آیا مواد غذایی می تواند کمک به پارک های تم بهبود می یابند از همه گیر؟

Category: لاس واگاس دیلی نیوز No comments

پارک های تم کالیفرنیای جنوبی در سال گذشته از حدود 50 میلیون بازدید کننده استقبال کردند، بر اساس گزارش سالانه حضور و غیاب شاخص تم TEA/AECOM این صنعت. با بسته شدن پارک ها به مدت حداقل شش ماه در حال حاضر، تعداد سال 2020 به آن سطح نزدیک نخواهد شد. اما حتی اگر پارک ها برای یک سال کامل در سال ۲۰۲۱ بازگشایی شوند، دیزنی لند و دیگر جاذبه های محلی برای بازگشت به شماره حضور خود در سال ۲۰۱۹ نیاز به شلوغی خواهند داشت.

در یک صنعت رانده شده توسط جاذبه های جدید، همه گیر سال 2020 میلیاردها دلار درآمد است که پارک ها شمارش برای کمک به پرداخت هزینه برای سواری های جدید، نشان می دهد و زمین در سال های آینده از بین رفته است. شرکت های طراحی جاذبه در سراسر کالیفرنیای جنوبی شده اند تخم گذار کردن کارکنان با توجه به لغو سفارشات در سراسر صنعت.

هیچ اعلام کرد هر گونه جاذبه های جدید در روز ملی رولر کوستر اوت، شکستن سنت صنعت، به خصوص برای زنجیره سرو نمایشگاه است که صاحب مزرعه بری گره است. شش پرچم اعلام سالانه خود را قبل از کار روز از جاذبه های جدید برای سال آینده، با وجود داشتن تصویب دولت محلی برای ساخت یک رولر کوستر تک راه آهن جدید در کوه سحر و جادو صرف نظر کرد.

گره و یونیورسال استودیو هالیوود جاذبه های جدید آماده برای رفتن زمانی که آنها بازگشایی داشته باشد، و پردیس انتقام جویان در دیزنی کالیفرنیا ماجراجویی باید مدتی به زودی آماده، و همچنین. اما بعد از آن چه اتفاقی می افتد؟ بدون درآمد سال ۲۰۲۰ برای پرداخت هزینه جاذبه های بزرگ جدید در سال ۲۰۲۱ و فراتر از آن، پارک ها چه چیزی می توانند برای عقب کشیدن طرفداران بیشتر ارائه دهند؟

نظرت در مورد يه غذاي جديد چيه؟

مواد غذایی و نوشیدنی های منحصر به فرد برخی از جاذبه های قدرتمند صنعت پارک تم هستند. به باتربر، دول ويپلز و مرغ سرخ شده خانم نوت فکر کن Ronto می پیچد در جنگ ستارگان دیزنی لند: لبه کهکشان توسعه فرقه زیر را در کمتر از یک سال پس از اولین خود را.

غذای مناسب فقط فروش داخل پارک را رانندگی نمی کند. این کمک می کند تا مردم را از طریق دروازه های جلو. خوشبختانه برای یک صنعت در حال حاضر پول نقد تسمه، در حال توسعه و تولید اقلام غذایی جدید هزینه سفارشات از قدر پول کمتر از طراحی و ساخت سواری جدید است.

به همین دلیل است که پارک های تم در سراسر کشور در سال های اخیر به شدت به رویدادهای غذایی متمایل شده اند. نوت و سی ورلد سن دیگو از جشنواره های غذایی برای کمک به باز پس دادن مقداری درآمد استفاده کرده اند در حالی که ایالت پارک ها را رسماً بسته نگه داشته است. اما بیش از رویدادهای خاص، پارک ها به جاذبه های غذایی جدیدی نیاز دارند که می تواند هر روز هنگام بازگشت بر هواداران پیروز شود. اونا به باتربر بعدي يا “رونتو پيچيدن” احتياج دارن.

این ممکن است کمک به اتصال غذاهای جدید به حق رای دادن سرگرمی تاسیس, مانند یونیورسال با Butterbeer هری پاتر و سیمپسون ‘Krusty برگر. (بیا دیزنی، فروشگاه شورما انتقام جویان را به من بده.) اما محبوبیت پایدار دول ویپس، چوروس و میلک شیک های آماده اینستاگرام و کیک کوچک نشان می دهد که جاذبه های بزرگ مواد غذایی نیازی به کراوات حق رای دادن ندارد.

همه آنها نیاز به یک پارک مایل به صرف چند دلار به نوبه خود سرآشپزان خود را شل به سعی کنید چیزی بلند پروازانه تر از همان برگر های قدیمی، پیتزا و نوار مرغ است. دوست داشته باش يا نه، غذا داره به خيلي از ما کمک ميکنه که از اين همه گير رد بشيم. مواد غذایی ممکن است راه حل برای پارک های تم را به بیشتر از بهبود آینده نیز هست.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>