پنهان کردن یک بزرگراه

ساخت و ساز در Montlake درب بیش بزرگراه 520, بین Portage خلیج و دریاچه واشنگتن دیده می شود در وسط فاصله. آینده 520 درب اتصال Roanoke و شمال کاپیتول هیل ساخته خواهد شد بیش از فضای باز شما می توانید در پایین این عکس. لستر سیاه

تیاو تقاطع Montlake و دریاچه واشنگتن بلوارها بود که یک بار در منطقه زیبا. آرام Portage خلیج نشسته به غرب آن سبز تالاب از باغ به شرق و دانشگاهی ساختمان های گوتیک از دانشگاه واشنگتن به شمال فقط در سراسر یک پل متحرک.

سپس بزرگراه آمد.

در سال 1963 دولت مسیر 520 باز بیش از این تظاهرات از محله آورده و سر و صدا از هزاران نفر از ماشین یک ساعت. ویکتور Steinbrueck یک معمار که به کمک طراحی فضای سوزن و ذخیره Pike Place Market, نام 520 “باسمهای” و پر از “برهنه خشونت.” یک سال 1956 نامه به سردبیر در سیاتل تایمز به نام برای انتخاب یک مسیر متفاوت برای 520 پس از یک بزرگراه نیست “mar زیبایی از یکی از سیاتل برجسته دارایی.”

در حال حاضر نزدیک به 60 سال پس از افتتاح بزرگراه و ساخت و ساز خدمه را شکسته زمین در $455 میلیون پروژه است که بازگشت آرامش به تقاطع. در علاوه بر این به طور کامل بازسازی SR 520 به آن را بیشتر زلزله ایمن خدمه در حال پوشش بزرگراه با سه هکتار پارک است که کمک خواهد کرد که دوباره محله اتوبان تقسیم شده است.

استیو نظیر سخنگوی دولت واشنگتن و وزارت حمل و نقل (WSDOT) گفت: این پارک همچنین شناخته شده به عنوان یک آزادراه درب خواهد بود مانند گرفتن محله در یک ماشین زمان است.

“من فکر می کنم آن را به یک بار در دهه 1950 میلادی وجود ندارد 520 پل و آن را بیشتر از یک محله” همکار گفت. “ما نمی توانیم تمام راه برگشت… اما ما قطعا می تواند مجدد جامعه بهتر است.”

این Montlake درب بین Portage خلیج و دریاچه واشنگتن باز خواهد شد در سال 2024. حسن نیت ارائه میدهد از WSDOT

این Montlake درب, انتظار می رود انجام شده توسط 2024 خواهد شد از ویژگی های 1.5 هکتار پوشیده از چمن پارک و همچنین فضا برای اتوبوس جدید است که باید در اولویت دسترسی به شش خط از بزرگراه ترافیک در حال اجرا در زیر درب. همکار گفت: آن امکان پذیر نیست بدانید که دقیقا چقدر درب هزینه های خود را به دلیل آن است که از لحاظ ساختاری به جنبه های دیگری از این پروژه است.

درب کشش بین Montlake چهار راه شرق و 24th, خیابان شرق. قبلی طراحی تمدید درب و حتی دورتر شرق به لبه دریاچه واشنگتن و می خواهم که شامل بیش از دو برابر پارک فضا اما این طرح تا به حال به کاهش می یابد به دلیل هزینه های مربوط به ارائه تهویه تونل زیر درب با توجه به نظیر.

Montlake نیست تنها نقطه 520 یک درب. دورتر غرب WSDOT برنامه ای برای ساخت یکی دیگر از درب بیش SR 520 بین 10 خیابان شرق و دلمار درایو شرق. این درب دوم خواهد شد که بیش از دو هکتار از ویژگی های پوشیده از چمن پارک که بهتر متصل Roanoke منطقه با شمال کاپیتول هیل. WSDOT برنامه را به پایان برساند ساخت و ساز است که درب توسط 2029 (اما این پروژه شده است به طور موقت قرار میگیرد توسط فرماندار جی Inslee در حالی که دولت انواع و خارج چگونه برای مقابله با حمل و نقل بودجه پس از رای دهندگان تصویب طرح 976 که کاهش خودرو-برگه هزینه در حالی که همچنین کاهش میلیاردها دلار از دولت بودجه).

WSDOT تمایل به ساخت این دو درب به عنوان به خوبی به عنوان جدید درب بیش از 520 در سمت شرق دریاچه نشان می دهد که دولت آماده است تا در فرآیندی پروژه ها مانند درب با توجه به اسکات Bonjukian یکی از cochairs درب I-5 ، گروه خود را در تلاش برای متقاعد کردن دولت برای ساخت یک 18.5 هکتار درب بیش ایالتی 5 در مرکز شهر سیاتل.

“من فکر می کنم این نشان می دهد که هر دو تمایل و تخصص را فراموش درب” Bonjukian گفت. “که گفت: من 5 راهرو بسیار پیچیده تر—زمین-استفاده عاقلانه topographically و در مقدار زیادی از ترافیک. اما به طور کلی آن را نشان می دهد که آنها به رهبری در مسیر درست است.”

آیا شما می خواهید برای حمایت از غریبه? کمک در اینجا.

شهر سیاتل برنامه ای برای انتشار نسخه جدید 1.2 میلیون دلار مطالعه امکان سنجی در ماه آوریل در مورد I-5 درب. همکار گفت: او نمی تواند اظهار نظر در WSDOT ساختمان دیگر درب در آینده, اما او گفت: این سازمان است که به دنبال فراتر از فقط ایجاد پیاده رو برای اتومبیل به رانندگی.

“این بخش از حمل و نقل نیست فقط در مورد بزرگراه دیگر” همکار گفت. “شاید در دهه 1960 آن را بیشتر در مورد ماشین در حال حرکت—در حال حاضر آن را در مورد حرکت مردم است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im