COVID-19 هیچ بهانه ای به قید وثیقه شهری حمل و نقل

در میان بسیاری از گروه های منافع خاص پوشش برای یک سهم از هزار میلیارد دلار کمک مالی صورتحساب حمل و نقل میباشد. سازمان های حمل و نقل هستند و خواستار آن است که کنگره آنها را به حداقل 25 میلیارد دلار کمک مالی. نیویورک حمل و نقل متروپولیتن (MTA) به تنهایی می خواهد یک 4 میلیارد دلار کمک مالی.

حمل و نقل نه نیاز دارد و نه سزاوار نجات. لازم نیست آن را به دلیل آن را می شود در حال حاضر دو سوم از هزینه های عملیاتی آن از مالیات دهندگان پس از آن می تواند به قطع سرویس توسط یک سوم و در حفظ و عامل حتی اگر هیچ کس سوار آن اتوبوس و قطار. حتی کارآمد ترین عملیات مانند نیویورک MTA دریافت تقریبا نیمی از خود را عامل صندوق از مالیات دهندگان به طوری که آنها می تواند به قطع سرویس توسط یک سوم و در حفظ و عملیاتی کردن دلار های مالیاتی و هزینه پرداخت شده توسط آن دسته از مشتریان که هنوز هم ،

و نه یک کمک مالی مورد نیاز برای کمک به حمل و نقل کارکنان. سازمان های حمل و نقل تمایل به استخدام بیش از حد چند حمل و نقل اپراتورها و پس از آن پرداخت مقدار زیادی در وقت اضافه. چند سال پیش نیویورک تایمز گزارش داد که به لطف اضافه کاری بیش از 8000 MTA کارکنان کسب بیش از یک سال 100.000 دلار و برخی بیش از $200,000. در همان زمان پرداخت بالاترین کارمند شهرستان در مدیسون ویسکانسین بود که یک راننده اتوبوس است.

راه حل این است که برای سازمان های حمل و نقل به قطع خدمات به سطح آنها می توانید استطاعت و نگه داشتن تمام کارکنان خود را در حقوق و دستمزد, اما تنها 40 ساعت در هفته است. برخی از کارکنان ممکن است قادر به نگه دارید تا اسراف در شیوه زندگی آنها زندگی کرده اید اما همه فداکاری در این بیماری همه گیر.

یکی دیگر از دلایل حمل و نقل سزاوار نیست یک کمک مالی است به دلیل آن است که به طور مداوم قرار داده و منافع خود را دارد جلوتر از مشتریان آن است. سازمان های حمل و نقل در نیویورک واشنگتن بوستون و در جای دیگر باید برای سال شناخته شده است که زیرساخت های خود به وخامت بود و در عین حال به جای رفع آن آنها تصمیم به ساخت زیرساخت های جدید است که آنها نمی توانیم به حفظ.

نیویورک تصمیم گرفت به صرف $16.8 میلیارد در خیابان دوم مترو به جای بازگرداندن موجود در آن سیستم مترو. ویرجینیا و مریلند که منجر به DC Metrorail سیستم تصمیم به ساخت $6.8 میلیارد خط نقره ای و $2.5 میلیارد بنفش خط به جای حفظ هسته Metrorail شبکه. بوستون تصمیم به صرف $2.3 میلیارد ساختمان جدید نور-خط راه آهن به مدفود به جای حفظ آن ضعیف و ناتوان و نا امن سیستم راه آهن.

حمل و نقل صنعت با رویکرد اخیر همه گیر شده است به طور مشابه خودخواه. به جای گفتن مردم این حقیقت است که آنها امن ترین سفر در وسایل نقلیه خود را—سازمان های حمل و نقل باید در تشویق مردم به نادیده گرفتن خطرات ناشی از حمل و نقل. دنور حمل و نقل منطقه ای منطقه وعده داده است که آن را “پاک کردن آن آهن” یک بار در روز است که اطمینان تا زمانی که هر یک از اتوبوس و راه آهن خودرو تنها حمل یک مسافر در روز است. سیاتل صدا حمل و نقل در پاسخ محکم به بحران “قرار دادن پوستر در وسایل نقلیه به همه یادآوری” به دست خود را بشویید.

واقعیت این است که بسیار وجود دارد اتاق را برای حمل و نقل در جهان اجتماعی فاصله. ما شاهد همان مشکل با بلایای طبیعی است که دلیل دیگری برای تشویق اتومبیل بیش از حمل و نقل. زمانی که آمار توفان کاترینا در نیواورلئان بود دوم-کمترین میزان مالکیت خودرو در هر شهر بزرگ در کشور است. کسانی که با ماشین شدم; کسانی که با تکیه بر حمل و نقل نیست. هنگامی که طوفان ریتا آمار چند هفته بعد هوستون با یک کشور بالاترین نرخ مالکیت خودرو دیدم چهار میلیون نفر با موفقیت تخلیه.

این که آیا آن بود, زلزله, طوفان, گردباد آتش سوزی و یا آتشفشان فقط در مورد هر بخشی از کشور در معرض خطر است از برخی بلایای طبیعی و یا یکی دیگر. خودرو هستند بهترین راه برای گرفتن مردم به دور از چنین حوادث و بهترین راه برای ارائه لوازم اضطراری برای کسانی که بماند.

اتومبیل نیز بیشتر انرژی کارآمد هر مسافر مایل از حمل و نقل در 484 خارج از کشور 488 مناطق شهری و بیشتر آب و هوا پسند در 480 را از آن مناطق است. و افراد کم درآمد به خصوص نمی نیاز به حمل و نقل. به عنوان یک گروه جمعیتی آنها شده اند تغییر به رانندگی: افرادی که با درآمد کمتر از $35,000 یک سال به طور قابل توجهی کمتر به احتمال زیاد به رفت و آمد با حمل و نقل در سال 2018 از سال 2010 در حالی که حمل و نقل عمده رشد بازار است افرادی که درآمد بیش از 75000 دلار در سال است.

به جای نجات حمل و نقل آن زمان شروع به فکر کردن در مورد توقف تدریجی یارانه ها ما را به آن بدهید. خصوصی حمل و نقل را هنوز هم وجود دارد در این شهرستانها که در آن مردم از آن استفاده کنید. اما ما نیاز به توقف درمان حمل و نقل مانند آن است که نوعی از طلسم جادویی است که حل همه مشکلات ما که در واقع آن است که فقط یک خودخواه منافع خاص گروه است که parasitizing شهرستانها ما.

Randal اوتول ([email protected]) یک عضو ارشد با موسسه کاتو و نویسنده از آینده مقاله حمل و نقل: شهری انگل.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de