکیت, نورد و غیره” (این گروه می گوید این می تواند انجام شود در, داوطلب, Interlaken Frink و کلمن پارک)

• اجازه می دهد راه رفتن در سیاتل 2,400 مایل از غیر شریانی خیابان

• بسته شدن برخی از جاده به ماشین در دسترس نباشد در حالی که در برخی دیگر از خیابان ها با استفاده از مخروط ترافیک برای “به طور موقت” گسترش پیاده رو به خطوط ماشین

Kamaria هایتاور یک سخنگوی شهردار Durkan گفت که در حال حاضر “سلامت و ایمنی عمومی و ما کارگران در اولویت است” و بسته شدن خیابان های سیاتل برای ایجاد فضای بیشتر برای تفریح در فضای باز است که تحت توجه مداوم.

اما هایتاور افزود: “در حالی که ما دیده ایم برخی از شهرهای نزدیک خیابان ها در هفته های اخیر ما می دانیم که آنها نیز شاهد برخی از چالش ها با توجه به جمعیت و نیروی انسانی ظرفیت محدودیت. این چیزی است که او در تلاش برای تعادل قبل از ساخت هر گونه تصمیم گیری.”

هایتاور هنوز رتبهدهی نشده است در پاسخ به یک درخواست برای اطلاعات بیشتر در مورد خاص مشکلات Durkan را متوجه شده و در دیگر شهرستانها.

در سراسر کشور تماس به repurpose جاده ادامه دارد و با یک “مرگ urbanist” امروز فهرستنویسی خیابان تصاحب از خیابان پارک به دوبلین و اشاره کرد:

اقامت شش فوت از هم جدا به پاسخگویی اجتماعی-فاصله دستورالعمل تقریبا غیر ممکن است در بسیاری از پیاده رو که به طور معمول تنها چهار پا گسترده است. بنابراین برخی از شهرستانها در حال گرم کردن به این ایده که آنها می تواند به طور موقت نزدیک ترافیک خطوط به جای پیاده — ثابت است که نیاز به تنها برخی از جاده های موجود و یا دیگر ارزان و به راحتی قابل حصول موانع.

بیش از در سیاتل دوچرخه وبلاگ تام Fucoloro همچنین ارائه تعدادی از ایده ها برای گسترش سیاتل فضاهای اجتماعی-حقوقی فعالیت در فضای باز از جمله:

• “چرا هر روز دوچرخه یکشنبه در دریاچه واشنگتن بلوار? ما شده اند برگزاری دوچرخه یکشنبه برای بیش از نیم قرن بنابراین مردم می دانید مته. و این کمک خواهد کرد که حل مشکل ازدحام بیش از حد در سورد پارک و در مسیرهای پیاده روی در این منطقه است که به سادگی به اندازه کافی گسترده به حداقل شش فوت از کاربران دیگر.”

آیا شما می خواهید برای حمایت از غریبه? کمک در اینجا.

• بسته شدن یک کاپیتول هیل خیابان در نزدیکی کال اندرسون پارک به مردم با استفاده از این پارک بیشتر اتاق

• اجازه دادن به دوچرخه سواران با استفاده از I-5 express lanes که واقعا مورد نیاز در حال حاضر. (“ما می دانیم که در آن کار می کنند به دلیل آبشار باشگاه دوچرخه میزبانی خود را به شهر زمرد سوار در بیان خطوط برای سال.”)

“صادقانه” Fucoloro نوشت: در یک e-mail “مورد علاقه من ایده عملی است که به repurpose این شهر موجود در بازی خیابان برنامه که اجازه می دهد تا همسایگان به درخواست برای مجوز برای تعطیل کردن بخش های مسکونی خیابان ها برای چند ساعت. در زمان عادی آن را اجازه می دهد تا همسایگان نگه بلوک احزاب و به بچه ها فضای بیشتری برای بازی. در این زمان می تواند به همسایه ها فضای بیشتری برای دراز کردن پاهای خود را بدون ازدحام پیاده رو. و همسایگان تقریبا همه کار. شهر فقط تصویب مجوز و قطره برخی از علائم. همسایگان مسئول قرار دادن و در نظر گرفتن علائم. و واقعا این است که احتمالا ایده خوبی است حتی پس از این محدودیت برداشته می شوند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net