اجتناب از آنلاین نقض قوانین علامت تجاری و جعل شروع می شود با آگاهی

[ad_1]

علائم تجاری قانون به شناسایی منبع خاص خوب و یا خدمات است. موثر و رانندگی فروش آنها به طور کلی باید قابل مشاهده به یک بخش خاصی از مصرف کنندگان است. در اینترنت که “دید” ممکن است از طریق چندین بازاریابی و تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو. موارد زیر مورد بحث و بررسی راه های مختلف که در آن بی پروا متخلفان تجارت کردن علائم تجاری نام های تجاری و نیت صاحبان علائم تجاری.

1. نام دامنه – برخی از استفاده از علائم تجاری یا مشابه اشتباه تغییرات به عنوان نام دامنه میتواند نقض قوانین علامت تجاری. علاوه بر داروهای موجود در برابر cybersquatters تحت Anticybersquattering قانون حمایت از مصرف کننده (ACPA) 15 U. S. C. بخش 1125(d) یک مالک علامت تجاری ممکن است فایل های کت و شلوار در دولت و یا در دادگاه فدرال. نظارت بر ثبت نام دامنه موثر است گام اولیه در جلوگیری از نقض. علائم تجاری علائم تجاری به علاوه اضافی اطناب و واضح غلط املایی (شناخته شده به عنوان “typosquatting”) باید در نظر گرفته شود در یک برنامه نظارت.

2. متا تگ ها و کد منبع – پیچیده متخلفان قرار دادن علائم تجاری به سورس کد یک وب سایت برای جذب مصرف کنندگان به سایت در هنگام ورود به پرس و جو موتور جستجو برای علائم تجاری. این تاکتیک شامل تگ های متا تگ عنوان (واقع در بالای صفحه و معمولا نمایش داده شده در بالای پنجره مرورگر) و سربرگ برچسب ها (کد مربوط به کلید متن در صفحه وب سایت). بخشهایی از کد منبع را می توان با انتخاب “نشان می دهد کد منبع” و یا گزینه های مشابه بسته به اینکه چگونه از چه مرورگری استفاده می شود. همراه با وب سایت, کپی, استفاده از علائم تجاری در کد منبع است به احتمال زیاد به همین دلیل یک صفحه وب را نشان می دهد بالا در موتور های جستجو آلی نتایج.

3. سایت کپی – متن واقعی بر روی وب سایت یکی از این واضح تر راه برای تجاوز یک علامت تجاری و به خوبی کار می کند برای بهینه سازی موتور جستجو. این نوع از نقض علامت تجاری استفاده می توانید به طور معمول داشت با استفاده از پیدا کردن جستجو از صفحه وب سایت(s).

4. کلید واژه تبلیغات – نقض قوانین علامت تجاری در تبلیغات کلمه کلیدی همچنین به عنوان شناخته شده “پرداخت هر کلیک” تبلیغات یکی از موذی ترین با توجه به اثر آن بر برخی از صاحبان علائم تجاری. در تبلیغات کلمه کلیدی که مناقصه در یک کلمه کلیدی خاص و یا عبارت وارد شده توسط مردم به یک موتور جستجو. برنده مناقصه به طور معمول به نظر می رسد به عنوان تبلیغات و یا در نتیجه یک “پرداخت حامیان” منطقه از نتایج موتورهای جستجو صفحه: معمولا در بالا یا سمت راست صفحه. نقض قوانین علامت تجاری در تبلیغات کلمه کلیدی رخ می دهد در دو راه ممکن است. اولین بنر ممکن است حاوی متخلف استفاده از علامت و معمولا شامل یک لینک به یک وب سایت. این ممکن است منحرف کردن مردم به دنبال یک علامت تجاری محصول و یا خدمات به وب سایت های شخص ثالث. دوم علامت تجاری ممکن است با استفاده از کلمه کلیدی مناقصه خود را که به همین ترتیب ممکن است منحرف کردن کسب و کار از مشروع مالک علامت تجاری. دومی به خصوص فاحش به دلیل قیمت برای تبلیغات کلمه کلیدی است که معمولا بر اساس حراج فرمت و افزایش تعداد داوطلبان برای مدت را افزایش می دهد. بنابراین شخص ثالث متخلفان می توانید هزینه برای مالک علامت تجاری به پیشنهاد خود را در آن علامت های تجاری در تبلیغات کلمه کلیدی.

5. رسانه های اجتماعی – در علاوه بر این به مشکل واضح از متخلفان دستیابی به کاربر نام تجاری یا علامت های تجاری (همچنین به عنوان شناخته شده “نام کاربری چمباتمه”) علائم تجاری می تواند نقض در یک از راه های مختلفی در رسانه های اجتماعی. این شامل مطالب, نام دامنه, لینک ها و اطلاعات پس زمینه. شرکت ها باید به صورت دوره ای نظارت بر علائم تجاری در رسانه های اجتماعی برای جلوگیری از آینده تخلف و توقف نقض بی گناه به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است.

6. دایرکتوری اینترنت – با توجه به متعدد دایرکتوری اینترنت که وجود بی پروا علامت تجاری متخلفان می توانید فهرست وب سایت خود و یا کسب و کار (با یک لینک به وب سایت خود را) در این دایرکتوری ها و رسیدن به گمراهی مصرف کننده به جستجوی یک علامت تجاری است. این نوع از نقض قوانین علامت تجاری می تواند به خصوص دشوار است برای درمان با توجه به تعداد زیادی از دایرکتوری نبود از خود پلیس و توزیع بین المللی از اپراتورهای. به طور معمول حل و فصل با یک علامت تجاری نقض کننده حقوق باید شامل یک نیاز است که یک د-شناسایی درخواست توان به اینترنت هر دایرکتوری که حاوی متخلف مراجع و یا محتوا.

7. پست های وبلاگ و سایت مقاله و دیگر تفسیر – وبلاگ مقاله ثبت سایت و سایت های دیگر اجازه می دهد برای تفسیر یک فرصت عالی برای ساخت لینک ورودی و در نتیجه افزایش یک وب سایت بهینه سازی موتور جستجو. متاسفانه برای علامت تجاری صاحبان این سایت ها ارائه می کنند به همان اندازه فرصت عالی برای منحرف کردن کسب و کار با استفاده از نام تجاری یا علامت تجاری از دیگران است.

8. موتور جستجو و دایرکتوری ها – شبیه به دایرکتوری اینترنت, موتورهای جستجو, ارائه, لیست, مانند گوگل محلی (در حال حاضر گوگل+) که در آن شرکت می توانید لیست خود را همراه با آدرس خود و اساسی کسب و کار اطلاعات و شرح خدمات/محصولات ارائه شده و آدرس وب سایت. این لیست رسیده برای یک کسب و کار به ادعای هویت دیگری است. نقض قوانین علامت تجاری نیز می تواند رخ دهد در شرح کسب و کار و یا خدمات/محصولات ارائه شده است. اکثر موتورهای جستجو ارائه یک فرایند به “ادعا” یک لیست و یا به انتقال آن به صاحب حق. شرکت ها باید فعال در این منطقه با این ادعا فهرست خود را قبل از اتخاذ شده توسط شخص ثالث متخلفان.

9. سایت ربایی – یکی از ترسناک ترین تحولات جدید در علامت تجاری جعل سایت ربایی. این شکل جدید از تخلف است و به احتمال زیاد یک پاسخ توسط متخلفان به موفقیت تجاری صاحبان باید دست در خاموش کردن علائم تجاری آنلاین جعل و تقلب. سایت ربایی است که در آن نقض هک یک وب سایت به طور معمول یک شرکت یک و گاهی یکی متعلق به یک شرکت به خوبی شناخته شده مجموعه یک زیر دامنه و عمل تقلبی, فروشگاه آنلاین, فروش متخلف محصولات. این شرکت بسیاری از بار است که بی اعتنا به این و تنها می یابد و پس از این برند صاحب فایل ها با توجه به توقف نقض فروشگاه آنلاین عمل ندانسته توسط یک شرکت شخص ثالث. این روش به خصوص غیر مستقیم است که در آن فراهم می کند counterfeitert پوشش و زمان با سیستم دادگاه به حرکت عملیات خود را قبل از نام تجاری مالک می توانید یک دستور در محل.

با وجود این خطر ناشی از اینترنت به علامت تجاری و نام تجاری صاحبان وجود دارد بسیاری از استراتژی های موثر برای جلوگیری از نقض. نظارت علامت تجاری استفاده موثر گام اول است. تماس با مالکیت معنوی وکیل و ارسال بس و دست برداشتن حروف مراحل اضافی است که ممکن است موثر قبل از پر کردن کت و شلوار برای نقض قوانین علامت تجاری.

برای اطلاعات بیشتر در مورد علامت تجاری حفاظت از دیدن ما در وب سایت شرکت.

[ad_2]