تاریخی نگاهی به بدهی های ملی می آموزد بدون ابهام درس

Category: لاس واگاس No comments

محبوب ادعا می کنند که امریکا در حال انفجار بدهی های ملی مهم نیست بسیاری از اخلال در گذشته تشابه. دوباره و دوباره منجر به جوامع باید خود را متقاعد کند که “این بار متفاوت است” تنها به تکرار سرنوشت قبلی بی بند و بار متحده است.

تاریخ می آموزد که هزینه های سیاسی مورد علاقه اولویت ها و افزایش بدهی باید به طور مداوم تضعیف رشد از طریق از ازدحام بخش خصوصی سرمایه گذاری ازدحام بخش عمومی سرمایه گذاری در دراز مدت اولویت ها و جرقه بحران های مالی به عنوان سرمایه گذاران را به شک دولت آمریکا ،

بسیار مدیون کشورها به طور کلی تجربه نسبتا بالا نرخ بهره واقعی پایین سرمایه گذاری و رشد ناتوانی در سرمایه گذاری در زیرساخت ها و آموزش و پرورش. و سرمایه گذاران شده اند حق نگران از دولت پیش فرض — از جمله در اقتصادهای پیشرفته شده اند جای تعجب مکرر.

علاقه مندان برای “مدرن نظریه پولی” به درستی توجه داشته باشید که دولت های چاپ خود را به ارز نیاز دارید هرگز به طور پیش فرض. هنوز هم چنین دولت را ناشی از بحران های بی شماری را از طریق تورم بالا و دیگر مبدل تغییرات در بدهی انکار.

امروز بدهی مدافعان استدلال می کنند که تاریخ درس نمی اعمال می شود در اینجا به این دلیل که ایالات متحده مسائل پیشرو ارز ذخیره باقی می ماند و جهان را از پیش برجسته جغرافیای سیاسی قدرت است. شواهد از پژمرده قدرت های بزرگ از گذشته می گوید نگران کننده تر از داستان.

امپراتوری روم. امپراتوری اسپانیا. قرن 18 فرانسه است. چین در قرن 19 در طول سلسله چینگ. انگلستان شروع در 1920s, اما به ویژه پس از جنگ جهانی دوم است. هر یک از کسانی که پیشرو قدرت صرف پرخرج در برخی از راه و تضعیف قدرت خود را با کنترل هزینه های خود را و بدهی.

بدهی مدافعان نیز استدلال می کنند که ژاپن که نسبت ناخالص بدهی به تولید ناخالص داخلی بالاتر از 240% را نشان می دهد که یک کشور ثروتمند می توانید آزادانه و متحمل زیادی بدهی و بدون پرداخت هر گونه اقتصادی قیمت. اما ژاپن در خالص بدهی است که به مراتب پایین تر به عنوان دولت دارای یک غیر منتظره سهام بزرگ از دارایی های مالی.

و بزرگتر حقیقت این است که اقتصاد ژاپن پرداخت قیمت قابل توجهی برای آن عجیب گذشته و مخارج استقراض. سرمایه گذاری در آموزش و پرورش و تحقیقات افتاده دیگر اقتصادهای در حالی که سرمایه گذاری سرمایه گذاری و کسب و کار جدید ایجاد کرده اند حال ورشکستگی است.

خبر خوب این است که تاریخ ارائه شواهد فراوان است که کشورها با صدا موسسات می تواند دستیابی به آنچه اقتصاددانان “تثبیت مالی” — است که در دراز مدت مسیر بازگشت به منابع مالی پایدار. اقتصاددان آلبرتو Alesina مستند به نمونه های متعددی از تثبیت مالی بسیاری پس از وقوع بحران های مالی. با دوام ترین بدهی کاهش می بیند باید به طور معمول ناشی از هزینه های پایدار خویشتن داری به جای افزایش مالیات.

شواهدی وجود دارد که تثبیت مالی می تواند موفق مدرن در جوامع دموکراتیک می آید از دانمارک و فنلاند است و به تجربه بحران شدید در اوایل 1990s پس از دو دهه رشد galloping در هزینه های اجتماعی است. در هر کشور, احزاب در سراسر طیف ایدئولوژیک رسیده اجماع بر احتیاط مالی و شروع طولانی فرآیندهای ملاحظه اصلاح خود رفاه متحده است.

سوئد به کاهش بدهی های خود را/نسبت تولید ناخالص داخلی از 70 درصد به کمتر از 30 درصد در حالی که دانمارک به دست آورد صفر خالص بدهی پس از شمارش دارایی های دولت. مالی داری دستورات بیش از 80 درصد حمایت عمومی در سراسر اسکاندیناوی.

نزدیک به خانه, کانادا, کاهش بدهی های خود را/نسبت تولید ناخالص داخلی از 64 درصد در سال 1997 به 31 درصد در سال 2016 — تقریبا معکوس امریکا حرکت از کمتر از 40 درصد در سال 2008 به 79 درصد است. کانادا دستاورد همچنین نشان دهنده ظهور یک اجماع سیاسی پس از اوایل 1990s رکود است. مانند دانمارک و کانادا تجربه کرده است و رشد سریع تر در استانداردهای زندگی از امریکا از اواخر 1990s.

با وجود آن سابقه طولانی سیاسی مشاجره و امریکا تا به حال یکی از بهترین سوابق مالی مسئولیت تا همین اواخر. دولت ایالات متحده به دست آورد قابل توجه کاهش در بدهی پس از جنگ انقلابی جنگ داخلی و دو جنگ جهانی. از اواخر 1940s به 2000s آمریکا بدهی/نسبت تولید ناخالص داخلی به طور مداوم در کمتر از پیشرفته ترین اقتصادهای حتی در حالی که آمریکا اختصاص داده شده بیشتر از تولید ناخالص داخلی خود را بیشتر به دفاع ملی.

در دهه های اخیر آمریکا و پایدار است تا این رکورد از نظم و انضباط در بخشی از طریق یک سری از سازش سیاسی: امنیت اجتماعی اصلاحات از سال 1983; این Gramm-Rudman عمل 1985; قوانین مالیاتی از سال 1986 و 1991; کلینتون-گینگریچ بودجه معاملات از اواسط 1990s و اوباما-بونر هزینه های معامله از سال 2011 است. تا آنجا که مسئولیت مالی نگران است, امروز الگوی حزبی ناسازگاری استثنا است نه قاعده در تاریخ مدرن است.

درس از تاریخ مشخص است. کشورهایی که صرف و قرض اسراف انجام این کار در خود اقتصادی و ژئوپولیتیک خطر است. اما تاریخ — از جمله امریکا تجربه خود را — همچنین می آموزد که ملت بزرگ بر روی یک مسیر ناپایدار گاهی اوقات می تواند دوره-درست است. آمریکا می تواند و باید توقف رشد بدهی های ملی است.

J. H. Cullum کلارک مدیر بوش موسسه-SMU رشد اقتصادی طرح. یک نسخه دیگر از این مقاله در ابتدا در ظاهر “کاتالیزور: مجله ایده” از بوش موسسه. این است که توزیع شده توسط InsideSources.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>