دیوید شولتز: اورژانس ؟ اما محدودیت در فرمانداری در قدرت باقی می ماند

در سال 1933 در بحبوحه رکود بزرگ ایالت مینه سوتا به تصویب یک قانون به طور موقت متوقف خانه-وام مسکن سلب حق مالکیت. در ساختمان خانه & Loan Association v. Blaisdell دیوان عالی کشور تایید این قانون رد این ادعا که مینه سوتا عمل unconstitutionally.

رئیس دادگستری هیوز اعلام کرد:

“اضطراری را ایجاد و قدرت. اورژانس را افزایش نمی دهد اعطا قدرت و یا حذف و یا کاهش محدودیت های اعمال شده بر قدرت اعطا شده و یا محفوظ است. قانون اساسی به تصویب رسید در یک دوره از قبر اضطراری است. آن کمک های مالی از قدرت به دولت فدرال و محدودیت های آن از قدرت متحده مشخص شد در نور اضطراری و آنها را تغییر توسط اورژانس.”

این Covid-19 همه گیر چالش های آمریکا و Minnesotan عمومی سیستم مراقبت های بهداشتی. پاسخ به آن از جمله انتخابات ریاست جمهوری و فرمانداری پناهگاه در محل سفارشات و کسب و کار بسته شدن بالا بردن مهم سوالات حقوقی از جمله این یکی: می تواند رئیس جمهور یا استاندار جهت کسب و کار به مردم به ماندن در خانه توقف اخراج و یا حکم دیگر اقدامات برای ارتقای سلامت ؟

حقوقی پاسخ این است که دولت ملی و دولت های مختلف با اقتدار به اقدامات برای ارتقای سلامت و ایمنی اما قدرت آن محدود هستند و حتی در شرایط اضطراری.

بهداشت عمومی است که به طور معمول یک دولت موضوع است. کشورهای دارای چیزی به نام “پلیس برق” قدرت برای محافظت از سلامت و ایمنی و رفاه و اخلاق از ساکنان آن است. پلیس قدرت است و اساس بهداشت عمومی اقدامات است.

دولت ایالات متحده ندارد این قدرت است. کنگره و رئیس جمهور نسبت به کشورهای بیشتر قدرت محدود. دولت ملی می تواند نه منظور اجباری واکسن و قرنطينه یا پناهگاه در محل سفارشات بدون نقض یکی از چندین بند از قانون اساسی است.

به عنوان مثال, محدود, بهداشت عمومی قدرت دولت ملی در آمد و در سال 2012 زمانی که دادگاه عالی حکومت ملی دولت نمی تواند دستور که همه ما باید بیمه بهداشت و درمان به عنوان قانون مراقبت مقرون به صرفه اعلام کرد. در بهترین حالت می تواند وضع یک مالیات بر ما اگر ما آن را خریداری نکنید.

متحده اگر چه می تواند با استفاده از آنها نیروی پلیس به ما نیاز به خرید بیمه بهداشت و درمان به عنوان ماساچوست را تحت آن رژیم صهیونیستی است. میت رامنی.

و آنها می توانند بیشتر است.

در قرن 19 رو از شیوع انواع بیماری متحده تصویب اجباری قرنطینه ، مینه سوتا قوانین مانند این است که بازگشت به روزهای اولیه از استقلال. این قوانین اجازه می محلی کشور و یا آژانس بهداشت به قرنطینه مردم و حیوانات و یا گیاهان اگر آنها مشکوک به داشتن یک مسری و یا بیماری های عفونی است که می تواند یک تهدید برای دیگران. توجیه به عمل نیاز به فروکش کردن مزاحمت و یا محافظت از کسی یا چیزی از آسیب رساندن به دیگران. این هم همان توجیه اجباری واکسن ،

در سراسر countrys دولت را به اتخاذ این قوانین تایید شده است. جالب است کمی در مورد قانون در مینه سوتا پرداختن به قرنطینه یا واکسن قوانین اما احتمالا آنها خواهد بود را تایید کرد.

اما محدودیت هایی وجود دارد به این قوانین است. برای فرماندار و یا یک سازمان دولتی به منظور قرنطینه و یا اقدامات دیگر وجود دارد به وضوح تفویض قدرت به عمل می کنند. رژیم صهیونیستی. تیم Walz اقدام تحت مینه سوتا اساسنامه § 12.32 در صدور دستور او. او شاید می تواند انجام بسیاری با آنها را محول به او باز اختیار را به هر گونه اقدامات او می خواهد هنوز هم ممکن است خلاف قانون اساسی است.

این روشن نیست که او واقعا می تواند موضوع اجباری پناهگاه در محل سفارشات برای کسانی که سالم هستند و یا بیمار حداقل نه بدون اجازه می دهد برای برخی از نوع از شنیدن یا چالش به سفارش.

او احتمالا نمی توانید سفارش مردم را در خیابان و بدون نقض متمم اول قانون اساسی حق آزادی انجمن ها.

او به وضوح نمی تواند سفارشات مسئله است که هدف قرار دادن افراد بر اساس نژاد و یا قومیت.

این قانون می دهد متحده و فرمانداران قابل توجه سازمان به آدرس بهداشت عمومی در شرایط اضطراری. اما به عنوان رئیس دادگستری هیوز گفت: شرایط اضطراری ایجاد نمی کند و اختیارات و محدودیت هایی وجود دارد به چه مینه سوتا ، می توانید برای مبارزه با Covid-19.

David Schultz یک علوم سیاسی و حقوقی مطالعات استاد در ال روزاریو دانشگاه سنت پل.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im