5 تکنیک در طراحی دکوراسیون های اداری جدید – تهران دیزاین سنتر

دیوارهای منحنی به خاطر انعطافی که در خطوط خود دارند می توانند احساس مثبت و خوبی را در شما ایجاد کنند. اینکه از گیاهان در بخش داخلی فضاهای اداری استفاده کنید برای تصفیه هوای داخلی و ایجاد انرژی و پویایی به شما کمک می کنه. صفحات خورشیدی استفاده شده روی سقف و نمای این ساختمانها میتواند در فراهم کردن کل یا قسمتی از انرژی استفاده شدهی ساختمان مؤثرباشند. صفحات عمودی جداکننده، ایجاد میزهای باریک را به امکان پذیر میکند. ساختمان باید تا حد امکان در محلی ساخته شود که از روشنایی مفید روز بهره برده و از تابش شدید نور و گرمای خورشید دور باشد. 8 – امکان نیاز به وجود یک قسمت برای ورود اتومبیل ، جای پارک (به صورت زیر زمین) و بخش های تحویل. هم نشینی مبلمان مدرن و سنتی در کنار هم تضاد چشم نوازی رو در معماری داخلی فضا ایجاد می کنه که به هنر و سلیقه ی یک دکوراتور نیاز داره.

بنابراین برای اینکه یک طراح داخلی بتونه طرح فکر شده تری رو به مشتری خودش ارائه بده باید اطلاعات کافی در رابطه با استاندارد های ایمنی فضاهای کاری رو هم باید داشته باشه. زمانی که زندگی افراد به سمت شهر نشینی سوق پیدا کرد، نیاز به فضاهای کاری هم افزایش پیدا کرد، که در واقع به مرور زمان نیاز به یک نیروی متخصص برای طراحی داخلی و بازسازی فضاهای اداری بیشتر شد. مکان های برای فعالیت های مشترک، فضاهای کوچک برای کارهای خصوصی یا مواردی که نیاز به تمرکز مطلق دارند، از میزها و مبلمان مختلف می توان برای طراحی داخلی دفتر کار استفاده کرد. پلان بسته و فضای بسته برای طراحی داخلی فضای اداری شرکت هایی مناسب است که هر کدام از کارمندان شرکت وظایفی را به صورت فردی قبول کرده و به انجام می رسانند.همچنین این فضا برای اموری که نیاز به تمرکز فراوان داشته و آزادی های فردی می خواهد مناسب است.تمرکز بر روی کار یکی از مهم ترین عناصری است که در فضای پلان های بسته جریان دارد. سیستم بسته اداری نیز به محیطهایی می گویند که به وسیلهی دیوارهای جدا کننده و به شکل اتاقهای مستقل ساخته شدهاند.

در طول زندگی بشر ، کار و فعالیت های فیزیکی بخش جدایی ناپذیری بوده از زندگی انسان بوده که در محیط های باز یا بسته اتفاق می افتاده. دفاتر از لحاظ فضا، مساحت و سرویس دهی، هزینهای فوق العاده بیشتر از ایستگاههای کار با پلان آزاد را به جا میگذارد، اما محیط خصوصی و خلوت بیشتری را به وجود میآورد. شرکت معماری Dominic McKenzie ابعاد دفاتر کار مرکزی واقع در لندن را با اضافه کردن دفتر کار هنرمند سابق درهمسایگی آن دو برابر کرد. در نتیجه میتونیم بگیم بهترین پلان برای فضاهای اداری ترکیب این دو پلان هست. ترکیب بندی قفسهها، کشوها و کمدها به منظور ذخیره سازی در طراحی از اهمیت فوق العاده برخوردار میباشد. اجرای دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز را به ما در ایرانادکور بسپارید ما یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی دکوراسیون مغازه در جنوب ایران هستیم که می توانید با مراجعه به دفتر ما ، پروژه های اجرا شده را بازبینی نمایید. فلز، چوب و شیشه نقش بسیاری در این سبک خواهد داشت. بر اساس اصول ارگونومی، ارتفاع مناسب میز در این فضا به طور میانگین حدود ۷۲ تا ۷۵ سانتیمتر و ارتفاع صندلی حدود ۴۰ تا ۵۵ سانتیمتر هست.

افراد در طراحی و دکوراسیون دفتر کار اغلب با این چالش روبهرو میشن و درست نمی دونن که کدام یک از انوع طراحی پلان برای دفتر کار آنها مناسبتر هست. پارتیشنهای چوبی به ویژه برای اتاقهای کنفرانس، سوییتهای اجرایی و اتاقهای هیات مدیره ایده آل هست که در آن عملی و کاربردی بودن بسیار مهمه. استفاده از نور و روشنایی مناسب جلوه ویژه ای به قسمت های مختلف خانه خواهد داد. این موضوع کمک می کنه تا اونها با فضای کارشون ارتباط برقرار کنند و بیشتر حس کنند که در خانه ی دومشون هستند. برای طراحی هر فضا، جدا از نوع فضا که مسکونی یا تجاری یا اداری باشد، ارتباط درون و بیرون باید به نحو احسن برقرار گردد. رنگ، یکی از هیجان انگیزترین ابزارهایی است که در دسترس طراح است، به وسیله ی آن می توان ارتباط میان فضا و سبک را به وجود آورد و یکی از جنبه های تاثیرگذار روی بیننده است. بسیاری از سازمان ها در دنیا از رنگ خنثی برای دیزاین محیط کار استفاده می کنند و برای تاکید روی رنگ سازمانی به صورت لکه های تاکیدی از رنگ سازمانی استفاده می کنند. وقتی آلاینده ها زیاد بشن باعث ناراحتی های چشمی می شه، بسیار مهم است که کیفیت هوا ، رطوبت ، دما و آکوستیک کنترل و تنظیم بشه تا اطمینان حاصل بشه که محیط کار سالمه.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دکوراسیون داخلی فضاهای اداری دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ایندکسر