سایت بازدیدیار

Category: دسته‌بندی نشده No comments

او‌لین سیستم ساخت کننده ارگانیک سیگنال های بازدیدیار مارک و مشاهده ارگانیک با نگهداری اصل رضایت استفاده کننده
اولین سیستم تولید ارگانیک سیگنال های مارک با محافظت اصل رضایت استفاده کننده
نتیجه ها را علاوه بر Google Analytics , در Google Search Console بازدیدیار خویش ببینید!
در سال ۲۰۱۹ به جای به کارگیری از طریق های منسوخ شده و مزاحم مانند پاپ آپ , به یاری بازدیدیار , سیگنال های مارک را برای تارنما خویش ساخت کنید!

با ساخت سیگنال های مارک به وسیله بازدیدیار , مخارج برندینگ و SEO را به صورت بازدیدیار چشمگیری کاهش دهید!
در سال ۲۰۱۹ میلادی , برای کسب اعتبار و ساخت سیگنال های مارک در حیث موتور های کاوش علی الخصوص گوگل , می بایست ماهانه یکسری میلیون و گاها یک سری آبادی میلیون و یک سری صد میلیون تومان هزینه فرمائید که‌این مبلغ به طور کامل بستگی به میزان رقابت شما داراست .

سیگنال های مارک چه مواقعی هستند؟
مشاهده بی واسطه سایت , محل ورود گوگل با جستجوی اسم مارک شما و محل ورود گوگل با ادغام مارک و لغات با اهمیت شما برای صفحاتتان , مهم ترین فاکتور های مارک میباشند که در تارنما Backlinko هم میتوانید مشاهده کنید . شما بایستی مخارج سنگین وزن تبلیغات بنری , محیطی , و کمپین های تبلیغاتی لبریز هزینه ای داشته باشید تا بتوانید این سیگنال ها را برای سایت خویش تولید نمایید! در حالی که بوسیله بازدیدیار , میتوانید با هزینه زیاد کمتر , همین سیگنال ها را برای خویش تولید فرمائید . علاوه بر این , به کارگیری از این تجهیزات منجر می شود , وقتی که استفاده کننده , واژه و کلمه حیاتی مربوط به سرویس ها یا این که تولیدها شمارا در گوگل کاوش نماید , گوگل توصیه جستجوی آن واژه و کلمه اساسی به علاوه مارک شما‌را به استفاده کننده بدهد . مثلا , در شرایطی که اسم مارک شما ( دیجی جنس ( باشد , و کاربری در گوگل عبارت ( تلفن همراه سامسونگ s۸ ( را کاوش نماید بازدیدیار , گوگل سفارش جستجوی ( موبایل سامسونگ s۸ دیجی مال ( را به استفاده کننده کاوش کننده میدهد . و این با‌گاز سبب ساز آوازه شما و ارتقا مشتریان حقیقی شما می شود .

تولید سیگنال های مارک , چه گونه مخارج سئو وب سایت را کاهش می دهد؟
شما می بایست با تبلیغات گسترده بنری و برندسازی قادر , اعتنا گوگل را به خویش جلب فرمائید . به شکلی که تبلیغات شما سبب تولید تماشا کنندگان بی واسطه ( Direct visitors ) شود! و در عین حالا یوزرها از وبسایت شما راضی باشند . یعنی Bounce Rate پایینی داشته باشید . یا این که به عبارت با جزییات بیشتر , میزان ماندگاری استفاده کننده در صفحه های شما و کلیک استفاده کننده روی لینک و پیوند های داخلی صفحه های شما و DWell time شما , به میزان مناسبی باشد و همینطور درصدی از یوزرها نو شما تبدیل به یوزرها بازگشتی شوند . یعنی کابرانی که مجددا بعداز مدتی از وبسایت شما مشاهده می نمایند . , با برندسازی مضاعف قدرتمند و لبریز هزینه , بایستی کاری نمائید که اسم شما در گوگل کاوش شود و یا این که به کاوش کنندگان توصیه شود! و یا این که هنگامی کسی روی بک لینک و پیوند های شما کلیک نکند , اثر آن ها به شدت کم می شود! برای این‌که این سود را برای تارنما خویش بوجود آورید , بایستی ماهانه تعدادی میلیون تومان بابت تبلیغات گسترده , صرف کنید! این سیگنال های مارک منجر اعتماد گوگل بازدیدیار به شما می شود بازدیدیار و تمام روند های سئو وب سایت شما‌را کم هزینه می نماید . به این دلیل‌که تمام فاکتور های مرتبه بندی گوگل , به سیگنال های مارک سایت شما بستگی دارد و این سیگنال های مارک , دارنده وزن متعددی از در میان صدها فاکتور سکو بندی گوگل میباشند .
خب! این فاکتور ها چقدر اساسی هستند؟
این فاکتور ها , یعنی بازدیدکنندگان بدون واسطه وبسایت , جستجوی مارک شما و عبارات بازدیدیار دارای اهمیت شما به همراه مارک شما و کلیک روی بک پیوند های شما با مراقبت فاکتور های رضایت استفاده کننده , از فاکتور های ثابت شده و کلیدی در سیستم جايگاه بندی گوگل است که می‌توانید در کاغذ فاکتور های مرتبه بندی گوگل سال ۲۰۱۹ در وب سایت Backlinko و Moz که از وبسایت های منشا تحقیقاتی در حوزه سئوی سایت می‌باشند , ملاحظه کنید .
درحال حاضر بازدیدیار چطور منجر کاهش هزینه ها می شود؟
بازدیدیار تمام این فاکتور ها یعنی تماشا بدون واسطه بازدیدیار , محل ورود گوگل با عبارات مارک شما بازدیدیار و بقیه کلمه ها دلخواه و کلیک بازدیدیار روی بک پیوند های شما‌را به صورت به طور کامل ارگانیک تولید می نماید و شما می‌توانید فیض را در Google Analytics و Google Search Console ملاحظه کنید بازدیدیار .

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>