به عنوان فن آوری sprints پیش رو دانش آموزان کم درآمد در پشت سمت چپ

در سال هزاران نفر از دانش آموزان در Clark County School District مواجه شده اند یک نقطه ضعف در یادگیری خود را با توجه به شرایط خارج از کنترل خود. آنها در پایان از آنچه شناخته شده در محافل آموزش و پرورش به عنوان شکاف دیجیتال.

این اصطلاح توصیف نابرابری بین خانواده ها که در آن کودکان دسترسی به کامپیوتر و اتصال به اینترنت و کسانی که بدون. مطالعات تایید آشکار اثر اختلاف: دانش آموزانی که نمی توانید انجام مشق شب خود را بر روی یک کامپیوتر نمره بدتر از همسالان خود در استاندارد ریاضی خواندن و علم شد.

در حال حاضر COVID-19 بحران در معرض دامنه مشکل در جنوب نوادا. زمانی که مدارس بسته به منطقه از دست داده توانایی برای آموزش ده ها هزار نفر از کودکان بدون وسیله ای برای یادگیری از طریق آموزش آنلاین.

همانطور که در گزارش هفته گذشته این منطقه تا به حال شده است قادر به رسیدن به حدود 67,000 دانش آموزان در طول هفته اول از تعطیلی و یا در حدود 1 در 5 دانش آموزان در این منطقه است.

بدون شک برخی از این دانش آموزان به رایانه و اتصال به اینترنت هستند اما به سادگی نادیده گرفتن خود معلمان تلاش برای تماس با آنها. کودکان و نوجوانان خواهد بود, بچه ها, بعد از همه.

اما تعداد قابل دسترسی دانش آموزان تقریبا مربوط به تحقیقات انجام شده در سال گذشته توسط Guinn مرکز سیاست عمومی که در بر داشت که در مورد 64,000 دانش آموزان در منطقه ندارد دسترسی به کامپیوتر. این تعداد بر اساس یک مطالعه در ایالات متحده به داده های سرشماری است که در آن خانواده خود گزارش اطلاعات در مورد فن آوری در خانواده خود را.

بچه هایی که تمایل به آمده از جوامع رنگ و خانواده های کم درآمد در حال حاضر در حال پشت سر گذاشت.

این ضروری است بی عدالتی است که در جامعه ما باید حل و فصل و نه فقط در کوتاه مدت در حالی که مدارس تعطیل هستند. به سطح زمین بازی ما نیاز به کمک به ارائه دانش آموزان با ابزار آنها نیاز به نگه دارید تا با همسالان خود در فناوری منصوب خانوار.

خبر خوب این است که CCSD و چندین شرکای اجتماعی باید تحت درمان این مشکل به عنوان یک اورژانس — که در آن است — و بسیج به ارائه Google Chromebooks به دانش آموزان است. CCSD اعلام کرد آن را دوباره اختصاص بودجه برای خرید 46,000 واحد و قرار دادن یک تماس به جامعه برای اهدای 74,000 بیشتر. کار با لاس وگاس مبتنی بر آموزش عمومی بنیاد منطقه ایجاد CCSD فن آوری صندوق برای کمک های جامعه. که صندوق کشیده شده حدود 450.000 دلار به اندازه کافی برای خرید 1500 دستگاه در $300 در هر واحد.

برای اهدای بازدید thepef.org که استقبال کوچک-دلار سهم در حالی که همچنین کار با اهدا کنندگان عمده.

بودجه نیز استفاده خواهد شد قابل توجه دیگری نیاز است که تأکید شده این بحران — آموزش معلمان در آموزش دیجیتال استراتژی های به طوری که آنها می تواند ارائه موثر و جذاب آنلاین یادگیری برای دانش آموزان خود را. آموزش عمومی بنیاد و CCSD ارائه خواهد شد توسعه حرفه ای برای معلمان و همچنین در آموزش آنلاین.

در ضمن محلی ارائه دهندگان خدمات اینترنت باید رایگان ارائه شده و یا کاهش هزینه اینترنت برنامه ای برای خانواده های کم درآمد.

به اعتبار خود CCSD سرپرست عیسی Jara را مطرح کرده و آگاهی در مورد شکاف دیجیتالی قبل از همه گیر رخ داد از جمله در ماه ژوئن 2019 ستون مهمان در آفتاب و مشغول به کار بود به آدرس آن را به عنوان بخشی از منطقه را به مدت پنج سال برنامه ریزی استراتژیک.

اما به عنوان این بحران نشان داد که وجود دارد مقدار زیادی از کار انجام شود.

این یک مشکل است که به طور نامتناسبی تحت تاثیر خانواده های کم درآمد و مردم رنگ — یک مرکز تحقیقات پیو مطالعه از خانواده در سن مدرسه کودکان و نوجوانان نشان داد که 23 درصد از اسپانیایی خانوار و 25% از خانواده های آمریکایی نیست که دسترسی به اینترنت در مقایسه با 15 درصد از خانواده ها به طور کلی.

در ضمن اینجا در شهرستان کلارک 63 درصد از دانش آموزان واجد شرایط به صورت رایگان و یا با کاهش قیمت ناهار districtwide در حالی که 90-100% واجد شرایط در بیش از 80 مدرسه.

به عنوان یک جامعه ای که ارزش های نژادی و برابری اقتصادی, لاس وگاس باید کاهش شکاف که در آن دانشجویان در فن آوری است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im