Exec که ESPN را رشد داد و چت های NFL RedZone را برای آینده تلویزیون ورزشی راه اندازی کرد


استیو بورنشتاین، رئیس و مدیر عامل شبکه NFL، در بیست و سومین مراسم سالانه پخش و تلویزیون کابلی تالار مشاهیر Waldorf-Astoria در روز دوشنبه، 28 اکتبر 2013 در شهر نیویورک حضور یافت.

ایوان آگوستینی Invision | AP

شاید نام Steve Bornstein را نشنیده باشید، اما تقریباً مطمئناً محتوای ورزشی که او در ساختن آن در سه دهه گذشته کمک کرده است را دیده اید.

بورنشتاین که در سال 2021 به رسانه بازگشت تا دوباره چشم‌انداز ورزش را تغییر دهد، اخیراً با جباری یانگ از CNBC در مورد آنچه می‌توانیم از ورزش زنده در سال 2022 انتظار داشته باشیم و آنچه در طول اقامتش آموخته است صحبت کرد. شما در ESPN و NFL.

ابتدا کمی پیش زمینه موفقیت او. بورنشتاین در سال 1980 به عنوان مدیر اجرایی برنامه نویسی به ESPN پیوست و در نهایت به عنوان رئیس آن خدمت کرد. در دوران تصدی وی، این شبکه SportsCenter، NFL Primetime و کانال هایی مانند ESPN2 را راه اندازی کرد. او در سال 2002 به لیگ ملی فوتبال ملحق شد و برای راه‌اندازی شبکه داخلی لیگ ملی فوتبال، که علناً برای قرار دادن آن در اکوسیستم کابلی و کانال RedZone تلاش کرد، حیاتی بود.

و در ماه اوت، بورنشتاین 69 ساله به شرکت داده و فناوری Genius Sports مستقر در لندن به عنوان رئیس عملیات در آمریکای شمالی پیوست. Genius داده هایی را برای راه اندازی خطوط شرط بندی برای خدمات قمار ورزشی مانند DraftKings، FanDuel و Caesars ارائه می دهد. این شرکت داده هایی را برای ایجاد آمار نسل بعدی برای گرافیک صفحه نمایش در طول رویدادهای ورزشی ارائه می دهد. در سال 2021، یک قرارداد انحصاری حقوق داده با NFL به ارزش حدود 1 میلیارد دلار منعقد کرد و Second Spectrum را که از دوربین‌های جمع‌آوری اطلاعات بلادرنگ بازیکنان استفاده می‌کند، به مبلغ 200 میلیون دلار خریداری کرد.

شرکت ها میلیاردها دلار برای حقوق داده ها در لیگ ورزشی هزینه می کنند و از اطلاعات برای افزایش تعامل طرفداران استفاده می کنند. بنابراین Genius که امسال پس از ادغام 1.5 میلیارد دلاری به بورس نیویورک پیوست، Bornstein را برای کمک به گسترش آن استخدام کرد.

بورنشتاین گفت: «من Genius Sports را تماشا می کنم و ESPN را در سال 1981 یا 1982 می بینم. – سرنوشت شما در آن زمان مشخص نبود، اما توانستید روی آن تأثیر بگذارید.

Bornstein گفت: «کاری که ما در Genius و Second Spectrum انجام می‌دهیم این است که داده‌های بزرگ و هوش مصنوعی را در ورزش استفاده می‌کنیم و آن را در برنامه‌های کاربردی کاربردی که مصرف بازی را هیجان‌انگیزتر می‌کنند، به کار می‌بریم. او افزود: «من فکر می‌کنم این موج بعدی نحوه مصرف محتوا توسط مردم است.

فناوری جدید برای جذب بینندگان

در اوایل ماه دسامبر، قبل از درخواست این مصاحبه، سخنان بورنشتاین را در کنفرانسی در مجله تجاری ورزشی در نیویورک شنیدم. او در مورد اینکه لیگ های ورزشی نسبت به شبکه های تلویزیونی که بازی ها را نمایش می دهند، نوآورتر هستند، پر جنب و جوش و روشنگر بود.

رئیس سابق CBS Sports گفت: قبلاً برعکس بود نیل پیلسون، که تلاش ناموفق خود را برای متقاعد کردن کمیسر سابق انجمن ملی بسکتبال دیوید استرن به استفاده از فناوری دیجیتال در اوایل دهه 1990 به یاد آورد.

اما در سال 1998، زمانی که Bornstein در راس ESPN بود، شبکه یک پوشش دیجیتالی اضافه کرد که اولین خط را به بینندگان نشان داد. این خط زردی است که در طول بازی‌های فوتبال NFL و کالج روی صفحه می‌بینید. شرکت جدید Bornstein ایده دیگری دارد که می تواند بینندگان را در جریان نگه دارد.

نابغه CNBC را فرستاد ویدئویی که “رومو ویژن” را در CBS Sports نشان می دهد، که از فناوری ارائه شده توسط Genius برای نشان دادن یک بازی NFL متحرک بر روی صفحه نمایش لحظاتی پس از شروع بازی استفاده می کند. این نام به افتخار تونی رومو، مدافع سابق دالاس کابویز، که اکنون یک تحلیلگر CBS NFL است، گرفته شده است.

Romo Vision طراحی شده است، مانند خط اول زرد پایین، برای نگه داشتن بینندگان تلویزیونی طولانی تر. برای مقابله و به دست آوردن اطلاعات، جنیوس دوربین‌هایی را در اطراف میدان هاینز، جایی که پیتسبورگ استیلرز بازی می‌کند، برای پخش CBS در 5 دسامبر نصب کرد.

من و بورنشتاین در مورد Romo Vision و به طور گسترده تر، چشم انداز رسانه های ورزشی امروز و چگونگی تغییر آن صحبت کردیم.

جباری یانگ، CNBC: تماشای Romo Vision مرا به یاد یک بازی ویدیویی جان مدن می‌اندازد. من این احساس را داشتم که در حال تماشای نموداری از یک نمایشنامه واقعی هستم که هنگام بازی از آن استفاده خواهم کرد. به یاد دارم که در کنفرانس ورزشی گفتید که این آینده و راهی برای جلب توجه بینندگان است. بنابراین، من می خواهم از آنجا شروع کنم. مشکل شبکه ها در ارائه بازی های امروزی چیست؟

استیو بورنشتاین: وقتی می گویید شبکه ها، منظورتان اپراتورهای سنتی تلویزیون است؟

آره.

من اینطوری بهش نگاه میکنم این [Romo Vision] اساسا تکرار بعدی مصرف محتوا است، درست است؟ و ما در حال حرکت از یک مدل به چندین مدل پخش هستیم، که در واقع همان کابل است، و ESPN – چیزی که پخش می شود – انتشارات را سفارشی می کند. نمی‌دانم نمایش یک به یک خواهد بود یا یک به چند، اما فکر می‌کنم اساساً اینگونه شروع خواهد شد. ما تجربه ویدیوی شما را با مواردی که بیشتر مورد علاقه شما هستند سفارشی می کنیم. به عنوان مثال، اگر در حال تماشای یک بازی هستید و همه بازیکنان را نمی شناسید، قرار دادن گرافیکی که همه افراد حاضر در زمین را شناسایی کند، تجربه بسیار جذابی است و مردم از آن احساس خوبی دارند.

بنابراین شما فکر می کنید این سفارشی سازی ویدیو است – توانایی تغییر فیدهای شما. آیا این آینده است؟

او همچنین تلاش می‌کند – همه این داده‌ها از ورزش می‌آیند، زیرا ورزش‌ها، به‌ویژه، به خوبی به داده‌ها کمک می‌کنند – چه بیسبال، چه بسکتبال یا فوتبال. فقط اطلاعات زیادی وجود دارد، و قیف تقریباً آنقدر بزرگ است که آنچه ما در تلاشیم انجام دهیم این است که بفهمیم چه داده هایی را می خواهید ببینید. ما کمی از آن را در ESPN با [the yellow line]. فاکس زمانی که «جعبه روباه» را ساخت خیلی بیشتر از این کار کرد – اساساً یک نتیجه دائمی و یک ساعت روی صفحه. اینها نوآوری هایی است که انجام داده اند [NFL games] جذاب تر ما اکنون این توانایی را داریم که همه این داده ها را جمع آوری کنیم – چگونه از آن برای برنامه ای که برای کاربران سرگرم کننده و جذاب است استفاده کنیم؟ این کاری است که ما انجام می دهیم و شما با CBS دیدید. ما فقط سطح را خراش می دهیم.

در دهه آینده در مورد مصرف ورزش چه اتفاقی باید بیفتد؟

وقتی کانال RedZone را راه اندازی کردیم چیز جالبی یاد گرفتیم. بخشی از نظر رایج این است که این به نوعی روی بازی‌هایی که بعدازظهرهای یکشنبه انجام می‌دهید تأثیر منفی می‌گذارد، زیرا کاربران کانال RedZone را تماشا می‌کنند، نه بازی‌هایی که از CBS و Fox پخش می‌شوند. چیزی که متوجه شدیم این بود که همه قایق ها در نهایت بلند شدند. نه تنها کانال RedZone عملکرد بسیار خوبی داشت و فراتر از انتظارات بود، بلکه اپراتورهای روز یکشنبه نیز شاهد افزایش رتبه بندی خود بودند. ما تجربه چند صفحه نمایش را کشف کردیم. نسل بعدی کاربران ورزشی افرادی با صفحه نمایش های زیاد خواهند بود. برای من، این جایی است که همه چیز پیش می رود. کاری که در Genius باید انجام دهیم این است که این تجربیات را بهتر کنیم.

من پرسیدم که چه اتفاقی باید بیفتد، اما واقعاً در دهه آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؟

این یک سوال منصفانه است و پاسخ به آن سخت است (می خندد). فکر می کنم گیمیفیکیشن محتوا ادامه خواهد داشت. اینکه این گیمیفیکیشن چیست و چگونه به نظر می رسد هنوز در حال نگارش است. اما این به سوال دیگر شما در مورد اینکه چرا به Genius Sports آمدم پاسخ می دهد. فکر می‌کنم آن‌ها می‌دانند طرفداران در گیمیفیکیشن محتوای ورزشی چه می‌خواهند.

درست هدفقبل از فیس بوک، آیا آنها نقشی در شکل ظاهری آن دارند؟

من مطمئن هستم که اینطور است، اما فکر می کنم احتمالاً بسیار پایین تر است. دستیابی به واقعیت این امر بسیار دشوارتر از مفهوم آن است. من فراجهان را یک فرصت می بینم و واضح است که افرادی که در حال تکامل هستند بیشتر در فضای ورزش های الکترونیکی هستند تا در ورزش های سنتی.

یک ورزش درخشان

یک ورزش درخشان

مرا به زمانی که برای اولین بار ESPN را راه اندازی کردید برگردانید. آیا پایگاه رسانه ای وجود دارد که شما همچنان از آن در حالی که در Genius Sports رهبری می کنید استفاده می کنید؟

بله، و بسیار ساده است. مدل ESPN – و مدتی طول کشید تا به آنجا برسیم – این بود که می‌خواستیم در همه جا به طرفداران خدمت کنیم. من فکر می کنم هنوز مهم ترین عنصر موفقیت ESPN این است که آنها طرفداران را در اولویت قرار دهند. ما در حال تلاش برای انجام این کار در اینجا در Genius هستیم. آنها چه میخواهند؟ چگونه می‌خواهند این داده‌ها را دستکاری کنند تا تجربه‌ای جذاب‌تر، کامل‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کنند؟

و شبکه NFL؟ چه چیزی در NFL پیدا کردید که برای Genius می پوشید؟

شبکه NFL – شما این محتوای فوق العاده مهم را برای کاربر داشته اید. هیچ ورزشی وجود ندارد که مردم این کشور بیشتر از فوتبال آمریکایی به آن علاقه داشته باشند. شما این کتابخانه شگفت انگیز را در NFL Films و این همه محتوایی که هر هفته تولید می کردند داشتید. چگونه می توانید آن را گسترش دهید و آن را به یک تجربه 12 ماهه تبدیل کنید؟ بنابراین ما به محتوایی رسیدیم که قبلاً وجود نداشت – چه یک نمایش گرافیکی باشد یا یک پیش نویس در زمان اصلی – و همه اینها داستان هایی را که قبلاً توسط NFL گفته می شد را در بر گرفت و آن را در دسترس مردم قرار داد. بنابراین، درسی که از تجربه ام در NFL آموختم این بود – وقتی همه این داستان های قانع کننده را دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را بگویید. و سپس نسخه‌هایی ایجاد کردیم که می‌توانید به آن‌ها بگویید که آیا این کانال RedZone یکشنبه بعدازظهر است یا با فیلم‌های NFL در ساعات پربیننده سه‌شنبه و چهارشنبه شب. [with HBO’s “Hard knocks” show and Paramount+ “Inside the NFL.”] همه این چیزها اساساً داستان گویی قانع کننده ای بود که مردم به آن علاقه داشتند. ما این را بیشتر به مردم رساندیم.

استیو بورنشتاین در استودیوی تلویزیونی NFL یک روز قبل از راه اندازی، در نوامبر 2002. لیگ ملی فوتبال برنامه تلویزیونی خود در لس آنجلس را به میزبانی ریچ آیزن راه اندازی کرد.

کارلوس چاوز لس آنجلس تایمز گتی ایماژ

بازی شرط بندی ورزشی در این گیمیفیکیشن چقدر خواهد بود؟

این یک ستون خواهد بود، اما نگاه کنید، قمار و شرط بندی ورزشی از زمانی که یک ورزش وجود داشته است ادامه دارد. بنابراین من این افزایش یا کاهش را به هیچ وجه قابل پیش بینی نمی بینم. این چیز جدیدی نیست، ما فقط آن را روشن می کنیم. ما اکنون می توانیم از آن مالیات بگیریم و جامعه می تواند بخشی از آن را دریافت کند. اما انگیزه برنده شدن تغییر نکرده و تمایل افراد برای شرط بندی روی آن تغییر نکرده است. چیزی که تغییر کرده این است که ما آن را تشخیص داده ایم و امیدواریم که بتوانیم ایده های هوشمندانه ای برای لذت بخشیدن به آن داشته باشیم.

آخرین نظرات در مورد لیگ های ورزشی

جنیوس در سال 2021 دو حرکت کلیدی انجام داد و با آنها قرارداد منعقد کرد عملیات اتحادیه ملی بسکتبال و لیگ فوتبال کانادا در آفریقا. این قراردادها به Genius اجازه می‌دهد تا مفاهیم گیمیفیکیشن را به‌روزرسانی و آزمایش کند تجربه های چند صفحه ای مانند Romo Vision.

وقتی صحبت از تجربه آینده طرفداران می شود، نحوه استفاده مردم از بازی های ورزشی در تلویزیون و نحوه مشارکت آنها در لیگ ها، به من بگویید که وقتی به ویژگی های ورزشی اشاره می کنم چه چیزی به ذهنم می رسد. بیایید با NBA شروع کنیم.

کارهایی که در زمین انجام می دهند واقعا جالب است. آنها می توانند افراد را در منظر (اول شخص) قرار دهند که کاملاً منحصر به فرد است. مردم معمولاً فرصت تجربه این موضوع را ندارند. من فکر می کنم که ممکن است درست باشد.

و WNBA؟

همینطور. اما چیزی که آنها در مورد WNBA ثابت کرده اند این است که مردم به آن علاقه مند هستند. این بسیار مهم بود – فقط به این دلیل که مردم بازی را انجام می دهند به این معنی نیست که به آن اهمیت می دهند. اما آنها شخصیت های بزرگی داشته اند، همیشه استعداد داشته اند و حالا داستان هایی می گویند که مردم با آن درگیر هستند. مردم را تحت تأثیر قرار می دهد و این ورزش را محبوب می کند.

لیگ برتر بیسبال؟ (MLB هنوز در زمان انتشار مسدود است.)

(می خندد) افکار مختلفی به ذهنم می رسد. بیسبال همچنان بخش مهمی از مصرف سرگرمی های آمریکایی است، اما آنها باید با بسیاری از مشکلات بازی دست و پنجه نرم کنند. و سپس آن را به یک تجربه بهتر تبدیل کنید.

NFL؟

این هنوز هم بزرگترین سرگرمی در آمریکای شمالی است. این استاندارد پلاتینیوم برای نحوه قضاوت همه محتوای دیگر است. آنها کار بزرگی برای ارائه رویداد در زمین انجام می دهند و به بهبود آن ادامه خواهند داد. کاری که ما می توانیم انجام دهیم بهبود این تجربه است. من فکر نمی کنم ما آن را از اساس تغییر دهیم. ما یک محصول عالی را می گیریم و به مردم اجازه می دهیم از آن در هر کجا لذت ببرند، نه فقط در استادیوم یا خانه در تلویزیون بزرگ شما.

لیگ برتر فوتبال چطور؟

MLS در حال تبدیل شدن به اهمیت فزاینده ای برای مصرف ورزش آمریکایی است و جام جهانی که در سال 2026 به اینجا می آید، همه قایق ها را بالا خواهد برد.

افشا: Comcast مادر CNBC و NBC Sports سرمایه گذاران FanDuel هستند.




https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir

ایندکسر