چگونه دیزنی لند کمک می کند نشان می دهد تفاوت بین داستان و جعلی

زمانی که تنبل نویسندگان می خواهید به اخراج چیزی به عنوان جعلی آنها اغلب مقایسه آن را به دیزنی لند. مفهوم این است که پارک ها اماکن مصنوعی خلق که به عنوان ارزش به عنوان چیزی معتبر و واقعی است.

من همیشه تعجب می کنم اگر این نویسندگان هستند که بی اعتنا از برادوی را نشان می دهد, رمان و یا تصاویر متحرک. اینها همه آثار داستانی به عنوان ترین پارک جاذبه های, اما کسانی که اشکال هنر به ندرت از همان نوع در سراسر-هیئت مدیره بحرانی اهانت به پارک انجام دهید. پس مشکل را با دیزنی لند?

این یک سوال مهم در حال حاضر به دلیل آن را به یک درگیری که رانندگی بسیاری از اخبار در حال حاضر: چه جعلی و چه چیزی واقعی است ؟

به نظر من داستان نیست ، مطمئن شوید که شخصیت تنظیمات و اقدامات در یک اثر داستانی ممکن است از یک نویسنده تخیل اما اغلب آنها کمک به ما در درک یک حقیقت در زندگی ما است. بزرگ داستان می تواند به راحتی ما. این می تواند چالش ما است. این میتواند ما را به فکر می کنم و یا فقط به ما کمک کند احساس می کنید زمانی که “واقعی” جهان ما را ترک کرده است بی حس.

جعلی از سوی دیگر به نظر می رسد واقعی بر روی سطح آن اما پنهان حقیقت به جای پیشرو ما را به سمت یک. جعلی کاشت سردرگمی نمی بینش. آن را وعده به راحتی اما تقریبا همیشه ارائه خشم به جای.

دیزنی لند ممکن است داستان اما آن را هرگز جعلی به من. من احساس نا امید و تلاش شبانه روزی گروه برای Star Wars: Rise of the مقاومت است. اما در نشاط احساس می کنم بعد از گرفتن بر روی آن سوار پاکسازی هر چه نا امیدی من ممکن است احساس کرده و در تلاش برای آن را دریافت کنید. در کل سفر به دیزنی لند تقریبا همیشه به من آرامش. که animatronic لینکلن ممکن است “واقعی” برای مثال اما کلمات او حلقه درست است.

“در چه نقطه ای است که این رویکرد از خطر به رود؟,” دیزنی لند آقای لینکلن می پرسد ما قرائت جمهور آینده را سال 1838 آدرس به مردان جوان را در سخنرانی عمومی از اسپرینگفیلد بیمار است. “من جواب اگر آن را تا کنون در رسیدن به ما باید آن بهار تا میان ما و نمیتواند از خارج از کشور آمده. اگر تخریب شود ما بسیاری ما باید خودمان بود نویسنده آن و دان. به عنوان یک ملت از آزادزنان ما باید از طریق تمام وقت یا خودکشی میزنند.”

که من به ارمغان می آورد به جعلی. خارج دیزنی لند دروازه جعلی فراوان. با یک بیماری همه گیر ادعا زندگی بیشتر از آمریکایی ها در جریان تمامیت جنگ ویتنام ملی آغوش جعلی تهدید به نویسنده های داخلی تخریب که رئیس جمهور لینکلن — هر دو واقعی و animatronic — هشدار در مورد.

جعلی است و نه یک قلعه در انتهای خیابان اصلی ایالات متحده آمریکا است. این یک یتی در Matterhorn. جعلی است یورش همیشه متناقض نهفته است. آن را تسلیم دلیل به شور و علم به قبیله گرایی.

جعلی است و نه داستان. در واقع آسیب آن را تحمیل بر امریکا است که بسیار واقعی است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de