برای لاستیک از مدل کوپر آمریکایی که سیستم ۲۳۵ عرض و فاق ۶۰ برای جلو و عقب ۲۵۵ فاق ۶۰ که روی رینگ ۱۵ اینچ با کروم دو لایه برای دوام بیشتر و زیبایی افزونتر استفاده شده است. رینگ خودرو در ایجاد زیبایی نمای خارجی خودرو بسیار تأثیرگذار است. برای این اتومبیل یک دست رینگ و لاستیک کامل مسابقه ای نیز وارد شد که که اسلیک بود و به دلیل اینکه روز تست از آسفالت شهری استفاده کرده بودیم صلاح بر این بود که از لاستیک نرم روی پیست استفاده نشده تا باعث خرابی آن نشود. در این خودرو از شمع های مارک آمریکایی استفاده شد که مورد استفاده شرکت هارلی دیویدسون روی موتورهای خود است. رنگ این خودرو در حدود ۱۰ میلیون تومان هزینه در برداشت و خط کشی بدنه اولین بار خود شخص ینگ کو برای نوا خود انجام داده بود برای اولین بار در کشور روی این نوا صورت پذیرفت.در مورد ترمز ها همیشه دست یک کلاسیک آمریکایی بسته است و فقط قسمت بوستر آن تقویت شده است.

هدرز حرفه ای سی4 جدید سه ویژگی خوب دارد که سیتروئن برای موفقیت این مدلش روی آنها حساب ویژهای باز کرده است. در مورد رادیاتور آب از یک مدل آلومینیومی ۱۳ لیتری استفاده شد که دو فن دور بالا دارد که مزیت این است که به خنک کاری سریعتر کمک می کند.بخش قابل توجهی از گشتاور موتور بر اثر گرداندن انواع فولی ها هدر می رود. در روز آزمایش این سیستم را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم و برن آوت آن علاوه بر فروبردن منطقه در دود غلیظ سفید رنگ موجب زخمی شدن پوست آسفالت نیز شد. از طرفی پایداری بلیزر اتوماتیک در مسیرهای لغزنده به دلیل انتقال دائم قدرت به هر چهار چرخ، تا حدودی نسبت به برانکو بهتر بوده و دیگر برای انتقال قدرت به محور جلو، نیازی به پیاده شدن از خودرو و چرخاندن پلوس خلاص کن نیست. معمولی ترین اقدام برای حفظ تعادل ماشین در پیچ ها و در سرعت بالا ارتفاع ماشین است ، شما با تنظیم ارتفاع میتونید به راحتی و بدون هیچ گونه ترسی پیچ ها را بپیچید روش حرفه ای تر این کار استفاده از استرس بار ها است که انواع مختلفی داره ( از نظر جنس ) استرس بارها از کج شدن اتاق ماشین در گردش ها تا حد امکان جلوگیری میکند و مانع از بلند شدن چرخها از زمین میشود .

هدرز و کاتالیزور ۳ – سیستم تنظیم ارتفاع اتوماتیک که مثل زانتیا شما میتوانید از داخل ماشین ارتفاع آن را تغییر دهید. در عوض استفاده از منیوفیلد می توان از ای تی بی ( 4 تا تراته ) استفاده نمود که به وسیله آن برای هر سیلندر به صورت مجزا هوا مکش شده و تزریق می شود. در مرحله بعدی دسته دنده ماشین شما عوض میشودکه قیمتی بین 8هزار تا 50هزار دارند. برای مهار کردن این فشار زیاد در مواقع غیر ضروری ساخت یک مدار آغاز شد. وقتی شما پای خود را تا انتها روی پدال گاز فشار میدهید موتور ۳۵۹ لیتری هوا و سوخت را به درون خود می بلعد.

هدرز کجا نصب می شود
روی مدار ترمز آن سیستم عامل نصب شده که نزدیک به ۱۵ هزار بار فشار را تحمل میکند و در مدار ترمز جلو بسته میشود. چین کاربراتوری نمیتواند یک پمپ سنتی مکانیکی بنزین داشته باشد،بنابراین از یک پمپ برقی استفاده شد که فشار وحشتناک و عجیب ۴۰ psi را شامل می شد. اما سیستم های msd در هر احتراق تا چند جرقه در یک شمع هدرز پراید ایجاد می کنند. دربالای در موتور از اسکوپ استفاده شد تا در حین حرکت به طور طبیعی از فشار هوا ی ایجاد شده استفاده کرده و مقدار اکسیژن بیشتری به محفظه احتراق تزریق گردد. درین خودرو به جای استفاده از منبع اگزوز از مافلر استفاده شد که به هیچ وجه ایستایی دودی در کار نیست با یک لوله مستقیم است که داخل آن خان دارد که در صورت دنده دنده و مارپیچ است و با این طراحی دود را از موتور می کشد و علاوه بر صدای وحشتناک شرایط بازده بیشتری را برای موتور رقم میزند.

این شرکت تنها تولید کننده شمع در دنیا با جوش پلاسما است و در ساخت آن از تکنولوژی هوافضا استفاده شده است که ۵ میلیون وات تولیدی دارد. خودروهایی که در شهر های پر ترددی همانند تهران و گاها فیلتر هوای فابریک بنز در ترافیک های شهری ساعت ها می مانند، تعویض تعویض فیلتر هوای کابین جزء موارد اصلی در طی دور های نگهداری از خودرو به شمار میرود که نه تنها در بهبود و گردش سیستم تهویه کمک میکند بلکه در بهبود کیفیت گردش هوای خودروفیلتر هوای اصلی بنز نیز موثر می باشد. همانطور که در چند سطر بالا به مزایای نصب هدرز اشاره شد، در برخی از مواقع تجهیز خودرو به این قطعه چندان بدون مشکل هم نیست؛ چرا که برخی از هدرزهای دست سازی که به وسیله مکانیک های سنتی یا برخی از صاحبین مغازه های اگزوز سازی ساخته می شوند نه تنها نمیتوانند کارایی هدرزهای حرفه ای را داشته باشند، بلکه در بعضی از موارد گزارشهایی در خصوص افزایش صدای پیشرانه و سیستم اگزوز، افزایش مصرف سوخت و حتی افزایش آلایندههای خارج شده از خودرو هم منتشر شده و در یک کلام نتیجه برعکس برای خودرو دارد.