Coronavirus: چگونه برای جلوگیری از دست زدن به صورت خود را. (این مهم است.)

حالا که ما می دانیم که آن را بد به لمس چهره ما چگونه ما شکستن یک عادت است که بسیاری از ما نمی دانم ما تا به حال ؟

در طول روز ما را لمس بسیاری از سطوح — دستگیره های درب, آسانسور, دکمه, مترو قطب — که در آن ویروس های جدید از جمله coronavirus معطل می تواند برای روز. از وجود میکروب ها می تواند کول در نوک انگشتان ما به ما بینی, دهان و یا چشم که همه در حال ورود به پورتال برای coronavirus به عنوان به خوبی به عنوان دیگر ویروس ها و میکروب ها است.

آن را در زمان شیوع کروناویروس را بسیاری از ما آگاه چگونه اغلب ما برای رسیدن به چهره های ما.

“این بسیار دشوار عادت به شکستن چرا که همه ما آن را انجام دهد و اغلب ما حتی آگاه ما در حال انجام آن گفت:” دکتر ونسا Raabe استادیار در گروه پزشکی در NYU Langone سلامت.

در اینجا چهار ترفندها برای کمک به شما را متوقف کند.

نگه داشتن یک جعبه بافت دستی.

هنگامی که شما احساس می کنید نیاز به خراش خارش مالش بینی خود را و یا خود را تنظیم, عینکی, گرفتن بافت و استفاده از آن به جای استفاده از انگشتان دست خود را.

اگر شما احساس می کنید شما را به عطسه, اما لازم نیست که یک بافت دستی هدف عطسه خود را به آرنج خود را به جای دست خود را, سلامت, کارشناسان می گویند. عطسه به دست خود می سازد آن را بیشتر احتمال دارد که شما را از خود عبور میکروب ها به افراد دیگر و یا اشیاء اطراف شما.

شناسایی عوامل.

Raabe از NYU Langone بهداشت از ارائه این پیشنهاد: “آگاه از triggers.”

مکث در طول روز به اطلاع اجباری رفتار است. هنگامی که شما آگاه تر از زمانی که و به همین دلیل شما در حال لمس کردن صورت خود را پرداختن به ریشه و علت می تواند یک راه حل موثر است. اگر شما به خودتان پیدا کنید مالش چشم خود را زیرا آنها خشک و استفاده از مرطوب کننده قطره. اگر شما با استفاده از دست خود را به عنوان یک چانه استراحت و یا خود را برای تنظیم مو, آگاه باشید که Raabe گفت.

مرتبط با: Coronavirus: در اینجا چه باید بکنید (و نه) به عنوان ویروس بافندگی

دکتر جاستین Ko یک دانشیار بالینی از پوست در دانشگاه استنفورد بهداشت گفت: او می گوید بیمارانی که از لنزهای تماسی در نظر گرفتن عینک به جای دلسرد کردن آنها از مالش چشم خود را. “به طور مشابه,” او گفت: “در حالی که ماسک های بسیار موثر برای جلوگیری از انتقال ویروس آنها می تواند بسیار مفید برای ارائه یک مانع فیزیکی در برابر دست زدن به بینی یا دهان.”

قرار دادن یادداشت در اطراف خانه و یا بر روی دسکتاپ شما می تواند همچنین به عنوان یادآوری مفید.

نگه داشتن دستان خود را مشغول است.

نگه داشتن دست های خود را با اشغال یک توپ استرس یا شی دیگر می تواند به کاهش موارد از دست زدن به صورت خود را و به حداقل رساندن عوامل پزشکان گفت. البته فراموش نکنید که به طور منظم تمیز و پاکسازی آن شی. اگر شما لازم نیست که یک توپ استرس فشار به ایمیل برای مرتب کردن و یا لباس های شسته شده را بریزید و شما می توانید از توری دست های خود را با هم در دامان خود و یا پیدا کردن راه دیگری به طور فعال درگیر آنها به طوری که شما نه در آوردن آنها به صورت خود به همان اندازه است.

با استفاده از صابون معطر یا لوسیون همچنین می تواند کمک کند گفت: Zach Sikora یک روانشناس بالینی در نورث وسترن پزشکی در شیکاگو است. هنگامی که شما دست خود را به صورت خود که بوی می تواند شما را آگاه تر از خود عمل است.

ما آن را می دانم سخت است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش کرده است با آن بیش از حد. “من لمس چهره من در هفته! شده است هفته” مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در جلسه شرکت هواپیمایی مدیران ارشد. “من آن را از دست.”

لرز.

“من به طور کلی توصیه می شود که مردم باید سعی کنید برای کاهش استرس خود را به طور کلی به عنوان مخالف به وسواس نگرانی در مورد آنچه که آنها را لمس گفت:” خورش Shankman استاد روانپزشکی و علوم رفتاری در دانشگاه نورث وسترن. “اثرات استرس سیستم ایمنی بدن شما و بیشتر از شما استرس بیشتر شما را کاهش توانایی بدن برای مبارزه با عفونت.”

او گفت که او نگران اثرات استفاده از رفتارهای تشریفاتی مانند خوراکی یک باند لاستیکی در مچ دست خود را هر زمانی که شما صورت خود را لمس. آن را موثر تر است گفت: سعی می شود در حال حاضر تمرین مدیتیشن و تمرکز حواس تمرین و تمرکز بر روی تنفس خود را.

تا زمانی که دست های خود را تمیز کردن صورت خود را نمی دانند. “این یک رفتار طبیعی همه ما انجام” Shankman گفت. “این پایان جهان است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de