چرا موتور سیکلت برقی هارلی دیویدسون LiveWire EV در دسترس است


این شارژر در یک موتورسیکلت الکتریکی LiveWire در نمایشگاه و کارگاه هارلی دیویدسون در لیندون، یوتا، ایالات متحده آمریکا، در روز دوشنبه، 19 آوریل 2021 گنجانده شد.

بلومبرگ | بلومبرگ | گتی ایماژ

برای شرکت‌ها، سال 2021 سال برنامه‌های بزرگ تفکیک و پیشنهادات SPAC متغیر بود. از این هفته، وال استریت و سرمایه گذاران نام نمادین دیگری برای اضافه کردن به دو ستون مهندسی مالی داشتند: هارلی دیویدسون.

این سازنده موتور سیکلت اعلام کرده است که قصد دارد بخش دوچرخه های برقی خود، LiveWire را به عنوان یک شرکت جدید از طریق قراردادی با SPAC جدا کند، که تجارت خودروهای الکتریکی هارلی را تقریباً 1.8 میلیارد دلار تخمین می زند.

این به تخمین‌هایی نزدیک نیست که برخی از خودروسازان برقی، از جمله Rivian Automotive و Lucid Group، از زمان معرفی اخیر خود در بازار مشاهده کرده‌اند، اما به چالش بزرگی اشاره می‌کند که شرکت‌های قدیمی، رهبران قدیمی بازار با تغییر جهان و روندهای بزرگ با آن مواجه هستند. مانند انتقال انرژی و برق رسانی به طور فزاینده ای برای سرمایه گذاری مهم می شوند.

در بسیاری از بخش‌ها، تغییرات آب و هوا نیازمند بازنگری در نحوه ساختار شرکت‌های نمادین است. رویال داچ شل اخیراً از سوی فعالان سرمایه‌گذار تحت فشار قرار گرفته است تا تجارت انرژی‌های تجدیدپذیر خود را جدا کند. جنرال موتورز و فورد، در حالی که به خودشان علاقه ای ندارند، سوالات بازار را در مورد اینکه آیا کسب و کارهای جدید خودروهای برقی می توانند به عنوان شرکت های مستقل بهتر باشند، زیر سوال برده اند.

کریگ ایروین، تحلیلگر روث کاپیتال در گزارش رویترز در مورد هارلی گفت: “اگر چیزی وجود داشته باشد، بر آنچه ما مدت ها در مورد آن صحبت می کردیم تأکید می کند. دیترویت، بیدار شوید! قطار ایستگاه را ترک کرده است! واگن های برقی اجتناب ناپذیر هستند.” معامله دیویدسون بسیاری از تولیدکنندگان تجهیزات اصلی سنتی (تولیدکنندگان تجهیزات اصلی) با مشاغل نوظهور EV به وضوح می توانند چنین تراکنش های اسپین آفی را انجام دهند.”

شرکت خرید با هدف ویژه که LiveWire با آن ادغام خواهد شد SPAC است که بر ESG، AEA-Bridges Impact Corporation متمرکز است.

تغییر اقلیم تنها موضوع اصلی این گذار نیست که منجر به درخواست‌ها برای فروپاشی شرکت‌ها می‌شود، زیرا شرکت‌های فروشگاه‌های بزرگ، از جمله Macy’s و Kohl’s، با فشار سرمایه‌گذاران برای توقف فعالیت‌های خرده‌فروشی آنلاین با ادامه رشد تجارت الکترونیک مواجه هستند. و این بحث ها در مورد بهترین روش برای تحقق بخشیدن به ارزش سهامداران در چشم انداز وسیع تری از بخش های شرکتی، از جمله شرکت های نمادین از جنرال الکتریک تا جانسون و جانسون، صورت می گیرد.

برای هارلی دیویدسون، طرح اسپین آف سوالات کوتاه مدتی را در مورد بهترین راه برای تامین مالی و ایجاد یک کسب و کار جدید برای دوران جدید حمل و نقل و مصرف کنندگان، و همچنین سوالات بلندمدت در مورد اینکه کجا ارزش بیشتری دارد، ایجاد می کند. نام تجاری هارلی دیویدسون آینده – 74٪ کنترل بر سهام شرکت جدید را حفظ خواهد کرد.

به گفته دیوید سی مک گرگور، تحلیلگر در Longbow Research، دارایی های رشد در فضای خودروهای الکتریکی متفاوت از دارایی های بالغ و کم/بدون رشد، مانند یک شرکت موتورهای احتراق داخلی، ارزش گذاری می شوند. او گفت: «در حالی که شرکت LiveWire هنوز مانند سایر سهام شناخته شده EV ارزش گذاری نشده است، پتانسیل رشد کسب و کار مستقل در سال های آینده شناسایی خواهد شد و ارزیابی به دنبال خواهد داشت.»

از نقطه نظر محصول، اگرچه تجارت ارثی و تجارت EV دوچرخه‌های دو چرخ هستند، اما دسته‌بندی‌های محصول متفاوت و در مراحل مختلف تکامل هستند. به گفته مک گرگور، این به چندین ملاحظات منجر می شود که از spinofa حمایت می کنند. برای اینکه LiveWire استعدادهایی را استخدام کند که به آن امکان موفقیت می دهد، مدیریت به استقلال یک شرکت مستقل نیاز دارد که به نوبه خود به آنها امکان می دهد مشوق های مالی برای مدیران کلیدی ایجاد کنند که مستقیماً با دستیابی به مراحل کارایی مرتبط هستند. . خودمختاری همچنین به معنای تصمیم گیری در مورد سرمایه با مزایای تاریخچه بازار روشن است.

کریگ کنیسون، تحلیلگر رابرت دبلیو بیرد و شرکت در یادداشتی در این هفته نوشت: چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد، اما بعید است که لایو وایر از جریان سرمایه در خودروهای الکتریکی به عنوان بخشی از میراث هارلی دیویدسون استفاده کند.

مطالعه فروش شرکتی که توسط امیلی فلدمن، استاد مدیریت در مدرسه وارتون، دانشگاه پنسیلوانیا انجام شد، نشان می‌دهد که چنین تفکری در تاریخ اخیر دفاتر شرکت‌ها مفید است.

فلدمن اخیراً به CNBC گفت: «تحلیل من صریح است. فلدمن، که کتاب فروش اوست، می‌گوید: «ما قطعاً شاهد این پیشرفت‌های بهره‌وری بزرگ در فروش شرکت‌ها هستیم و به همان اندازه، وقتی به عملکرد اسپین‌آف‌ها نگاه می‌کنیم، آنها تمایل دارند که پس از اسپین‌آف‌های شرکت مادر سابق عملکرد قوی داشته باشند. : ایجاد ارزش از طریق استراتژی ها، ساختار و اجرا» سال آینده منتشر خواهد شد.

دلایلی وجود دارد که هارلی دیویدسون کسب و کار خودروهای برقی را با ادامه طرح تحول خود تقسیم کند. نه تنها یک کسب و کار کوچک در حال رشد می تواند در یک شرکت بزرگتر به ضرر خود گم شود، بلکه می تواند فشار سرمایه بیشتری را بر شرکتی که با تغییرات عمده جمعیتی و بازار مواجه است، وارد کند. ممکن است سال 2025 یا 2026 باشد تا LiveWire به سوددهی برسد، و منطقی است که هارلی دیویدسون در حالی که تحت یک برنامه چرخشی گسترده تر به رهبری مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره است، از سود و زیان تهی نشود. Harley-Davidson Jochen Zeitz.

یک موتورسیکلت LiveWire که هارلی دیویدسون اعلام کرده است که قصد دارد به عنوان یک شرکت خودروهای الکتریکی جداگانه از طریق معامله ای با SPAC متمرکز بر ESG جدا شود.

LiveWire

“در حال حاضر، هم شرکت جدید و هم شرکت به ارث رسیده داستان هایی هستند که به من نشان می دهند با توجه به مشکلات جمعیتی که هنوز بر بازار سنتی دوچرخه های سنگین سنگینی می کند، سرمایه گذاران در مورد سهام HOG هیجان زده نیستند. مک گرگور گفت: «حتی زمانی که تیم مدیریت جدید استراتژی‌های جناح راست را مدیریت می‌کند، همچنان با چالش‌های ناشی از اشتباهات تیم مدیریت قبلی مواجه است و ما انتظار داریم که حل آن چند سال دیگر طول بکشد.»

از برخی جهات واضح، این دو شرکت به ران چسبیده باقی خواهند ماند. Zeitz رئیس و سرپرست اجرایی LiveWire خواهد بود، در حالی که مدیر ارشد مالی Harley-Davidson، Gina Götter، سرپرست مدیر ارشد مالی خواهد بود.

بیرد خاطرنشان کرد که به LiveWire این آزادی داده شد که بودجه توسعه محصول جدید را تامین کند و مدل بازاریابی خود را تسریع بخشد، در حالی که از مقیاس فرصت های تولید و توزیع شرکت هارلی و تایوان اسکوتر و دوچرخه الکترونیکی KYMCO، که همچنین در حال معامله است، استفاده می کند.

اولویت های استراتژیک و تحقیق و توسعه نیز همپوشانی دارند.

بیرد در خلاصه ESG خود از هارلی نوشت: هارلی دیویدسون به عنوان بزرگترین تولید کننده موتورسیکلت های بنزینی سنگین، “موقعیت منحصر به فردی برای شکل دادن به آینده صنعت موتورسیکلت دارد.”

Zeitz که کمیته پایداری هارلی را پس از پیوستن به مدیرعاملی راه‌اندازی کرد، این هفته به CNBC گفت که از شرکت خواسته بود “درازمدت فکر کند و به برقی‌سازی فکر کند” و اکنون شرط می‌بندد که بعد از یک دهه پیشرو باشد. برند EV در موتورسیکلت‌ها. او گفت: “با LiveWire، ما واقعاً می‌توانیم برقی‌سازی این ورزش را رهبری کنیم، بنابراین برداشتن گام نهایی برای جداسازی آن فقط یک کار منطقی است که اکنون انجام شود.”

در حالی که LiveWire بیشتر بر کاربران شهری تمرکز دارد، Zeitz می‌گوید که ممکن است فناوری را به هارلی بازگرداند، که او آن را یک هدف کلیدی توصیف کرد. او گفت: «در حالی که ما هنوز پتانسیل عظیمی برای هارلی دیویدسون به عنوان یک برند و به عنوان یک شرکت داریم، این یکی از عناصر استراتژیک کلیدی خواهد بود که به ما در دستیابی به اهداف نهایی کمک می کند.

لحظه هارلی برای SPAC عالی نبود، درست زمانی که نوسانات بازار تشدید شد و سرمایه گذاران در مورد داستان های رشد و برخی از داغ ترین روندهای فناوری نامطمئن شدند. ریوین پس از رشد در این هفته، با پیش‌بینی تولید کمتر از حد انتظار، فروخت و برخی از SPAC‌های اخیر با بسته شدن، فروش بالایی داشتند.

سهام هارلی در اوایل این هفته سرفصل خبرها شد، اما از آن زمان تا جایی که در محدوده متوسط ​​30 دلار باقی ماندند، معامله شدند، پس از اینکه اوایل تحت استراتژی مدیریتی جدید Zeitz افزایش یافتند. امتیازهای بالای وال استریت.

Zeitz در اوایل سال جاری به CNBC گفت: “الکتریکی کردن یک امر مسلم است.”

اما LiveWire از نظر اعداد داستانی برای سال 2022 نیست. بر اساس مطالعه بیرد، امروزه کسب و کار لایو وایر به یک پایگاه متشکل از 387 موتورسیکلت لایو وایر و درآمدی معادل 33 ​​میلیون دلار در سال 2021 تبدیل شده است. به هر حال، خیابان تاریخچه EV را تخمین می زند – Rivian درآمد 1 میلیون دلاری را گزارش کرده است، اما حتی پس از کاهش آن، ارزش بازار بیش از 80 میلیارد دلار است.

هارلی فروش بیش از 100000 دوچرخه برقی را پیش‌بینی می‌کند که درآمدی معادل 1.77 میلیارد دلار در سال 2026 ایجاد می‌کند و تا سال 2030، تقریباً 190،000 دوچرخه برقی، درآمدی معادل 3 میلیارد دلار ایجاد می‌کند. پیش بینی فعلی بیرد برای محموله های سنتی موتورسیکلت در سال جاری 186000 دوچرخه است.

Zeitz گفت: «البته این خطی نخواهد بود و خیلی به زمان عرضه محصول جدید بستگی دارد. فرصت‌های زیادی برای رشد کسب‌وکار وجود دارد، و می‌دانید، اگر به نرخ پذیرش کلی نگاه کنید، می‌بینیم که در چند سال آینده به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد.»

این معامله ممکن است به رتبه‌بندی برخی دیگر از «سهام مفهومی» که در سال جاری دریافت کرده‌اند نرسد، اما تحلیل‌گران می‌گویند خروج از معامله و ایجاد استقلال برند ممکن است مهم‌تر باشد، به‌ویژه برای استخدام مدیران ارشد برای تلاش جدید.

در نهایت، افراد کمی استدلال خواهند کرد که در آینده خودروهای الکتریکی بیشتری به جز وسایل نقلیه احتراق داخلی در جاده ها وجود نخواهد داشت، چه برای اتومبیل یا موتور سیکلت، و هارلی نقش پیشرو در بسیاری از جنبه های تجارت دوچرخه دارد. از یک فروشنده استفاده کنید. شبکه خدمات و تامین مالی این به این معنی است که ارائه شواهد درازمدت علیه هارلی به عنوان یک پیشرو در خودروهای الکتریکی دشوار است، حتی اگر بازار – و بسیاری از فروشندگان خودش – متقاعد نشده باشند.

هارلی مدتی است که پول مرده است و امروزه بسیاری از فروشندگان بیشتر روی دوچرخه های سنتی و فروش رو به رشد دوچرخه های دست دوم متمرکز شده اند. از این پس، آینده هارلی و لایو وایر می تواند راه های مختلفی را طی کند. LiveWire ممکن است در حال حاضر سابقه طولانی مدت قانع‌کننده‌تری داشته باشد، اما توسعه از پتانسیل موضوعی به زمان نیاز دارد تا در واقع در رادار سرمایه‌گذاران بیشتری قرار گیرد و منجر به رتبه بالاتر خودروهای الکتریکی شود.

با این حال، یک عنصر قابل توجه وجود دارد که مصرف کنندگان در برند دوچرخه جدید LiveWire نمی بینند: نام هارلی دیویدسون.

مک گرگور گفت: «از دیدن یک شرکت خودروهای برقی با ارزش بازار بزرگتر از شرکتی که به ارث رسیده است، شگفت زده نخواهیم شد.


https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir

ایندکسر