سئو در صفحه چیست؟ این یک جز component از SEO است که بر بهینه سازی عناصر وب سایت مشاوره سئو شما مانند سرعت صفحه و تراکم کلمات کلیدی ، در مقابل عوامل خارج از وب سایت شما ، مانند لینک دادن ، تمرکز دارد.

در این صفحه ، ما بیشتر درباره SEO در صفحه صحبت خواهیم کرد ، از آنچه در آن است گرفته تا نحوه بهینه سازی در صفحه ، بنابراین شما می توانید تلاش خود را برای دیدن بهترین نتایج به حداکثر برسانید.

اگر می خواهید با یک متخصص در مورد خدمات SEO داخلی وب سایت خود صحبت کنید ، مشاوره رایگان سئو می توانید از طریق شماره 888-601-5359 با ما تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید آنلاین !

سئو در صفحه چیست؟
SEO در صفحه به هر بهینه سازی ای گفته می شود که کنترل کرده و در وب سایت خود بگنجانید. با بهینه سازی های موجود در صفحه ، شما می خواهید وب سایت خود را برای کاربران مشاوره سئو سایت قابل استفاده و با ارزش تر کنید تا رتبه بندی یا دیده شدن خود را در نتایج جستجو در Google ، Bing و سایر موتورهای جستجو بهبود ببخشید.

چرا سئو در صفحه انجام می شود؟
سئو در صفحه منجر به رتبه بندی بالاتر جستجو ، افزایش بازدید به سایت شما و تبدیل بیشتر می شود. نتایج در صفحه زمان SEO را ، اما یک بار خود را استراتژی SEO در صفحه می شود خارج از زمین، آن را می توانید رتبه بندی خدمات مشاوره سئو و خرید و فروش آنلاین خود را افزایش یابد.

چه فاکتورهای رتبه بندی SEO در صفحه را باید بهینه کنم؟
با SEO در صفحه ، چندین فاکتور مختلف رتبه بندی دارید. شما می خواهید همه این عوامل را بهینه کنید. اختصاص دادن زمان برای بهینه سازی هر یک از این عوامل باعث بهبود رتبه بندی شما در نتایج جستجو می شود و وب سایت شما را رقابتی تر و دشوارتر می کند.

عوامل بهینه سازی در صفحه که باید بر آنها تمرکز مشاور سئو کنید عبارتند از:

آدرس اینترنتی
عنوان مشاور سئو چیست
توضیحات متا
عنوان ها
برچسب های Alt
کلید واژه ها
محتوا
سرعت
پیوند داخلی
تصاویر
موبایل دوستی
برخی از موارد اقدام بهینه سازی SEO در صفحه شامل موارد زیر است:

بهینه سازی برچسب های عنوان و توضیحات متا
نوشتن مطالب عمیق و با کیفیت
پاک کردن کد سایت شما
ساده سازی مسیریابی سایت شما
سرعت وب سایت شما
برای یادگیری نحوه بهینه سازی در صفحه برای هر یک مشاوره سئو حرفه ای از این عوامل SEO در صفحه ، به خواندن ادامه دهید!

نحوه بهینه سازی برای سئو در صفحه
اکنون که دانستید چه عواملی بر روی SEO داخلی شما تأثیر می گذارد ، می توانید بهینه سازی آنها را شروع کنید. به یاد داشته باشید ، بهینه سازی سایت شما و همچنین دیدن نتایج حاصل از آن ، زمان بر است. پیروی از بهترین روش ها برای این عوامل ، به شما کمک می کند وب سایتی ایجاد کنید که بتواند به روزرسانی الگوریتم را تحمل کند .

آدرس اینترنتی
URL چیست؟ URL شما مانند یک آدرس است ، اما برای یک صفحه در اینترنت مشاوره رایگان سئو سایت است.

مثال URL برای سئو در صفحه
آدرسهای اینترنتی صفحات وب سایت شما باید شامل توضیحات مختصری از موضوع صفحه باشد.

به عنوان مثال ، اگر صفحه ای در مورد مراقبت های روزانه سگ در ساحل Daytona دارید ، یک آدرس اینترنتی مناسب برای آن www.yoursite.com/dog-daycares-in-daytona خواهد بود. یا ، اگر چندین مکان دارید ، می توانید از قالب زیر استفاده کنید: www.yoursite.com/locations/daytona/dog-daycare.

درج کلمه کلیدی در آدرس اینترنتی شما به جای یک رشته طولانی از اعداد به هم ریخته ، پیمایش سایت شما را آسان می کند و ایده بهتری از موضوعات صفحه شما به افراد می دهد.

به عنوان مثال ، کدام یک از URL های زیر را ترجیح می دهید؟

مشاور سئو سایت
برای بهبود معماری سایت خود و کمک به شما در رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجوی مرتبط ، از URL های سازمان یافته و تمیز استفاده کنید – مانند اولین مثال بالا.

عنوان
برچسب عنوان چیست؟ عنوان عنوان شما عنوان صفحه شما است ، اما فقط در نتایج جستجو ظاهر می شود.

عنوان برچسب عنوان برای SEO در صفحه
برای نشان دادن وب سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ، Google باید بداند صفحه شما درباره چیست. استفاده از کلمات کلیدی خاص در برچسب عنوان هر صفحه ( ، ) درک وب سایت شما را برای خزنده های موتور جستجو آسان می کند.

به عنوان مثال ، اگر کلمه کلیدی “ساحل مهد کودک daytona beach” را هدف قرار دهید ، می توانید عنوان زیر را ایجاد کنید: “مهد کودک برتر سگ در ساحل دیتونا | نام شرکت.” برای بهترین نتیجه ، برچسب عنوان خود را به 55 کاراکتر محدود کنید مشاوره رایگان سئو حرفه ای تا از قطع شدن گوگل در نتایج جستجو جلوگیری کند و در ابتدا از کلمه کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید.

خواندن جایزه: چگونه یک برچسب عنوان دلچسب بنویسیم
توضیحات متا
توضیحات متا چیست؟ شما توضیحات متا خلاصه و به نظر می رسد در SERP صفحه شما است.

مثال متای توصیف برای SEO در صفحه
توضیحات متا مستقیماً روی بهینه سازی صفحه شما تأثیر نمی گذارد. این یک ویژگی است که به کاربران کمک می کند ، در مورد صفحه خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. این واقعیت که Google عبارات جستجوی کاربر مشاوره آنلاین سئو را که در توضیحات متا شما نشان داده می شود پررنگ می کند دلیل دیگری برای بهینه سازی توضیحات متای شما برای سئو در صفحه است.

برای بهترین نتیجه ، کلمات کلیدی اصلی و مرتبط خود را در توضیحات متای خود بگنجانید. صفحه شما درباره مهد کودک سگ در Daytona Beach ، به عنوان مثال ، ممکن است از توضیحات متای زیر استفاده کند: «به دنبال مهد کودک سگ در Daytona Beach هستید؟ برای مهد کودک سگ ، نظافت سگ و موارد دیگر به Rover بیایید! ”

برای بهترین نتیجه ، متا توضیحات شما باید به 160 نویسه بپیوندد.

عنوان ها
عنوان عنوان چیست؟ برچسب های عنوان برای بهبود خوانایی آن ، محتوای موجود را با H2s ، H3s و H4 از بین می برند.

عنوان مثال برای SEO در صفحه
وقتی نوبت به عنوان می رسد ، می خواهید از آنها برای موتورهای جستجو مشاوره سعو و کاربران استفاده کنید. در سراسر محتوای خود از برچسب های عنوان استفاده کنید تا آن را تجزیه کرده و آن را برای کاربران قابل خواندن و قابل کاستن کند. همچنین می توانید کلیدواژه های اصلی یا اصلی خود را اضافه کنید تا موتورهای جستجو زمینه بیشتری برای صفحه خود فراهم کنند.

به عنوان مثال ، پستی در مورد مهد کودک سگ ممکن است از عناوین زیر استفاده کند:

مهد کودک سگ شامل چه مواردی می شود؟
هزینه مهد کودک سگ چقدر است؟
چگونه بهترین مهد کودک سگ را پیدا کنیم
هنگام نوشتن برچسب های عنوان ، به یاد داشته باشید که کلمه کلیدی اصلی خود را در برچسب H1 خود هدف قرار دهید .

برچسب های Alt
برچسب alt چیست؟ برچسب های Alt اطلاعات بیشتری برای چندرسانه ای مانند تصاویر و فیلم ها فراهم می کنند.

مثال برچسب Alt برای SEO در صفحه
موتورهای جستجو نمی توانند چندرسانه ای را ببینند ، بنابراین هزینه مشاوره سئو به ویژگی های alt بستگی دارند تا به آنها بگویند چندرسانه ای چیست.

به عنوان مثال ، اگر عکسی از یک سیب دارید ، برچسب alt شما می تواند “سیب قرمز خوشمزه” باشد. فراتر از آن ، می توانید اسامی توصیفی را به خود فایلهای تصویری اضافه کنید تا Google بتواند ایده بهتری از چندرسانه ای شما بدست آورد.

همیشه برای محتوای چندرسانه ای خود یک برچسب alt قرار دهید. علاوه بر Google ، برچسب های alt شما به کاربرانی که نمی توانند محتوای شما را ببینند یا با آن تعامل داشته باشند نیز کمک می کند. استفاده از برچسب های alt باعث می شود محتوای شما در دسترس همه افرادی باشد که در سایت شما جستجو می کنند.

کلید واژه ها
کلمات کلیدی چیست؟ کلمات کلیدی کلماتی را که در SEO برای هدف قرار دادن سوالات ارزشمند کاربر استفاده می شود ، توصیف می کنند.

مثال کلمه کلیدی برای SEO در صفحه
هر صفحه در سایت شما باید شامل محتوای متنی باشد که در مورد موضوع مشاوره حرفه ای سئو صفحه صحبت می کند.

حتی صفحاتی که معمولاً بهینه نشده اند ، مانند صفحه “تماس با ما” می توانند به کسب و کار شما در کسب و کار آنلاین کمک کنند. استفاده از کلمات کلیدی در متن متن صفحه شما به Google کمک می کند تا آن را بخواند و آن را به طور مناسب رتبه بندی کند.

شما باید برای هر صفحه در سایت خود کلمات کلیدی را تحقیق و تدوین کنید. ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند KeywordsFX و Keywordtool.io می توانند به شما کمک کنند کلمات کلیدی مردم را در رابطه با محصولات و خدمات خود تحقیق کنید.

برای تعیین اینکه کدام یک از کلمات کلیدی بیشترین ارزش مشاوره سئو چیست؟ را برای شما دارند ، به معیارهای مفید مانند حجم جستجوی ماهانه و رقابت نگاه کنید.

در بیشتر موارد ، شرکتهای کوچکتر روی کلمات کلیدی دم بلند یا کلمات کلیدی مشاور حرفه ای سئو با سه تا چهار کلمه تمرکز خواهند کرد.