سازمان بیمه بازاریابی ایمیل و چند متغيره تست

Category: دسته‌بندی نشده No comments

[ad_1]

سازمان بیمه بازاریابی ایمیل می تواند و باید یکی از قدرتمند ترین ابزار نسل سرب در یک سازمان فروشنده جعبه ابزار. و وقتی که می آید به بیمه آژانس, ایمیل, بازاریابی, چند متغیره تست ارائه می دهد یک روش بسیار سودمند برای بهبود نتایج ارائه بینش بیشتر به ایمیل کمپین بهینه سازی و راندمان تبدیل. A/B تست خرد شده ارائه می دهد یک راه ساده برای درک چند متغيره تست. تقسیم آزمایش تجربی روش مورد استفاده برای تعیین مطلوب نرخ تبدیل (کلیک کنید از طریق نرخ به عنوان مثال) برای بیمه وب سایت صفحه فرود, بنر, تبلیغ یا کمپین ایمیل. این مقاله در چند متغيره تست برای مبارزات بازاریابی ایمیل.

بیایید می گویند که یک بازاریاب بیمه ایجاد دو نسخه از یک کمپین ایمیل (ما به آنها تماس بگیرید ایمیل نسخه A و B). آژانس بازاریاب می خواهد برای تعیین کدام یک از این نسخه بیشتر موثر خط موضوع. تقسیم تست کار می کند اگر ایمیل یکسان هستند به جز یک اصلاح که در این مورد این است که موضوع خط. آژانس و کارگزار ایمیل کمپین بازاریابی تغییرات می تواند می تواند دراماتیک یا ظریف. هر خط موضوع را می توان کاملا متفاوت و یا یک کلمه تغییر می تواند اندازه گیری. سازمان می تواند پس از آن اندازه گیری کمپین اصول افتراق از جمله سرعت باز و کلیک کنید از طریق نرخ تعیین می کند که سازمان بیمه ایمیل کمپین بازاریابی موثرتر بود.

برای مثال اگر کمپین یک به همراه داشت باز نرخ 20% و 10 کلیک و کمپین B به همراه داشت باز میزان 25% با 14 کلیک و سپس تعادل ایمیل باید با استفاده از کمپین B. آنچه تعادل شما ممکن است بپرسید? چند متغيره تست می توانید با استفاده از بخش کوچکی از بازاریابی ایمیل خود را لیست تماس. اگر آژانس بازاریاب با استفاده از 10% برای A/B تست ذکر شده در بالا تعادل و یا در این مورد باقی مانده 90 درصد پس از آن می تواند مورد استفاده برای ارسال و برتر, ایمیل, نسخه B. برتر است که اغلب توسط کلیک کنید از طریق نرخ, اما همچنین می تواند شامل معیارهای مانند وبینار ثبت نام, عضویت در خبرنامه, ثبت نام, نسل ترافیک وب سایت و غیره.

چند متغيره تست شبیه به A/B تست اما می توان به تست های متعدد سازمان بیمه بازاریابی ایمیل تکرار در همان زمان. یک راه ساده برای فکر کردن در مورد این است که یک A/B/C/D, آزمون تقسیم با هر ایمیل مختلف با استفاده از خط موضوع. اگر از طریق کلیک کنید نمایش نتایج: از نسخه D دو بار به عنوان به خوبی به عنوان دیگر ایمیل و سپس تعادل ایمیل را می توان با استفاده از بیمه آژانس ایمیل نسخه D. آژانس بازاریابان می توانید انتخاب کردن به صورت معنی داری آزمون نمونه برداری و یا آنها می تواند ورزشگاه خود را ایمیل تست حصول اطمینان از آنها کافی خروجی آزمون دوره به عملکرد معتبر نتایج.

چند متغيره تقسیم تست اجازه می دهد تا سازمان برای بهینه سازی بیمه خود را ایمیل کمپین های بازاریابی برای اطمینان از اثر مطلوب از خطوط موضوع به تماس به عمل به محتوای تراکم. چند متغيره تست اجازه می دهد تا بیمه بازاریابان به طور مستمر اندازه گیری و اصلاح و بهبود سازمان بیمه بازاریابی ایمیل طرح را به تولید بیشتر منجر بیمه.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>