درمان آرتروز زانو با استفاده از روشهای نوین بدون جراحی و ۱۰ توصیه درمانی

تردمیل خانگی مزیت های بسیاری نسب به پیاده روی یا دویدن در بیرون از منزل دارد که باعث شده افراد در هر سن و سلیقه ای به خرید تردمیل خانگی روی آورده و در منزل ورزش کنند ؛ از مزایا تردمیل خانگی می توان به اجرای تمرینات ورزشی متنوع و پیاده روی در سر بالایی که موجب افزایش شدت ورزش می شود اشاره نمود. این نوع تسمه تردمیل به دلیل ضخامت پایین، بیشتر برای دستگاه های ساده خانگی که عرض تسمه آنها تا 40 یا 45 سانتیمتر باشند کاربرد دارد و برای تسمه های با عرض بیشتر می بایست از تسمه های تردمیل با ضخامت بیشتر استفاده کرد. قیمت تردمیل در فروشگاه اینترنتی هایپرجیم شرکتی بوده و بسیار مقرون به صرفه و مناسب در نظر گرفته شده است. همین ابتدا اشاره کنم که این حرکت برای همه مناسب نیست: اگر کمر درد به خصوص در قسمت پایینی پشت دارید این حرکت برای شما نیست.

تردمیل هوشمند البته قیمت همیشه تعیین کننده نیست، پیشنهاد می کنیم به جای دیدن قیمت های مختلف، پارامتر های بالا را در نظر گرفته و بر روی مشخصات دستگاهی که مناسب شماست تمرکز نمایید. در صورتی که نمیتوانید بدون گرفتن دستگیره بدوید، سرعت شما نامناسب است.7- از اشتباهات شایع در حین دویدن روی تردمیل، کوتاه کردن قدمها و تندتر کردن سرعت قدمها (Over Striding) به علت استرس ناشی از افتادن از روی دستگاه است که باید از آن اجتناب کرد.8- همواره سعی شود که فرود پا بجای پاشنه بر روی سینه پا باشد.9- از آنجا که جهت حرکت تردمیل به سمت عقب و جهت حرکت پای شما به سمت جلو است، همواره سعی کنید برای جلوگیری از ایجاد نیروی مخالف (Shearing Force) روی مچ و زانوها، فرود پاها تقریبا در زیر مرکز ثقل بدنتان باشد و خیلی جلوتر از بدن، پاهایتان فرود نیاید.10- مرتبا برنامه سرعت و شیب دستگاه را تغییر دهید تا بدنتان به یکنواختی دستگاه عادت نکند.11- هرگز به طور ناگهانی در حین دویدن، از دستگاه پایین نیایید.12- از دویدن طولانی مدت بر روی شیبهای بالاتر از 6 تا 7 خودداری کنید و حتما بعد از حدود 5 دقیقه، شیب را کاهش دهید تا از فشار مضاعف بر روی کمر و زانوها خودداری کنید.

ساعت های زیادی را پیاده روی می کردم اما تاثیری در لاغـــر شدن من نداشت به همین دلیل به این نتیجه رسیده بودم که راه رفتن تاثیری بر بالابردن سوخت و ساز بدن من ندارد. 5 دقیقه با سرعت 2 مایل در ساعت راه بروید تا سرد کنید. 60 ثانیه با سرعت 3 تا 4 مایل در ساعت راه بروید. با سرعت 9 تا 10 مایل در ساعت برای 30 ثانیه بدوید. بنابراین برنامه ورزشی در افراد مسنی که قصد دارند از این دوچرخه ها استفاده کنند، بهتر است در ابتدا به مدت نیم ساعت دوچرخه سواری و زمان بین 2 یا 3 ست 10 تا 15 دقیقه ای تقسیم شود. آنها احتمال می دادند بخاطر استفاده از کفش های نامناسب دچار کمردرد شده باشم. بعد از چند روز تحمل سختی های گوناگون برای دویدن، دچار کمردرد شدم. تردمیل دارای نرده است که در صورت بهبودی بعد از آسیب دیدگی میتوان از آن استفاده کرد.

تردمیل های برقی مدل جدیدتر انواع تردمیل هستند که خودشان نیز به دو دسته تقسیم میشوند. به علاوه ، اگر ورزش در خانه را ترجیح می دهید ، تردمیل ها نیز می توانند به راحتی جزئی از ورزشگاه خانگی شما شوند. تردمیل هایی که فاقد موتور هستند با نیروی گام های شما عزیزان، تسمه آن ها به حرکت در می آید که البته استفاده طولانی مدت از آن نیز می تواند مشکلات مفصلی متعددی را برایتان بوجود آورد. تردمیل جز یکی از محبوبترین تجهیزات ورزشی خانگی و باشگاهی محسوب میشود و این امکان را فراهم میکند که بتوانید هر زمان و به راحتی از آن استفاده کنید. فاکتورهایی که باعث انتخاب مدل خاصی از تردمیل از طرف شما میشود عبارتند از: وزن، قد، استطاعت مالی و فضای در نظر گرفته برای تردمیل. با اضطراب اطرافم را زیر نظر داشتم که مبادا کسی من را در حال دویدن ببیند. جدا از اینکه یک ماشین کاردیو همه کاره میباشد ، اگر هدف شما کاهش وزن باشد ، تردمیل می تواند به شما در لاغری کمک کند. اما پدرم زیربار پرداخت هرینه خرید تردمیل نمی رفت به دلیل اینکه اعتقاد داشت چاقـــی من ارثیه و هرکاری کنم نمی توانم لاغـــر بشم.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تردمیل و ساییدگی زانو بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

ایندکسر