7 استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو

[ad_1]

بهینه سازی موتور جستجو اشاره به روش ساخت صفحات وب خود را موتور جستجو پسند به طوری که موتورهای جستجو آسان تر به درک و تجزیه و تحلیل وب سایت خود را. در نتیجه سایت شما یک شانس برای به دست آوردن رتبه بندی موتور جستجو بالا.

اما لطفا به خاطر داشته باشید که رتبه بندی موتور جستجو بالا است و نه تنها هدف خود را و هدف خود را باید ترافیک وب سایت و تبدیل. توصیه های زیر به شما کمک می کند برای رسیدن به اهداف.

1. مطمئن شوید که سایت شما را جریمه نمی شود

مدیران سایت متوجه اهمیت رسیدن به رتبه بندی موتور جستجو بالا. از این رو آنها انجام بسیاری از موتور های جستجو بهینه سازی فعالیت ها در سایت های خود را. نامناسب اجرای بهینه سازی موتور جستجو می توانید سایت خود را به شدت تنبیه توسط موتورهای جستجو است. برای جلوگیری از وب سایت شما جریمه و مدیران سایت باید متعهد به شیوه های زیر:

– استفاده از متون مخفی و یا پنهان لینک ها در صفحات وب.

– استفاده از cloaking

– بیش از حد صورت خودکار نمایش داده شد به موتورهای جستجو مانند گوگل

صفحات وب لود شده با کلمات بی ربط

– کلید واژه چاشنی

– چند صفحه, زیر دامنه, دامنه های قابل ملاحظه ای با محتوای تکراری

2. انتخاب صحیح عبارات کلیدی

درست عبارات کلیدی اجازه می دهد تا شما را به درایو بازدید کننده هدفمند به وب سایت خود را. لذا در این مرحله تعیین می کند که آیا شما در موتورهای جستجو بهینه سازی تلاش می تواند به بهبود کسب و کار نتیجه یا نه.

آیا خودتان را محدود و فکر باز در این منطقه است. شما ممکن است فکر می کنم که بیشترین جستجو را در حال آمدن است از 1 کلمه به کلمه کلیدی. اما این اشتباه است. اکثر مردم با استفاده از 2-5 کلمات و عبارات کلیدی از آنجا که آنها بیشتر از آمار توصيفی و عملکرد دقیق نتایج موتورهای جستجو.

در ضمن فکر می کنم خلاقانه و انجام تحقیقات زبانشناسی می تواند به شما کمک کند تولید مفید عبارات کلیدی.

3. بهینه سازی عنوان ها و متا تگ ها

با توجه به مقالات بازاریابی اینترنتییکی از مراحل مهم در بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی تگ عنوان در صفحه وب خود را. صفحات با کلمات کلیدی ظاهر می شود در تگ عنوان اغلب تصور می شود بیشتر مربوط به جستجو و پرس و جو از دیگران است. به یاد داشته باشید, برچسب عنوان مهم ترین محل از یک صفحه وب بعد از محتوای اصلی از تگ body. تقریبا تمام موتورهای جستجو را به اهمیت این تگ.

برخی از موتورهای جستجو همچنین به اهمیت وجود کلمات کلیدی در توضیحات متا و کلمات کلیدی در برچسب. در حال حاضر آن را قابل اجرا نیست به گوگل هر چند.

4. بهینه سازی محتوای وب سایت

همه موتورهای جستجو جای تاکید بر روی بدن خود محتوای متن. محتوای اصلی از صفحه وب خود باید شامل کلمه کلیدی تعداد قابل توجهی از زمان را به موتور جستجو عنکبوت احساس می کنم که مطالب مربوط به پرس و جو جستجو. دو پاراگراف بسیار مهم در بهینه سازی موتور جستجو.

برای جلوگیری از سایت خود را از بودن به عنوان “بیش بهینه سازی” شما نباید در مسائل کلیدی به شدت در بدن خود را محتوا است. ما نشان می دهد که شما در حال حاضر باید کلمات کلیدی را در یک راه طبیعی است. جدای از این, وب سایت خود کپی باید حداقل 200-250 کلمه است.

5. اطمینان از پاک شدن برنامه نویسی

اجازه می دهد تا موتورهای جستجو را به فهرست و تجزیه و تحلیل وب سایت خود را به درستی شما باید بررسی صحت برنامه نویسی HTML به صورت دستی. مدیران ممکن است ساخت صفحات وب از WYSIWYG HTML editors مانند مایکروسافت فرانت پیج 2003, اما, این, HTML editors ممکن است ترک برخی از تکرار و یا برچسب های غیر ضروری در کپی خود را به ویژه هنگامی که شما ویرایش صفحات اغلب در طراحی وب سایت فاز.

علاوه بر این موتورهای جستجو هستند خوب درک اپلت جاوا و فلش. اگر شما از فلش یا جاوا اپلت منوی ناوبری, مطمئن شوید که به تکراری در جایی و شامل لینک های HTML و همچنین.

لطفا نیز بررسی کنید که آیا وب سایت شما دارای لینک های شکسته. آنها ممکن است توقف موتور جستجو عنکبوت به خزیدن دیگر صفحات وب در وب سایت شما ممکن است در نتیجه از دست دادن صدها یا هزاران نفر ترافیک وب سایت در هر ماه و زباله های خود را بهینه سازی موتور جستجو و تلاش است.

6. ساختمان پیوند

در صورتی که شما یک دانش کمی در مورد بهینه سازی موتور جستجو شما به احتمال زیاد می دانید که محبوبیت لینک بسیار مهم است برای رسیدن به رتبه بندی موتور جستجو بالا در موتورهای جستجو عمده مانند گوگل و یاهو و غیره..

بله موتورهای جستجو با استفاده از لینک تجزیه و تحلیل برای تعیین رتبه بندی موتور جستجو. این phiolosophy است که اگر یک لینک ورودی امتیاز به سایت شما سایت شما باید برخی از ارزش. این لینک ورودی در نظر گرفته شده است به عنوان یک “رای مثبت” به وب سایت خود را. بیشتر لینک ورودی شما بالاتر است محبوبیت لینک. این می تواند به افزایش رتبه بندی موتور جستجو.

اما کیفیت از لینک ها (لینک شهرت) نیز مهم است. اگر شما می توانید یک لینک ورودی از بالا, محبوبیت سایت, سایت شما بیشتر بهره مند شوند.

روش های بسیاری برای انجام پیوند ساختمان از جمله به دنبال یک طرفه لینک متقابل لینک 3 طرفه لینک و غیره. به دلیل محبوبیت لینک و لینک شهرت دارد از اهمیت زیادی برای موتور جستجو موقعیت بسیاری از موتور های جستجو بهینه صرف بیشتر وقت خود را در پیوند ساختمان.

7. بهینه سازی محتوای وب سایت پویا

موتورهای جستجو هستند خوب درک به صورت پویا تولید صفحات وب است. بنابراین من پیشنهاد می کنم شما باید خود را تغییر دهید پویا آدرس استاتیک URL. اگر ممکن است, شما باید در نظر با استفاده از موتور جست و جوی پیشرفته تکنیک های بهینه سازی مانند Mod-Rewrite برای بهینه سازی وب سایت.

یکی دیگر از راه ساده تر این است که برای ایجاد یک نقشه سایت و لیست تمام Url های پویا بر روی آن. این می تواند کمک به یک بیت.

نتيجه گيری

بهینه سازی موتور جستجو بسیار مهم برای بازاریابی موتور جستجو است. هنگامی که آن را به درستی انجام می شود کمک می کند تا شما جذب بسیاری از بازدید کننده هدفمند به وب سایت خود را و می تواند خود را بهبود نتایج کسب و کار.

[ad_2]