Facebook برای هشدار دادن به کاربران که ‘ها’ coronavirus مضر

توسط باربارا ORTUTAY و آماندا SEITZ

Facebook به زودی به شما اجازه می دانم اگر شما به اشتراک گذاشته و یا تعامل با خطرناک coronavirus اطلاعات غلط در سایت در رشته های تهاجمی تلاش های رسانه های اجتماعی غول پیکر است که مصرف شامل شیوع ویروسی دروغ.

جدید متوجه خواهد شد به کاربرانی که از کلیک بر روی, در واکنش به, و یا اظهار نظر در پست های مضر و یا ادعاهای دروغین در مورد COVID-19 بعد از آنها حذف شده اند توسط مدیران. هشدار که شروع به ظاهر شدن در Facebook در هفته های آینده را هدایت کاربران به یک سایت که در آن سازمان بهداشت جهانی لیست و debunks ویروس افسانه ها و شایعات.

Facebook گوگل و توییتر در حال معرفی قوانین سختگیرانه تر تغییر الگوریتم و هزاران واقعیت چک برای جلوگیری از گسترش بد آنلاین اطلاعات غلط در مورد ویروس.

چالش ها باقی می ماند. تکنولوژی سیستم عامل را به خانه فرستاد انسان مدیران که پلیس این سیستم عامل آنها را وادار به تکیه بر سیستم های خودکار به پایین محتوای مضر. آنها همچنین علیه مردم بی اعتمادی از منابع معتبر برای کسب اطلاعات مانند که.

“از طریق این بحران یکی از اولویت های اصلی است, مطمئن شوید که شما را دقیق و اطلاعات معتبر در سراسر همه از برنامه های ما,” Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل خود نوشت Facebook صفحه: پنج شنبه.

این شرکت فاش کرد پنج شنبه که آن را بیش از 40 میلیون برچسب های هشدار دهنده در ماه مارس بیش از ویدئوها نوشته ها و یا مقالات در مورد کوروناویروس که واقعیت-چک کردن سازمان ها مصمم هستند نادرست یا گمراه کننده است. این تعداد شامل تکراری ادعا می کند — برچسب ها بودند بر اساس 4,000 واقع چک.

Facebook می گوید کسانی که برچسب های هشدار دهنده را متوقف کرده اند و 95 درصد از کاربران از کلیک کردن بر روی اطلاعات غلط است.

“این یک شاخص است که مردم اعتماد این واقعیت چکرز” گفت: Baybars Orsek مدیر بین المللی واقعیت-چک کردن شبکه. “برچسب تاثیر گذار است مردم اطلاعات مصرف است.”

اما Orsek هشدار داد که داده Facebook ارائه شده باید بررسی خارج از سردبیران و یا کارشناسان و به نام در طول تاریخ مرموز شرکت برای انتشار به طور منظم به روز رسانی در مورد تاثیر آن واقعیت-بررسی ابتکار عمل.

Orsek سازمان غیر انتفاعی است که گواهی سازمان های خبری به عنوان واقعیت چکرز یک نیاز برای تولید واقعیت-چک کردن مقالات برای Facebook. Facebook استخدام کرده است ده ها تن از سازمان های خبری در سراسر جهان به واقعیت بررسی اطلاعات بد را در سایت خود. آسوشیتد پرس است که بخشی از این برنامه است.

Facebook نیز شروع به ترویج این مقالات که کم ارزش کردن COVID-19 اطلاعات غلط وجود دارد هزاران نفر در یک اطلاعات جدید مرکز به نام “دریافت حقایق است.” قرار دادن اطلاعات قابل اعتماد در مقابل مردم می تواند فقط به عنوان مفید, اگر نه بیشتر از به سادگی رد کردن دروغ.

هنوز تئوری های توطئه ادعا تایید نشده در مورد درمان و اطلاعات غلط در مورد کوروناویروس واکسن در ادامه به پاپ تا بر روی سایت روزانه— گاهی دور زدن تدابیر Facebook اجرا کرده است.

جدید ویژگی های اطلاع رسانی نیز تنها به پست های کاربران اصلی اخبار — و نه در گروه, که در آن اطلاعات غلط اغلب گسترش بدون کنترل و نه در واتساپ یا Instagram هر چند Facebook قرار داده است برخی دیگر از حمایت در محل بر روی این سیستم عامل است.

این بدان معناست که بسیاری از کاربران دریافت نخواهد شد هشدار جدید از Facebook گفت: استفانی Edgerly استادیار در دانشگاه نورث وسترن که تحقیقات تعامل مخاطبان. او گفت: بسیاری از کاربران به سادگی ممکن است دیدن یک ادعای نادرست در Facebook feed اما نه به اشتراک گذاری مانند و یا اظهار نظر در آن است.

“بسیاری از آنچه ما می دانیم در مورد چگونه مردم از طریق اخبار خود را تغذیه نمی کلیک کردن بر روی چیزهایی که آنها هنوز هم خواندن مطالب یا عناوین بدون کلیک کردن بر روی لینک” Edgerly گفت.

Facebook, کاربران, برای مثال, مشاهده یک ادعای نادرست که این ویروس توسط دی اکسید کلر حدود 200000 بار برآورد یک مطالعه جدید از امروز از وافری به چپ متمایل گروه حمایت است که آهنگ و تحقیقات آنلاین اطلاعات غلط.

این گروه که بیش از 100 قطعه از اطلاعات غلط در مورد کوروناویروس در Facebook, بازدید میلیون ها بار حتی پس از این ادعا شده بود مشخص شده به عنوان نادرست یا گمراه کننده توسط واقعیت چکرز. دیگر ادعاهای دروغین نمی شد به عنوان برچسب اطلاعات غلط با وجود اینکه اعلام شده توسط واقعیت-چکرز کذب است.

“Coronavirus اطلاعات غلط محتوای جهش ژنتیکی و گسترش سریع تر از Facebook فعلی سیستم می توانید آن را پیگیری” Avaaz گفت: در آن گزارش.

این مسئله برای ایتالیایی و اسپانیایی اطلاعات غلط در این گزارش گفت: به دلیل Facebook شده و آهسته تر به موضوع برچسب های هشدار دهنده بر روی پست که نیست در انگلیسی. Avaaz همچنین اشاره کرد که می توانید آن را تا زمانی که 22 روز برای Facebook به برچسب اطلاعات غلط به عنوان چنین — به آن مقدار زیادی از زمان به گسترش است.

ادعاهای دروغین در مورد کوروناویروس درمان داشته اند مرگبار عواقب.

ماه گذشته رسانه های ایران گزارش داد بیش از 300 نفر کشته و 1000 نفر بودند بیمار در کشور پس از خوردن متانول سمی الکل شایعه به درمان از طریق خصوصی پیام های رسانه های اجتماعی.

__

AP تکنولوژی نویسنده مت اوبراین در پراویدنس, رود آیلند, کمک به این داستان.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im